på Amino

Velkommen til Dinero Project

Side 2 ud af 11 (101 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 12-04-2013 kl. 14:50

Tak for det, og super gode idéer/feedback du kommer med!

App´en kommer også til Android! :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.853
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. dec 08
Indlæg ialt: 449
Simon Thomsen
Fra VATO - Programmering &...
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 12:26

Så har jeg også haft tid til at teste systemet lidt igennem.

I får lige min feedback efter første øjekast (så kan det jo altid være der kommer mere senere hen :-) )

Notifikations indikatoren i toppen viser, at jeg har 1 notifikationer uanset om jeg trykker på den, trykker ind på notifikationen eller lukker den igen.

Screenshot: http://d.pr/i/eyC1 

I burde måske overveje, at lave designet 950px i bredden (fast bredde fremfor flydende bredde). Hvis man eksempelvis sidder på en 27" og har browser vinduet i 50% af skærmens bredde, så kommer siden hurtigt til at flyde meget sammen, da man mister overblikket.

Ved udsending af faktura, får jeg følgende mail: http://d.pr/i/5WSD - den ser super lækker ud, eneste ting jeg faldt over var, at den skriver "Kære" i første linje som standard. Der kunne evt. godt stå noget mere globalt, eller at den automatisk indsætter navnet på den person emailen hører til (hvis man har indsat en kontakt person til firmaet - ligesom man kan i Billys Billing).

Meget små detaljer, men nu har i hvertfald lige fået det med på vejen :-)

Ellers synes jeg umildbart, at det virker super interessant!

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 13:13

Tak for invitationen.

Jeg må erkende at jeg er dybt skuffet... skuffet over at der ikke er noget at klage over, det er fandeme for ringe :)

Min dybeste respekt, det er blevet rigtig fedt.

Jeg har et par småting som i kan overveje:

1. https://app.dinero.dk/51/vouchers/sales/current i denne oversigt bør der vises hvis der er lavet en indbetaling. Jeg har oprettet en faktura på 1000 kr. og lavet en indbetaling på 900 kr., de resterende 100 kr., vil være rart at have med i oversigten.

2. Området "Produkter" https://app.dinero.dk/51/products syntes jeg personligt hører til enten i topmenuen eller under "salg", ikke nødvendigvis under indstillinger.

Ved oprettelse af faktura bruger man jo ofte referencer, sags nr. m.m., men med et felt hvor alt nærmest kan ændres, fjernes behovet jo for disse bokse, perfekt.

Ingen tvivl om at jeg er solgt og kommende bruger :)

• Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 13:22

Her kommer lidt mere:

3. Mulighed for at tilføje rabat på en faktura (mine kunder elsker at se de har fået rabatten, som om jeg bare kunne skrive det faktisk beløb:))

4. Mulighed for at opsætte automatisk udsendelse af rykkere og påmindelser, præcis som billysbilling har det. Det har gjort en meget stor forskel i min virksomhed, at det sker per automatik, så jeg ikke selv skal sidde og følge op.

5. Mulighed for at redigere en faktura (går kun uden bogføring og kan selvfølgelig også klares med kopi og slet)

Amino-karma 37.571
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 6.988
sponsorplay
Fra MobilTjek
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 14:11

Det kunne det være fedt, hvis freelancere uden CVR-nummer også kan benytte systemet og indtaste deres CPR-nummer i stedet og lave fakturaer uden moms. Vi køber ydelser af rigtig mange private til især tekstarbejde og ca. 50% af gangene, hvor jeg får en ny freelancer tilknyttet, skal jeg først lære vedkommende at lave en faktura.

Her kunne jeg spare rigtig meget tid, hvis jeg udelukkende skulle sende vedkommende vores CVR-nummer og et link til jeres faktureringsprogram.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

• Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 49.424
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 8.725
Hans Stokholm Kjer
Fra Kjers ApS
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 14:15

Nicolaj Thomasen:
Her kunne jeg spare rigtig meget tid, hvis jeg udelukkende skulle sende vedkommende vores CVR-nummer og et link til jeres faktureringsprogram.

Übercool.

Hans

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.314
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 17:12

CPR nummer lyder som en rigtig god ide!

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 1.747
Fra Maribo
Tilmeldt 27. dec 12
Indlæg ialt: 328
WEBoptimist.dk
Fra WEBoptimist.dk
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 18:23

Jeg har lige sendt en (test) Faktura til dig Martin.

Det ser ud som om at den ikke hiver mit logo med over på fakturaen som jeg har uploadet? :)

*** Rettelse ***

det er først når man åbner PDF'en logoet er med, på previewet mangler det :)

SE billedet: Mangler logo i preview

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.314
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 18:28

Det er rigtigt, den kommer ikke med.
Det må vi kigge på.

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 1.747
Fra Maribo
Tilmeldt 27. dec 12
Indlæg ialt: 328
WEBoptimist.dk
Fra WEBoptimist.dk
Skrevet Skrev: 13-04-2013 kl. 18:37

En lille detajle mere til PDF'en

Den bliver gemt som "original.pdf" kunne være fedt hvis den havde heddet "Faktura 1026 WEBoptimist.dk"

På den måde kan man efterfølgende søge efter den i mailen, og ens kunder kan gemme dem og samtidig få et overblik over alle faktura

Jonas

Side 2 ud af 11 (101 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »

RSS-feed