på Amino

Hvorfor meldte du dig ind i denne gruppe?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 6.633
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. aug 07
Indlæg ialt: 1.407
Mette Glargaard
Fra Psykoterapeut og parte...
Skrevet Skrev: 04-01-2009 kl. 07:34

Ja, som spørtgsmålet siger - og hvad håber/ønsker/planlægger du at få ud af at være medlem?

Mette

  • Amino Karma for indlæg: 6
Amino-karma 1.136
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. apr 08
Indlæg ialt: 283
kijo
Skrevet Skrev: 05-01-2009 kl. 08:31

Hejsa

Formålet med medlemskab af denne gruppe er for mit vedkommende at netværke, at skabe nye forbindelser til B2B. Det skader jo aldrig at møde nye mennesker og få ny inspiration.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.233
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. okt 05
Indlæg ialt: 562
Bent A.
Fra T-shirtshop.dk
Skrevet Skrev: 05-01-2009 kl. 08:53

Jeg var med i det gamle Amino-Nord og syntes det var rart at kunne mødes med andre Aminoer, for jeg var lidt misundelig på Københavnerne at de sådan kunne mødes til fredagsbar og lign.

Det kommer vi nok ikke til, men et møde i ny og næ kunne være rart, for det er trods alt noget andet at kgge folk i øjnene end blot at sidde bag en skærm og skrive løs.

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.626
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. feb 09
Indlæg ialt: 674
Kenn Bo Overgaard
Skrevet Skrev: 25-08-2009 kl. 18:29

Hej 

Som den sidste indmeldte, vil jeg da gerne om vi kunne stå sammen og virkelig skabe et netværk, enten på den en eller den anden måde. 

Vi kan vel også lærer lidt af hinanden, fordi det er jo ikke det samme at drive virksomhed her i Nord som fx. i det københavnske område.

Dele hinandens erfaringer, sure som søde.

Vi vil jo alle gerne frem i verden og samarbejde skader aldrig !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.113
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. aug 07
Indlæg ialt: 281
Annette Lund Andersen - Eventyr Haver
Fra Eventyr Haver®
Skrevet Skrev: 26-08-2009 kl. 08:15

 

Hej Alle

 

Bent:

Bent A.:
Københavnerne at de sådan kunne mødes til fredagsbar og lign.

 

Var der ikke noget med at du ikke ville med hvis det kun er fredagsbar vi skal mødes til Wink 

 

Jeg er her også for at møde andre og det kan godt komme til at lykkes hvis vi får sat en dato på - Vi er nogle stykker som allerede er med i ERFA-gruppen for Webshops (landsdækkende)

Vi har snakket om at lave en fredagsbar inden næste møde i novmber - men jeg kan da ikke se hvorfor andre ikke kan deltage, hvis i har tid og lyst til at netværke med os.

Kristina fra kunstkompagnieg og jeg er tovholdere dette - vi skal bare lige have fundet en dato og et sted.   Måske en gang sidst i september eller oktober.

 

Ha' en stålenden dag

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed