|
hva så med de kunder der pt er bundet på hænder og fødder og HAR betalt frem i tiden fordi de ikke kunne komme ud af aftalen på andre måder... er det bare sur røv for os eller ka vi få nogle penge tilbage??? vi bruger slet ik produktet mere og har ik gjort det længe efterhånden... |
Way2Web / e-cart skrev:
---
way2web:
Og da vi ikke selv havde interesse i at bruge den - fordi vi ikke har noget som helst ønske om igen af være kunde hos Way2Web, eller e-cart som de vist hedder idag - var det med stor glæde, at vi fandt en af Deres eksisterende kunder, der så kunne få glæde af den. Vi gav dem værdi kuponen gratis og ønskede blot, at nogen trods alt fik glæde af de penge vi havde lagt hos Way2Web.
Og da var det så - igen - med stor skuffelse, at vi blev gjort opmærksom på (af vedkommende, der fik kuponnen), at Way2Web ikke ville godtage den for den kunne kun bruges af nye kunder....
Recap...: Så... da vi ikke længere ønskede at være kunde hos Way2Web, fordi de ikke kunne levere det de lovede, fik vi efter næsten et år en kompensation - en værdikupon på det beløb som de skyldte os. Vi gjorde opmærksom på, at vi ikke ønskede en værdikupon, idet vi ikke ønskede at være kunde hos dem. Svaret var, som det kan læses herover, at, vi jo evt. kunne sæge den. Der blev ikke oplyst noget om, at det kun var nye kunder, der kunne bruge den.
Hvad i helve.. ¤%"#& havde I så tænkt, at vi skulle med den. Gå ud og aktivt forsøge at sælge den til en ny kunde og dermed være hvervemaskine for en virksomhed som vi ikke selv ønsker at handle hos? Nej vel....
Det ville have været smart, hvis I havde gjort opmærksom på denne "lille" betingelse da I skrev: "du skal ikke nødvendigvis bruge den selv. den kan også bruges på webhotel uden webshop, eller sælge den.". Det er altså virkelig vildledende!
Vi VAR tilfredse med afslutningen på sagen fordi vi nu vidste, at én fik glæde af de penge vi havde betalt for noget vi ikke fik - det var da trods alt en trøst..... så det er virkelig irriterende, at det nu heller ikke kunne lykkedes.
Det må virkelig været svært at drive forretning når man som Jer er helt og aldeles ude af trit med, hvordan man behandler sine nuværende & tidligere kunder ordenligt!
Bliv gratis medlem