PDF med Fakturanummer er på listen, tak :-)Prøv lige at maile min en faktura til, det kan være du sendte den før logo var gemt.
Hej Simon,
Tak for feedback!
Notifikationen viser forfaldne fakturaer, så i dit tilfælde er det fordi du én faktura som er forfalden.
Grunden til at vi bruger fluid-layout er at vi gerne vi have at man kan bruge Dinero både på sin iPad mini og sin 27" skærm (og udnytte skærmens størrelse).
Under "Indstillinger" -> "Fakturaindstillinger" -> "Udsendelse" kan du rette teksten til fakturaudsendelsen, og her kan du også indsætte de dynamiske tags du taler om.
Endnu engang tak. :)
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
min test faktura kørte igen fint - dog som nævnt logo først ved PDF download. Jeg tror en del ville sætte pris på at kunne vælge det første fakturanummer selv. Der er mange, som ikke synes faktura nr 1 eller 3 er så imponerende, så ofte vælger de at starte serien ved faktura 100 eller noget højere, hvilket er helt lovligt. De fleste programmer kan vælge hvor man ønsker fakturaen skal starte seriemæssigt.
Det kunne også være fordi de har haft et andet faktura og bogføringsprogram, og måske i det er nået til nr 243 - så vil de jo skulle køre videre derfra og ikke forfra fra 0
venligst John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej Boysen,
Rigtig gode input, tak!! :)
Vi er ikke færdige med at designe fakturalisten. Det lyder som en rigtig god idé med at kunne se hvad der mangler at blive indbetalt, jeg prøver om jeg kan få det med på en elegant måde.
Mht. rykkere og påmindelser, så arbejder vi på den del! :)
Ja, det er en bug at logoet ikke bliver vist. Det får vi rettet!
Du kan godt bestemme hvilket fakturanr. du vil starte fra. Når du opretter en ny faktura kan du klikke på "blyanten" ved fakturanr. og rette det.
Hej Martin
Det ser lækkert ud - glæder mig til der kommer økonomisystem med også.
Jeg har en enkelt mangel til fakturering:Som 'enhed' på hver enkelt fakturalinie vil jeg gerne kunne vælge 'Timer', da jeg ofte vil tage en fast timepris for et projekt, og så udfakturere baseret på hvor mange timer jeg har brugt.
- Lasse
Jeg synes umiddelbart, at det er et super cool program! Det vil helt bestemt gøre det lettere for mig at fakturere fremover.
Der er lige en ting jeg vil pointere: Jeg sad og legede med at lave en faktura, og kom ned til produktdelen. Jeg tilføjede et produkt, valgte pris osv. Og da produktet var tilføjet, ændrede jeg antallet ude i højre side til 6 eller 7, eller hvor mange det nu var.
Den ændrede så prisen, hvilket er rigtig cool. Men da jeg så tilføjede endnu et produkt nedenunder, og valgte pris osv. og tilføjede det nye produkt, så havde den ændret antallet på det første (øvre) produkt tilbage til 1, og dermed også prisen.
Det var selvfølgelig ikke sværere, end at jeg bare lige kunne klikke op på det første produkt og ændre antallet til 7 igen - men det virker som en lidt ærgerlig "fejl", specielt hvis man overser den, og kommer til at sende en forkert faktura på den måde.
Håber det gi'r mening. :-)
-Mads
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
Lasse, du kan sagtens vælge timer, prøv lige igen :-)
Martin Thorborg:Lasse, du kan sagtens vælge timer, prøv lige igen :-)
Tak for svar.
Ja, nu kan jeg - jeg sværger at jeg ikke kunne i går aftes (hvis jeg kunne, så skulle jeg hvis bare være gået i seng) :P
Jeg ser frem til at smide min første faktura afsted.
Mads, det må vi lige kigge på, tak for det.