på Amino

Goddag - og et seminartilbud: 'Trends indenfor it-sikkerhed 2012'

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 19
Fra Hurup Thy
Tilmeldt 15. jan 12
Indlæg ialt: 5
Michael Christensen
Fra inHouse Security
Skrevet Skrev: 20-01-2012 kl. 11:08

Jeg er nyt medlem af gruppen her. Jeg blev for et år siden selvstændig efter 26 år i it-branchen, heraf 11 år i den financielle del. Jeg har speciale i it-sikkerhed - og har fokus rettet mod mindre og mellemstore virksomheder.

Fagligt, så har jeg fire emneområder, som jeg arbejder indenfor. Primært selvfølgelig it-sikkerhed, men jeg tager også gerne opgaver indenfor it-projektledelse, undervisning og SQL-programmering. Min profil fortæller lidt mere.

Jeg glæder mig til at arbejde sammen med jer, og høre mere om jeres virksomheder og arbejde. Samtidig, så vil jeg gerne indbyde jer til et kort seminar omkring it-sikkerhed, hvor I kan få aktuel information om, hvilke trends og trusler, året 2012 kan byde på.

Seminaret har til formål at orientere deltagerne om aktuelle trusler, så de er i stand til at vurdere, om der er tiltag på it-sikkerhedssiden, der skal igangsættes eller justeres.

Seminaret er målrettet mod ledere og beslutningstagere, økonomichefer, it-chefer eller it-ansvarlige i mindre eller mellemstore virksomheder. Seminaret kræver ikke særlige tekniske kundskaber eller forudsætninger.

Indhold:

  1. Velkomst og præsentation
  2. Grundlæggende begreber i it-sikkerhed
  3. Sikkerhedsevents: Det er ikke kun hacking, der er en trussel!
  4. Datakriminelle – hvilke typer hackere finders der?
  5. Truslen for 2012
  6. Spørgsmål 

Dato: Tirsdag den 31. januar 2012, kl. 13.00 – ca. 16.00

Sted: Hotel Thinggaard, Jernbanegade 5, 7760 Hurup Thy

Tilmelding på inhousesecurity.dk senest den 27. januar.


 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed