Velformuleret !#%#
hvis man er en person med en sådan succes historie som du selv beskriver, hvorfor i alverden beskæftiger du dig med et emne som det danske kongehus i en meget ensidigt negativ omtale.
Som nørd beskæftiger du dig så som så med at bruge engelske udtryk fordi du ikke er intelligent nok til at kunne beherske flere sprog samtidigt, og helt uden respekt for det flertal her i landet som godt kan lide at være danske, med et kongehus. Desuden er din opfattelse af arbejde måske meget anderledes end som så mange andres. Jeg formoder at du sidder ned det meste af din tid, hvad tror du en håndværker mener om det? De mener vel at du aldrig har lavet en s... Altså har vi her allerede her banale forskelligeopfattelser af samme ord eller handling!(for du har da udrettet noget i din verden!)
At kigge bagud og kritisere... uanset hvad( negativ kritik), fremmer ikke noget, burde du egentlig vide Herr "gesjæftsmann" . At tage et ansvar, forpligte sig, i de dimensioner og med den informations teknologi som var givet for flere århundrede, kræver sin Konge eller mand. Bagklog uden handlinger er et godt spejlbillede af nutidens liberalister. At vores kongehus har den ene aller anden fejlbeslutning i posen er vel forståeligt, de havde jo ansvaret for et land og dens befolkning og du ? Du bære vel ikke engang ansvaret for dine egne handlinger eller ...
Min mening er såre simpel, dette land binder dig jo ikke, der findes nok af nationer uden faste rammer, respekt, tro, traditioner og nærvær, måske skulle du overveje om at melde dig ud af det danske kongerige. Du kunne jo flytte til et engelsk talende nation og sidde og overveje hvordan man laver engelske forkortelser omsat fra" nørd" sproget også endda holde foredrag om det!
Undskyld, nu blev jeg selv lidt for negativ, er jo selv kun et menneske. Angrib ikke vort land på det niveau som teksten du hentyder til gør. Vi er utrolig mange der gerne lever og bor som danske i kongeriget Danmark. Vi har vores værdier, tro, respekt og en fantastisk historie med bl.a. kongehuset som gør os til det vi er. Historien har alt andet lige bevidst at Danmark er blevet til det det er, med et kongehus.(ikke dårligt) Kongehuset har været utroligt dygtig til at følge tiden! Både privat men sørme også ud af til.
Jeg kunne sikkert blive ved, bringer det overhovedet noget, ja! Jeg er en kæmper som vores forgangne konger og tror på fremtiden, derefter handler jeg (helt menneskelig/kongelig i min verden)
Flemming