Øhh.... jeg vil da bestemt ikke være ligeglad med penge. Vi driver firmaet ved siden af job henholdsvis studier og 800,- kr. svarer vel til 3 dages omsætning for os pt. Så set i forhold til vores omsætning så er 800,- kr. faktisk en del penge. Ud fra din logik skulle A.P. Møller - Mærsk også være ligeglad med f.eks. 1 million idet det jo forholdsmæssigt er en langt mindre del af deres omsætning end 800,- er af vores. Men det tror jeg ikke lige du skal regne med, at de er ! Så nej; jeg kan bestemt ikke være ligeglad - af princip vil jeg selvfølgelig ikke betale for noget jeg ikke får - så er det fuldstændig lige meget, hvilken størrelse penge der er tale om.
De lever ikke op til min forventning..... som de selv har hævet højt over det de egentlig kan levere med at skrive 45 års erfaring, professionel shop osv.... De sætter selv forventningen højt og netop fordi de ikke lever op til det de lover bør jeg have pengene retur. Men.... det for vi nok ikke og det dør vi selvfølgelig heller ikke af - efter min opfattelse er det bare unfair.
Nu skal du nok passe på med ikke at udtale dig om ting du faktisk ikke ved noget om - ovenstående er jo rene gætterier.... Det er helt fint, at du har din holdning og at vi på nogle punkter er enige og på andre uenig, men..... hvad vi har og ikke har og hvad der for os er "en big deal" og hvad der ikke er, det vil jeg gerne du lader os om at vurdere ;-) |
Kender I Way2Web & Webitall
|
Men hvis shoppen er identisk med den demo du havde mulighed for at prøve inden køb, kan jeg egentlig ikke se hvorfor du forlanger dine penge tilbage, så har du haft mulighed for at teste systemet inden du valgte at købe det |
Det er der nu nok heller ikke noget der gør bevidt, men det er jo altså sælgers job at give de rigtig oplysninger & gøre den nemt tilgængelige for kunden. |
319,20 er det rigtige beløb på den shop vi bestilte ikke 200,- |
Jeg har ikke testet shoppen først - den mulighed fremgår ikke af deres hjemmeside (jeg kan i hvert fald ikke finde den). Og jeg var i mail kontakt med dem inden bestillingen, hvor de lovede at shoppen kunne køre på et subdomæne og det kunne det ligepludselig ikke, så kunne det godt alligevel, så var det min skyld at det ikke virkede, så var det ikke min skyld at det ikke virkede og efter at de havde rodet med det i en uge virkede et pludselig. Under mailkontakten før købet nævnte de ikke en eneste gang muligheden for at teste løsningen først. |
Jeg ved ikke om det er noget nyt, men under hver shops information er der en stor fed pil der henviser til en demo. Derudover kunne way2web godt lave det til en rutine lige at lade kunden prøve først, men det må også være op til dig selv at undersøge hvad du køber til strækkeligt, og som det er nu, så er pilen jo ikke rigtig til at undgå hvis man vælger at læse informationen om webshoppen. Der er både link til forsiden og til administrationen. Angående subdomænet lyder det til der har været noget rod. Det vil jeg ikke kommentere. |
|
Jeg finder det beklageligt hvis du ikke har konnet finde vores demo. vi har 6stks. kørende. hvis du eller andre går ind under information på forsiden. på hvert produkt, så er der øverst et stort billede hvor der står "se demo" det kan godt være det er forkert vurderet af os, at vores købere læser lidt info om vores produkter inden de køber det. det ville jeg gøre hvis jeg skulle bruge nogle penge. og jeg ville undersøge om det levede op til mine forventniger. men måske vi skal revurdere og sætte links direkte på forsiden som vi havde tidligere. jeg beklager. det var ikke 200kr. men 300kr. eksl moms som shoppen kostede. Martin. ja. du har måske ret i at kunden skule have lov til at prøve en demo. men det er så det vi kompenserer ved, i det vi har en demo af admin. hvor kunden kan afprøve funktionerne i mere end 14dage, hvilket vi syntes er optimalt. vi er klart villige til at ændre på vores procedurer. men jeg syntes bestemt ikke at vi har handlet forkert i denne sag. PS. har du så heller ikke læst vores handelsbetingelser ? PPS. vi har dokumentation for at shoppen blev oprettet samme dag. og at den var tilgængelig fra et preview domæne. som alle vores andre shops. denne previewshop. er en nøjagtig kopi af din rigtige shop. vi har blot givet dette service så vores kunder kan komme i gang med det samme. din shop har hele tiden være tilgængelig på http://preview.w2wserver.dk/dinbutik.dk og admin på http://preview.w2wserver.dk/dinshop.dk/admin og det står i din velkomstmail. så jo. din shop har været fuldt ud tilgængelig hele tiden. og du har kunnet prøve dine ting igennem. det kan godt være at vi skal være bedre til at vise at vi har demoer af shoppen. men det er da også muligt at spørge hvis du/andre ikke kan finde den ? |
|
Vi har haft en rigtig dårlig oplevelse og det må vi så åbenbart finde os i. Jeg håber, at I bliver mere impatiske frem over og skruer lidt ned for egoet - det vil I komme langt med. Jeg håber ikke, at andre skal den oplevelse igennem som vi har været, om I vil gøre noget for at sikre det må være op til Jer - men jeg vil i hvert fald aldrig anbefale Jer til nogen. |
|
Jeg oplever desværre tit, at folk der starter som selvstændige tror at de kan opfører sig ligeså amatøragtigt som man har ret til som privat forbruger. Det kan man ikke! I stedet for at forstætte brokkeriet skulle du hellere tage de 800 kr. som en slags lærepenge, og brug så den erfaring du har fået til at erkende at du har et kæmpe ansvar som professionel indkøber i din egen virksomhed. Med den oplevelse jeg har fået af sagen her, havde du sgu heller ikke fået en rød reje tilbage af mig :) |
|
Hvis kunder ikke sætter sig ordentlig ind i forretningsbetingelserne så må det værer deres eget problem, det svarer til at skrive under på en kontrakt uden at læse den igennem for derefter at brokke sig over at man ikke vidste hvad der stod i kontrakten. Nu skal jeg selvfølgeligt påpege at jeg ikke kender sagens detaljer, men som jeg har forstået debatten mener jeg ovenstående. /Peder |
Bliv gratis medlem