Kim Larsen: Hej Rasmus! Det er jo ikke noget "vi mener" De var røget i spam - kender kunderne godt,- og det var ikke noget de fandt på :-)
Hej Rasmus!
Det er jo ikke noget "vi mener"
De var røget i spam - kender kunderne godt,- og det var ikke noget de fandt på :-)
Så må jeg se om jeg kan finde ud af at lave en kopi at fakturaen og sende på samme måde som til kunden :-)
Hvis jeg laver en fiktiv, går der vel kludder i mit nummererings system ?
Så vidt jeg ved har Direno sat SPF http://en.wikipedia.org/wiki/Sender_Policy_Framework op, så hvis modtagerens mail server gad tjekke dette så ville mailen ikke ryge i spam folderen, dette er der desværre rigtig mange webhosts som ikke gør. men bruger elendige spam filtre som martin oigså siger.
Og dette gør at jeres fakturar ryger i spam folderen og ikke i indboksen.
har sendt til support@dinero.dk
Hej Alle.
Folk der mener at mails ryger i SPAM er mere end velkommen til at kontakte os på support@dinero.dk
De test vi har kørt indtil videre, er det modtageren selv som har sat nogle regler op i sit mailsystem der gør, at fakturaen ryger i SPAM.
De bedste hilsner
Rasmus
Nu kender jeg ikke Dinero's setup, og folk der ikke for mails har sikkert et lokalt problem.
Dinero.dk har denne spf record: v=spf1 include:support.zendesk.com ?allMen det er den der bliver brugt til Dinero's helpdesk system.
Anders fra Dinero har tidligere skrevet at Dinero sender alle mail via mandrill.
Så måske der skulle tilføjes denne?: v=spf1 include:spf.mandrillapp.com ?allMåske bruger i DKIM record?
Og der er også en MX record for mail15.unoeuro.com.
Så måske spf'en skulle ændres til dette bare for at være på den sikre side?
v=spf1 include:support.zendesk.com include:spf.unoeuro.com include:spf.mandrillapp.com ?all
smsaway.dk: Nu kender jeg ikke Dinero's setup, og folk der ikke for mails har sikkert et lokalt problem. Dinero.dk har denne spf record: v=spf1 include:support.zendesk.com ?allMen det er den der bliver brugt til Dinero's helpdesk system. Anders fra Dinero har tidligere skrevet at Dinero sender alle mail via mandrill. Så måske der skulle tilføjes denne?: v=spf1 include:spf.mandrillapp.com ?allMåske bruger i DKIM record? Og der er også en MX record for mail15.unoeuro.com. Så måske spf'en skulle ændres til dette bare for at være på den sikre side? v=spf1 include:support.zendesk.com include:spf.unoeuro.com include:spf.mandrillapp.com ?all
Tak for input - jeg sender det til programmørene.
Kan se det er tilføjet nu. http://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=spf%3adinero.dk&run=toolpage
Kunne være interessant at høre om trådstarter oplever det samme efter denne ændring?
Skal nok sige til når jeg har sendt min næste faktura ud :-)