|
Jeg kan godt forstå du syntes at din shop ser meget mangelfuld ud, det syntes jeg også. men den er jo helt og aldeles tom. og du benytter vores demo design. hvis du ser vores demo. så kan du få et indblik i hvordan din shop evt. kan komme til at se ud (sådan så din også ud fra starten, så du har selv slettet alt indholdet). som en anden skriver. så tager det lidt tid at sætte sig ind i tingene. og hvis du netop havde undersøgt tingene lidt først. så ville du opdage at det faktisk er nemt at komme i gang. og som mange af vores andre kunder som har skiftet til os fra de relativt lette løsninger. siger at de er glade for at have fuld kontrol. samt alle muligheder for at få deres shop til at skille sig ud. jeg syntes det er synd du baserer din bedømmelse på selve designet specielt da der er mange at vælge imellem, samt at du har mulighed for at lave dit eget. til forskel fra den shop som du referer til. så ligner den jo alle de andre som denne udbyder hoster. jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige. jeg syntes det er synd at folk på så spinkelt grundlag kan hænge et firma ud i så grov udstrækning. uden faktisk overhovedet at have noget som helst hold i deres påstande. jeg bryder mig absolut ikke om at skrive i disse fora. for at forsvare mit firma, levebrød og passion. men jeg håber at folk har barer den mindste forståelse for hvorfor jeg gjorde det. |
Kender I Way2Web & Webitall
|
Iøvrigt er jeg sikker på, at jeg ikke er den eneste som har fået et mere nuanceret billede af "sagen" efter du valgte at træde ind i debatten. |
|
|
|
|
Jeg blev hurtig træt af at læse Niki''s indlæg, syntes han kører for meget rundt i det samme. Derimod er jeg _meget_ imponeret over way2web(kan vi ikke få et navn på?) forsvarer sine synspunkter og tager til sig af kritiken, jeg ville helt bestemt overveje dem hvis jeg skulle bruge en shop(siger jeg uden at have set produktet dog). Så jeg må tilslutte mig Martin og den anden Mikkel, og til sidst svare på det med de "800 kr" , hvis 800kr er et stort tab for dig som webshop ejer ville jeg ikke turde handle hos dig, du har jo likviditet til at hjælpe mig hvis noget går galt? Jeg kan ikke forvente at du kan erstatte en defekt vare eller dække det tab jeg kan risikere at lide på grund af samme, og du kan vende det som du vil 800kr er ikke mange penge for en webshop....jeg har kunder der har betalt mig et par hundrede gange så meget for en webshop. 800kr er dejligt mange penge at have Lørdag aften på Roskile festival, eller rigtig lækkert at have en tur med på en god restuarant, men når vi snakker professionelt er 800kr for at afsøge en ny leverandør billigt sluppet. Jeg handler med servere, tror du selv jeg får lov at prøve en ny leverandørs server i en uge før jeg beslutter om jeg vil købe den? |
Nu er der nok også forskel på en server og en webshop ;) Selv tilbyder vi 30 dages gratis prøve på shoppen inden vi sender en faktura ud. Jeg har også læst indlæggene idag. Jeg vil nok have tilbudt at betale 50% tilbage og så havde fundet ud af hvor det gik galt. Så vil ingen gå ud af sagen som tabere, men begge parter vil have lært noget. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Når jeg nu ik ka sove ku det være man skulle komme med et indlæg i debatten her... Jeg føler mig også lidt forpligtet da det ser ud til at jeg er den eneste (ihvertfald i denne debat) der har en aktiv w2w shop. Jeg har også haft mine problemer med w2w, men også nogle mere eller mindre positive oplevelser. I starten var deres support suveræn og responstid tip top, men så skete der et eller andet og jeg har til tider måtte vente meget lang tid på svar. Jeg fik en shop jeg var ok tilfreds med og købte så et design til lige under 1500,- (det er vel ret billigt), da jeg så ville have lavet nogle ændringer bad de om ca. 1000,- ekstra og jeg diskutterede lidt med w2w da jeg ikke mente det var det vi havde aftalt. men til sidst gav jeg mig og fik en faktura tilsendt på lige under 500,- Det var sku fair nok. Desværre gik der omkring en måned fra jeg havde betalt til der skete noget. og så var det langt fra alt der var lavet, selvom jeg fik at vide at det ville blive lavet i et hug. Efterfølgende sagde jeg at jeg skulle bruge et AMEX logo under betalingen, men ikke ku sætte det ind jeg hørte ikke fra w2w men (jeg tror allerede det var næste dag) der var det på min shop - igen var jeg possitivt overrasket. Til gendgæld har jeg endnu ikke hørt noget ang. nyhedsbrev jeg ville ha man kunne tilmelde sig på forsiden, de klamme gule stjerner der står rundt om nyheder som jeg ville ha væk. Jeg har heller ikke hørt noget ang. tekster jeg ville kunne skrive ud for designere og producenter - jeg ved ikke hva faen der sker ud for designere hvor der i toppen står TABLE_HEADING alt mulig fis og ballade. Der er en del ting som endnu ikke er optimalt, men alligevel har jeg valgt at fortsætte hos dem og formentligt købe min gateway der når min PBS aftale går igennem. Det gør jeg fordi det er mit indtryk at w2w faktisk gerne vil gøre et godt stykke arbejde og når det designmæssige er færdigt vil det være begrænset med problemer. På nuværende tidspunkt skal jeg være i godt humør for at gi dem 3 ud af 6 stjerner, men jeg håber på at det ændrer sig når først shoppen kører og designet er færdigt. |
|
Først vil jeg gerne sige at jeg beklager over for JD her er vi fuldt ud klar ov at vi har et hængeparti. og vi vil gerne kreditere den tid som du ikke har kunnet bruge shoppen, eller ikke har været færdig. jeg vil bede dig om at skrive en mail til mig om dette. og hvis der er andre af vores kunder der føler de er blevet skidt behandlet. så skriv venligst til os. og hvis fejlen ligger hos os. så er vi naturligvis villige til at betale for den tid shoppen ikke har kørt. dertil skal det siges at der ikke er inkluderes ekstra funktioner i designet. hos os er designet udelukkende opsætning, af siden, farver, billeder osv. ikke at tilføje ting som ikke allerede er muligt i shoppen. derofr fik kunden denne ekstra regning(kunden skulle dog først acceptere tilbudet, der blev ikke bare sendt en regning) vi har i længere tid arbejdet på en løsning på disse designs og specialopgaver. da som mange andre nok vil give mig ret i, tager, eller kan tage utroligt lang tid. og vi skal samtidig have tid til vores support. prisen på designet skal absolut ikke afhænge af hvor lang tid det skal tage at lave det, dertil skal det også siges at vi har haft diverse andre problemer i dette tidsrum, vi sidder jo ikke kun og venter på at en support tiker ind. der er utroligt mange ting som skal løbe rundt når man driver sådan en virksomhed. |
Det ville jeg har været OK tilfreds med. |
|
Jeg må sige at w2w har rykket rigtig hurtigt, de har faktisk lavet alt hvad jeg havde bedt om (og måske også lidt til). Jeg havde også bedt om at få nyhedsbrev til tilmeldelse ind på forsiden, det er ikke et en del af det standardprodukt som det produkt jeg jo har købt er. Men de har tilbudt mig en opgradering for 119,- absoulut acceptabelt. w2w sælger jo en billig standardløsning og jeg må sige at specielt efter i dag tænker jeg højere om dem og mener at man faktisk får ret meget for pengene. Men jeg har startet en tråd om vurdering af shoppen så hvis i mener at det jeg har fået er skrald ville jeg da meget gerne høre det. |
Bliv gratis medlem