på Amino

Rygter om Morgendagens Heltinder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 6
Fra Virum
Tilmeldt 2. okt 09
Indlæg ialt: 2
Karen Boa
Skrevet Skrev: 16-11-2009 kl. 18:04

Kære alle læsere,

Der går rigtigt mange rygter om Morgendagens Heltinder og da jeg er ansat som ny leder af netværket, vil jeg gerne komme med nogle svar.

Nej, Morgendagens Heltinder er ikke lukket eller opløst. Netværket drives videre af engagerede og passionerede kræfter som ved hjælp af eksterne sponsorer har fået MH i gang igen.

 Morgendagens Heltinder er IKKE erstattet af et andet, selvom rygterne siger det.  - Morgendagens Heltinder vil aldrig kunne erstattes af et andet netværk!

Morgendagens Heltinder består af  mange hundrede heltinder, der debatterer, annoncerer og hjælper hinanden på kryds og tværs. Der er pt. 527 brugere på den ene af listerne...

Morgendagens Heltinders fokus er iværksættere, iværksættere, der har været i gang nogle år, som har brug for professionel sparring fra dygtigere heltinder end sig selv. Vi hjælper, via eksterne sponsorer og samarbejdspartnere, med at finde den rigtige bestyrelse eller Advisoryboard til din virksomhed. VI har (stadig) mentorordning, iværksætterhjælp, lokale arrangementer samt en masse andre tiltag for iværksættere og dem der føler, de er nået forbi iværksætterstadiet og skal til at starte eget bestyrelsesarbejde op - eller måske have en bestyrelse. Nogle er jo iværksættere hele livet ;-)

Vores samarbejdspartnere er (stadig) Erhvervs-og byggestyrelsen, DI, Tryg, Væksthusene - Derudover samarbejder vi med Deloitte, Ernst & Young, Fakultet for Executive Management samt en masse lidt mindre virksomheder og supportere.

SÅ, HELTINDERNE LEVER!

Kig forbi www.heltinder.dk hvis du vil vide mere.

Du er også velkommen til at skrive til mig på karen(a)heltinder.dk

 

Med venlig hilsen

Karen Boa

Leder af Morgendagens Heltinder

www.heltinder.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed