på Amino

Første indlæg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 520
Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. okt 05
Indlæg ialt: 234
Finn
Skrevet Skrev: 22-12-2008 kl. 20:53

Jamen så kaster jeg mig ud i at lave første indlæg i denne gruppe. Jeg har længe tænkt på, at det ville være super at kunne lave en netværksgruppe for aminoer i dette område. Jeg tænker at vi burde arbejde på at lave forskellige aktiviteter såsom netværksmøder m.m.

Jeg er åben for at mødes med friske aminoer i dette område.

Rigtig god jul og godt nytår.

Finn Clausen

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 3.747
Fra Give
Tilmeldt 4. nov 07
Indlæg ialt: 912
Lars Hyldegård
Skrevet Skrev: 28-12-2008 kl. 18:07

Hej Finn,

Super initiativ der er taget her.

Jeg kan se at vi snart er en del som har tilmeldt sig gruppen og jeg syntes da at det kunne være sjovt at vide lidt mere om hvem vi er.

Skynd jer at skriv lidt om hvem i er, jeres baggrund for at være i gruppen samt evt. generelt om hvad i forventer at kunne få ud af at deltage.

Det bliver spændende at læse alle jeres indlæg.

Mvh

Lars H.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 235
Tilmeldt 14. sep 09
Indlæg ialt: 55
NgWen
Skrevet Skrev: 28-09-2009 kl. 20:24

(KÆMPE SMIL)

Så tager jeg tråden op igen - det er synd det går tabt.

Jeg har lige åbnet en niche-webshop i smukke kvindeklæder, hvor jeg tager afsæt i klimaforandringer (økologi), fairtrade og pli i detailhandel. Søgt, ja -men ikke destomindre er det det jeg prøver at efterleve. Og alt med måde naturligvis. Eksempelvis er der ren gak gak at importere økologisk garn fra Sydamerika = logistikken må virkelig bidrage betydeligt til CO2-regnskab. Her vælger jeg til gengæld at sige: hellere fairtrade garn fra disse områder, og økologi fra nærområder (Europa).

Ups, sidespor. Webshoppen er nebengeschäft - ikke noget jeg lever af, det skal nærmere betragtes som socialt bidrag tilvores moderne samfund samt til 3. verden.

Jeg designer og strikker smukke klæder til unge piger og kvinder, og får hjælp af dedikerede "knitters" som på den ene eller anden måde har brug for og lyst til et fælleskab. Vi dyrker kvindelige former (!).

Min ambition er at blive så stor inden for denne genre, at vores mærke vil være på alles læber inden  for 5 år. Mit oprindelige ønske var at opstarte i et 3. verdensland ex. Vietnam, hvor jeg vil engagere fattige enker og enlige kvindelige forsørgere af stor børneflok - men det er ikkemit territorium, hverken geografisk eller branchmæssigt, så en ting ad gangen........

Så - hvis nogle er indenfor detailhandel eller design, kvinder...... må de meget gerne øse fra sig.

EN lærermester inden for branchen, enmentor....

Et netværk.

mvh

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed