Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 8 ud af 21 (202 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efter af have fuldt med denne debat kommet til, at nu her hvor Finewood.dk skal til at lave hele vore sites "om" (da siden er ikke er blevet optrimmet i de sidste 3år) vil vi lave en blog hvor vi vil gøre det muligt for vores kunder og andre af komme med kritik negativt eller positivt og div. indlæg om træ. Så vil vi besvare disse indslag og samt inviterer andre folk indenfor vores speciale som er trægulve. Denne blog vil kunne gøre det muligt for Finewood.dk at hjælpe vores kunder og andre med de udfordringer der kan være med salg af naturvare som trægulve.

Jeg ved godt det vil kræve en del tid fra vores side med at besvare kunder men jeg er sikker på at andre indenfor denne branche også vil besvare i denne blog.

Her til sidst vil jeg forhøre mig der er nogle herinde som kan være behjælpelige med valg og opsætning af denne blog.

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:44 | Låst
Så vil jeg da gerne komme med et lille indlæg her.

Jeg har har W2W shop og er fuldt ud tilfreds. Der var et tisdpunkt hvor supporten var mindre god, men da der kom hul igennem til dem så skete der noget. Deres supporter er venlig og behjælpelig og laver gerne en lille ting mere end man har spurgt om.

Jeg tror at det var NIKI der skrev at han ikke kunne finde nogen demo og stort set alt var galt. Jeg vil lige som Martin sige at der var ingen problemer for mig da jeg skulle prøve deres demo. Og da jeg havde bestilt shoppen så fik jeg en fin mail hvor der stod hvor jeg kunne kigge og begynde at opsætte shoppen.

Shoppen blev først lagt ud når der var betalt. Det står klart og tydeligt, så der burde ikke være nogen der kan gå galt i byen der.

Men der er ingen klager herfra.

Med venlig hilsen

MSB
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:54 | Låst
Så vil jeg lige sige ligesom Mikkel og Martin at jeg syntes at du (Way2Web) har taklet alt í denne debat yderst professionelt.

Med venlig hilsen

MSB
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:08 | Låst
Fed debat. Dejligt at se ting blive vendt til fordele. Jeg er efterhånden så træt af de tv-udsendelser, hvor et eller andet firma skal havles ned, bare fordi der er et par utilfredse kunder, som enten ikke har talent eller ikke gider sætte sig ind i de ting de køber. Folk tror at der er forsikring imod alt, og at alt ting er andres skyld. Det er altid andre der skal tage skraldet for vores egne dumheder. Prøv at se folk i ansigtet, når de snupler over en flise. Det er bestemt ikke dem, der gik som en søvngænger.

Vi dummer os alle sammen en gang imellem, og køber noget vi ikke synes er helt optimalt. Det giver sku da noget kulør til hverdagen, at man ikke er så perfekt, som man selv tror.

Mht. debatten. Hvad skulle der til Niki, før du fik vendt dette til noget positivt. Hvis du fik en måned ekstra uden beregning, ville du så være glad, eller hvis du fik den support der skulle til, så du følte du kunne forstå deres produkt. Nu har du jo betalt for det, hvorfor så ikke få det bedste ud af det, istedet for så meget negativ energi.

Bedste hilsner
Holger

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:42 | Låst
Det er skam allerede vendt til noget positivt, jeg har opsagt aftalen med dem og i stedet købt en webshop hos ScanNet, der fungerer nemt og enkelt - det lovede Way2Web også, at deres løsning gør, men det er ikke ligefrem den oplevelse jeg har.

Det er dog betryggende at læse, at der er tilfredse Way2Web kunder. Jeg tror bare deres produkt er noget mere kompliceret end det vi har brug for; havde jeg vidst det havde jeg aldrig købt deres løsning. Men jeg faldt altså for, at de skriver:

---

Du behøver ikke at være en IT haj
Du styrer styre hele shoppen ved hjælp af et online og meget brugervenligt kontrolpanel.

Vi klarer ALT det tekniske
Når du bestiller en netbutik hos os, så ER din butik så klar som den overhovedet kan blive. Det eneste der mangler, er at du finder et firmanavn. resten tager vi os af.

---

og - som jeg har skrevet så mange gange før - så synes jeg ikke, at de levet op til dette - derfor kan det heller ikke vendes til noget positivt; og derfor er jeg nu glad for at have fundet en anden løsning, der rent faktisk lever op til ovenstående.

Jeg er sikker på, at Way2Web''s løsning kan fungere ganske fint - men det dur ikke at love, at løsningen er enkelt, hvis den ikke er det.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hej Niki.

Jeg er glad for at du har fundet en løsning som passer til dine behov. vores shop er bygget op over en helt anden fliosofi.end den som du har valgt.

vi har fra starten af valgt at give vores shop ejere så meget kontrol over shoppen som muligt. da vi selv har erfarring med at udvlklingen af ens side går i stå efter et stykke tid, hvis der ikke sker bare lidt nyt. og vores system er derfor ikke låst fast inden for bestemte rammer. men kan skrædersys helt efter butiksejers ønske.

At man ikke skal være IT-haj. vil jeg stadig ikke mene. da vi har mange kunder og jeg går ikke ud fra at de alle er it-hajer. men det har da taget dem et par dage at blive fortrolige med systemet. men til gengæld. så har de fået en side som er svær at finde magen til andre steder.

Set i lyset at hvis du selv skulle hente oscommerce, opsætte Mysql database, ftp, mail, webhotel, domæne, skriverettigheder, og installere oscommerce. samt installere alle de funktioner som vi har brugt år og tusinder på at udvikle. ja. så vil jeg sige at vi har ordnet alt det tekniske :)

Jeg kan her vise et par eksempler på kunder som vi selv syntes har fået lavet sig selv en nydelig hjemmeside.

Vi garantere naturligvis ikke at designet falder i din smag. men det viser trods alt at der kan udformes noget meget posetivt af produktet

PS. jeg håber ikke vores kunder bliver stødt over at blive vist her

PPS. jeg kan slet ikke se hvorfor dette giver dig ret til at hænge os ud i et offetligt forum ?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:10 | Låst
Hej

Jeg må sige at jeg godt kunne finde på at hoppe på denne løsning. Er det sådan, at man kan prøve shoppen i et stykke tid, lægge produkter ind, og testkøre det hele, så man har helt tjek på produktet inden man evt. køber? Jeg har tidligere prøvet en shop fra et kendt firma, men jeg synes egentlig at den var alt for standard agtig. Kan jeres produkt udvises med f.eks. et debatforum?

Ikke fordi det er en nødvendighed for mig, men er der et godt Amino tilbud. Betal for 6 mdr få 8, eller noget andet sjovt. Jeg er ligesom andre, elsker at få noget ekstra oveni.

Bedste hilsner
Holger

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:19 | Låst
Hej Holger.

Jeg bryder mig ikke om at sælge her på amino. men du kan evt. skrive en Privat besked eller kontakte mig på jh@w-2-w.dk

Vi har ikke en desideret prøveperiode. vi har derimod en demo kørende af alle vores 3 løsninger, hvor du kan prøve shoppen lige så længe du ønsker det. for at undersøge funktionerne.

vi kører i øjeblikket med et godt tilbud hvor du kan spare 15% i dag. i næste uge kan du spare 20% og i næste uge igen kan du spare 25% på alle vores løsninger. hvis der er flere tilbage af de 20 shops som vi har sat til side.

du kan finde links til demoer osv. på http://w2wserver.dk

Med hensyn til udbyggelse generalt. så er det muligt. på alle måder. vi kan dog ikke garantere at vi har installeret en ny funktion, forum osv. på en dags tid.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:52 | Låst
nu faldt jeg tilfældigt over denne debat..

jeg er er kunde hos w-2-w og vil gerne give min mening om dem...

jeg har indtil for noget tid siden været ok tilfreds.. der har været nogle problemer af og til men lad det ligge...

jeg betalte før hver mdr og så bad jeg om at betale for et helt år ad gangen... det kunne sagtens lade sig gøre men jeg blev på INTET tidspunkt informeret om at det betød at jeg først kunne opsige min aftale hos dem med udgang af et år...

jeg fik en faktura fra dem som jeg ikke mente jeg skulle betale, jeg skrev mails til dem flere gange uden svar (de siger deres mail var røget i mit spamfilter og det ikke er deres problem, det er heller ikke deres problem hvis min mail ryger i deres spamfilter) de havde så sat rykkergebyr på og jeg fik efter den del diskution så slettet det rykkergebyr...

jeg fandt en opsigelses blanket på deres hjemmeside hvor der står 30 dages opsigelse med udgang af en abonnements periode (ikke noget med at betalings periode og abonnements perioder er det samme)

nu har jeg haft en hæftig diskution med dem for jeg mener kun jeg skal betale for 1 mdr når jeg ikke har betalt det år frem endnu...

men næh nej, jeg SKULLE betale for det hele år og hvis ikke jeg gjorde ville jeg komme i RKI...

i total afmagt har jeg så betalt med det er meget mod min vilje..

i bund og grund tror jeg bare at jeg vil advare mod dem, i hvert fald kun betale en mdr af gangen for så er man ikke bundet på hænder og fødder i et helt år som jeg er...

jeg tilbød endda at gå på kompromis og betale ½ år, men NEJ det var ikke godt nok...

jeg havde kontakt til en advokat og han sagde at sådan som de gjorde måtte man ikke, men det ville koste mig mere hvis jeg ville have ham ind over end hvis jeg bare betalte...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:02 | Låst
Håber ikke de har sagt "Hvis du ikke betaler kommer du i RKI" for det må de simpelthen ikke sige.

Desuden kan sagen ikke sendes til inkasso hvis ikke du vedkender dig gælden, så skal sælgeren hive dig i retten for at først.

Side 8 ud af 21 (202 indlæg)