I toppen af hver side af denne tråd er der en knap der hedder afmeld abonement - så slipper du for at modtage flere mails fra tråden. Jeg forstår dog ikke Way2webs tankegang, endelig havde de fået lagt ro på kritikken her på amino, som alt andet end lige er ret fremtrædende da den optræder godt på google og mange shopejere, eller kommende shopejere er at finde herinde, og så vælger de at ryge tilbage i samme grøft som før. Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside så kan det ikke dreje sig om voldsomt mange penge den enkelte kunde kan have ude, eftersom way2web er forholdsvis billige med deres produkt. Så et velment råd til way2web, slå en streg over beløbet som du skrev var jeres nye strategi tidligere - de par tusind kroner i mister, har i længe mistet igen ved at denne tråd er blevet bragt frem her på amino atter en gang. |
frank: Jeg forstår godt din bekymring, men nu er det sådan at Martin (som taber en mindre formue om måneden på at køre det her forum for os) har frabedt sig den slags her. Der sker mange ting som jeg korser mig over hvor nytilkommere bliver snydt el. bliver misinformeret.
Tidligere i diskutionen har der været latterligt små beløb på bedingen fra kunder der føler sig snydt, ligesom way2web har opført sig ekstremt barnligt og brudt en masse løfter. Det er samme historie hver gang og den gentager sig cirka hver 2. måned ... det er bare ikke til at holde ud og se på ...
Hvis du køber en fattigr<bip>s' løsning så får du hvad du betaler for ... sådan er det nu engang.
Bliv gratis medlem