|
Jeg har efter af have fuldt med denne debat kommet til, at nu her hvor Finewood.dk skal til at lave hele vore sites "om" (da siden er ikke er blevet optrimmet i de sidste 3år) vil vi lave en blog hvor vi vil gøre det muligt for vores kunder og andre af komme med kritik negativt eller positivt og div. indlæg om træ. Så vil vi besvare disse indslag og samt inviterer andre folk indenfor vores speciale som er trægulve. Denne blog vil kunne gøre det muligt for Finewood.dk at hjælpe vores kunder og andre med de udfordringer der kan være med salg af naturvare som trægulve. Jeg ved godt det vil kræve en del tid fra vores side med at besvare kunder men jeg er sikker på at andre indenfor denne branche også vil besvare i denne blog. Her til sidst vil jeg forhøre mig der er nogle herinde som kan være behjælpelige med valg og opsætning af denne blog. |
Så vil jeg da gerne komme med et lille indlæg her.
Jeg har har W2W shop og er fuldt ud tilfreds. Der var et tisdpunkt hvor supporten var mindre god, men da der kom hul igennem til dem så skete der noget. Deres supporter er venlig og behjælpelig og laver gerne en lille ting mere end man har spurgt om.
Jeg tror at det var NIKI der skrev at han ikke kunne finde nogen demo og stort set alt var galt. Jeg vil lige som Martin sige at der var ingen problemer for mig da jeg skulle prøve deres demo. Og da jeg havde bestilt shoppen så fik jeg en fin mail hvor der stod hvor jeg kunne kigge og begynde at opsætte shoppen.
Shoppen blev først lagt ud når der var betalt. Det står klart og tydeligt, så der burde ikke være nogen der kan gå galt i byen der.
Men der er ingen klager herfra.
Med venlig hilsen
Bliv gratis medlem