på Amino

Velkommen til Dinero Project

Side 4 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 2 3 4 5 6 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 838
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. dec 09
Indlæg ialt: 208
Casper Birch Buchberg
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 10:39

Forsiden

Statestik over salg, mulighed for at vælge dage, uger, måneder og år

Faktura

Mulighed for at trække sin hjemmeside sådan {{hjemmeside}} fx

Firma Oplysninger (Logo )

I stedet for mm. Skal det ikke stå i pixel? 

Godkendt faktura

Måske en mulighed for at lave et "preview" af fakturaen?

Opret Kontakt

Savner udvidede kontaktoplysninger URL og CVR mm. og et kommentarfelt som ikke kommer med på fakturaen.

Produkt 

Måske en mulighed for at uploade et billede?

Redigering

Mulighed for at slette / redigere alle felter.

Den ville jeg gerne kunne fjerne fx. på den endelige PDF side:

Print

Mulighed for at kunne printe alle sine betalte fakturaer med et rødt stamp med stort fedt "BETALT" . fx

Det ville være gudsgave til menneskeligheden :-)

Gemme PDF'er

Kunne vælge at gemme sin fakturaer i en lang PDF som er datobestemt, fx. fra d. 1/3/2013 - 1/6/2013

Så man fik alle sine PDF i kvartaler eller lign. og let at sortere i en mappe.

Min Konto

Evt. mulighed for at tilføje et favikon fra virksomheden.

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 13:12

Hej Casper,

Tusind tak for input!

Casper Birch Buchberg:

Faktura

Mulighed for at trække sin hjemmeside sådan {{hjemmeside}} fx

Hvad mener du her? Hvor vil du gerne kunne indsætte det tag?

Casper Birch Buchberg:

Firma Oplysninger (Logo )

I stedet for mm. Skal det ikke stå i pixel?

Nej, det bliver jo i sidste ende en PDF, og derfor angiver vi det i mm.

Casper Birch Buchberg:

Godkendt faktura

Måske en mulighed for at lave et "preview" af fakturaen?

Jeg ved ikke helt hvad du mener med "preview"? Men du har allerede mulighed for at downloade en PDF af fakturaen inden du sender den.

Og tak for alle de øvrige idéer/input, de er noteret!

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 838
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. dec 09
Indlæg ialt: 208
Casper Birch Buchberg
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 13:21

Super at i kunne bruge noget af det Big Smile

Det er under fakturaudsendelse der er ikke en mulighed for at bruge "alle" mine oplysninger. Det ville være meget rart at bruge den samme faktura skabelon til alle og ikke skulle lave det manuelt en "ekstra gang".

Selvom det i sidste ende bliver en PDF, ville jeg mene at der er få der er i tvivl om hvor stort deres digitale "logo" er i mm. da man næsten altid arbejder i Pixel når man sidder i photoshop - måske bare en mulighed for at vælge pixel eller mm? Det er jo små ting, men det var bare første gang jeg nogensinde har skulle skreve billedestørrelsen på noget uploadet billede i mm.

Preview var egentlig bare ment som at man skulle kunne trykke på en knap også kunne man se hvordan det så ud uden man skulle gemme det som en PDF osv. 

Venlig Hilsen

Casper


Casper Birch Buchberg - Webudvikler

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 13:55

Casper Birch Buchberg:
Super at i kunne bruge noget af det Big Smile

Det kan vi i hvert fald, så tak! :)

Casper Birch Buchberg:
Det er under fakturaudsendelse der er ikke en mulighed for at bruge "alle" mine oplysninger. Det ville være meget rart at bruge den samme faktura skabelon til alle og ikke skulle lave det manuelt en "ekstra gang".

Vi har kun lavet tags for dynamisk indhold, altså ting som vil være forskelligt fra faktura til faktura (fx. beløb, kunde mv.). Din hjemmesideadresse er den samme, så den vil du bare du skrive direkte i teksten.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 794
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 202
jvk
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 14:45

Synes ikke rigtig jeg kunne finde nogle fejl, men så støtte jeg på dette, som jeg gætter på er en fejl?:

Når man har sendt en faktura af sted, og kunden har set den, så skriver den følgende: "14/04/2013 kl. 00.00", men har set den her 14.32 eller sådan noget.

Derudover kunne det måske være smart, hvis det var muligt hurtigt at tjekke, hvilke fakturaer som ens kunder ikke har set, med det tænker jeg at når man har sendt 30-40 fakturaer er det måske ikke lige til at se i en lang liste, så hvis det kunne få sit eget menupunkt eller lign. ?

Det ødelægger lidt af "charmen" at ens kunder modtager, hvor der står at det er lavet i Dinero fakturaprogram, personligt ville jeg nok overveje at downloade alle fakturaerne også sende dem via egen email.


En sidste ting, som kunne være godt ville være at når man downloader en faktura får den, det navn som fakturaen har fået, fx "Faktura 1", istedet for "orginal".


Edit:
Derudover kan jeg ikke finde ud af hvor jeg kan godkende at en faktura er betalt? Kunne det være muligt at tilføje en knap som hedder "betalt" når man klikker sig ind på fakturaen eller lign. ?

Knappen med hvilke der er åbnet kunne være under "salg", og hedde: Åbnet, Ja/Nej eller dato, bare man kan sortere i det.

Havde svært ved at se, hvor faktura nr. knappen sad, kunne denne blive mere tydelig?

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 14:55

jvk:
Når man har sendt en faktura af sted, og kunden har set den, så skriver den følgende: "14/04/2013 kl. 00.00", men har set den her 14.32 eller sådan noget.

Det er klart en bug, tak for det!

jvk:
Derudover kunne det måske være smart, hvis det var muligt hurtigt at tjekke, hvilke fakturaer som ens kunder ikke har set, med det tænker jeg at når man har sendt 30-40 fakturaer er det måske ikke lige til at se i en lang liste, så hvis det kunne få sit eget menupunkt eller lign. ?

God idé, det tænker vi lige over hvordan vi kan gøre.

jvk:
Det ødelægger lidt af "charmen" at ens kunder modtager, hvor der står at det er lavet i Dinero fakturaprogram, personligt ville jeg nok overveje at downloade alle fakturaerne også sende dem via egen email.

Det er en af grundene til at vi kan give det væk gratis. :)

jvk:
En sidste ting, som kunne være godt ville være at når man downloader en faktura får den, det navn som fakturaen har fået, fx "Faktura 1", istedet for "orginal".

Helt enig, det er allerede på vores liste.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 794
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 202
jvk
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 15:12

Ved ikke om du fik set det, men jeg fik tilføjet det her efterfølgende :)

jvk:
Edit:
Derudover kan jeg ikke finde ud af hvor jeg kan godkende at en faktura er betalt? Kunne det være muligt at tilføje en knap som hedder "betalt" når man klikker sig ind på fakturaen eller lign. ?

Knappen med hvilke der er åbnet kunne være under "salg", og hedde: Åbnet, Ja/Nej eller dato, bare man kan sortere i det.

Havde svært ved at se, hvor faktura nr. knappen sad, kunne denne blive mere tydelig?



Og self. skal det også kunne lade sig gøre, var også klar over at I skal jo også kunne "eksponeres", jeg tror dog desværre det er sådan at folk vil føle det lidt irriterende, men det afhænger måske lidt af hvem man er? Jeg synes dog I burde overveje som en ekstra ydelse at man kan få det fjernet, hvis man kører med jeres regnskabsprogram eller at man kan betale 10-20 kr/md eller hvad der nu er fair for at undgå denne "reklame". Håber da at I vil overveje det, for ødelægger lidt charmen ved programmet :)

Personligt vil jeg nok hellige mig til at køre det over en excel kladde som det bliver gjort i et firma jeg er ansat i.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 15:24

Nej, jeg har ikke set tilføjelsen, så godt du lige skrev igen. :)

jvk:
Derudover kan jeg ikke finde ud af hvor jeg kan godkende at en faktura er betalt? Kunne det være muligt at tilføje en knap som hedder "betalt" når man klikker sig ind på fakturaen eller lign. ?

Den knap er der allerede og hedder "Tilføj betaling".

jvk:
Havde svært ved at se, hvor faktura nr. knappen sad, kunne denne blive mere tydelig?

Ok, det prøver jeg at kigge på.

jvk:
Jeg synes dog I burde overveje som en ekstra ydelse at man kan få det fjernet, hvis man kører med jeres regnskabsprogram eller at man kan betale 10-20 kr/md eller hvad der nu er fair for at undgå denne "reklame". Håber da at I vil overveje det, for ødelægger lidt charmen ved programmet

Vi tager det med i overvejelserne.

jvk:
Personligt vil jeg nok hellige mig til at køre det over en excel kladde som det bliver gjort i et firma jeg er ansat i.

Nej nej... Vent nu og se hvad vi kommer med! ;)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 794
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 202
jvk
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 15:39

David Andersen:
Den knap er der allerede og hedder "Tilføj betaling".


Ahh takker, synes dog det virker lidt forvirrende, måske I kunne finde noget mere passende :) ? Troede knappen tilføjede en ekstra post til fakturaen.

Derudover virker statistikken med sølje diagrammet ikke, men det må I have set?

Det kunne også være fedt hvis der blev tilføjet en mulighed for at se, "tilgodehavende" eller lign. :) ? Kan nemlig ikke se pointen i at man bare har noget som hedder Indtægter og Resultat og som er samme tal, medmindre det er noget til regnskabsprogrammet, men det ville stadig være lækkert med "tilgodehavende" :)

Mulighed for at tilføje egen "Enhed" når man laver ny faktura, kunne forestille mig at nogen kunne bruge m^3 og kg.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 794
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 202
jvk
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 15:41

"Fun facts" - kunne indeholde en post som hedder "Samlede faktura beløb" så man kan se hvor meget der bliver "kradset" ind via programmet :) Også en mindre ide.

  • Amino Karma for indlæg: 13
Side 4 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 2 3 4 5 6 Næste > ... Sidste »

RSS-feed