Hej alle:-)
Jeg vil høre der var nogen der var klar på at danne en mastermind gruppe hvor vi kunne bakke hinanden op, produkt - og konceptudvikle sammen? Vi kunne mødes en gang om ugen, måske to på sigt. Jeg har ikke nogen ide om hvor vi kan være men det kunne jo være der var nogen som havde gode forslag???
Håber at i er klar på at danne sådan en gruppe da jeg er sikker på at det ville kunne skabe nogle ekstarordinærere resultater
De bedste hilsner
Eventmakeren
Vi kunne jo i første omgang se, om vi kan få folk fra Østjylland-gruppen til at mødes en enkelt gang ;)
På det første møde kan vi gå i åben modus med henblik på at se, hvad deltagerne har af emner.
Bare en idé
Jacob
Det lyder ikke som nogen direkte dum plan at mødes et eller andet sted engang ved lejlighed
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej:-) Jamen lyder slet ikke tosset:-) Er der nogen der har et sted hvor man kan mødes??:-)
Hvis jeg kæmper har jeg eventuelt en mulighed. Men andre må da godt melde sig eventuelt.
Jeg er modtagelig for input til emner vi kan vende.
/Jacob
Vi kan være en 6-8 stykker her på kontoret, men hvorfor ikke mødes over en bid mad et sted på en hyggelig café et sted i stedet?
Så kan vi lægge ud med et uformelt hyggemøde i stedet for et eller andet med et egentligt program på dagsordenen.
Lyder umiddeelbart som en ok ide. Men jeg tænkte på om vi kunne gøre i et lukket rum/område? Bare så vi ikke har nogen snusene vi ikke synes skal være der:-) Er der nogen der ved hvad det koster at leje et mødelokale på et hotel? Eksempelvis SAS??
......men selvfølgelig hvis vi var på Anders kontor så var det også lidt lukket:-) Måske man kunne bestille lidt sanwichs og sodavand samt kaffe/the og tage et møde der??:-)