Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 20 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hva så med de kunder der pt er bundet på hænder og fødder og HAR betalt frem i tiden fordi de ikke kunne komme ud af aftalen på andre måder...

er det bare sur røv for os eller ka vi få nogle penge tilbage???

vi bruger slet ik produktet mere og har ik gjort det længe efterhånden...

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:41 | Låst

Way2Web / e-cart skrev:

--- 

way2web:

Hej.
Vil lige indskyde en kommentar i det manglende indlæg

Med denne kupon er det op til dig at bruge som du har lyst. du skal ikke nødvendigvis bruge den selv. den kan også bruges på webhotel uden webshop, eller sælge den.

Og da vi ikke selv havde interesse i at bruge den - fordi vi ikke har noget som helst ønske om igen af være kunde hos Way2Web, eller e-cart som de vist hedder idag - var det med stor glæde, at vi fandt en af Deres eksisterende kunder, der så kunne få glæde af den. Vi gav dem værdi kuponen gratis og ønskede blot, at nogen trods alt fik glæde af de penge vi havde lagt hos Way2Web.

Og da var det så - igen - med stor skuffelse, at vi blev gjort opmærksom på (af vedkommende, der fik kuponnen), at Way2Web ikke ville godtage den for den kunne kun bruges af nye kunder....

Recap...: Så... da vi ikke længere ønskede at være kunde hos Way2Web, fordi de ikke kunne levere det de lovede, fik vi efter næsten et år en kompensation - en værdikupon på det beløb som de skyldte os. Vi gjorde opmærksom på, at vi ikke ønskede en værdikupon, idet vi ikke ønskede at være kunde hos dem. Svaret var, som det kan læses herover, at, vi jo evt. kunne sæge den. Der blev ikke oplyst noget om, at det kun var nye kunder, der kunne bruge den.

Hvad i helve.. ¤%"#& havde I så tænkt, at vi skulle med den. Gå ud og aktivt forsøge at sælge den til en ny kunde og dermed være hvervemaskine for en virksomhed som vi ikke selv ønsker at handle hos? Nej vel....

Det ville have været smart, hvis I havde gjort opmærksom på denne "lille" betingelse da I skrev: "du skal ikke nødvendigvis bruge den selv. den kan også bruges på webhotel uden webshop, eller sælge den.". Det er altså virkelig vildledende!

Vi VAR tilfredse med afslutningen på sagen fordi vi nu vidste, at én fik glæde af de penge vi havde betalt for noget vi ikke fik - det var da trods alt en trøst..... så det er virkelig irriterende, at det nu heller ikke kunne lykkedes.

Det må virkelig været svært at drive forretning når man som Jer er helt og aldeles ude af trit med, hvordan man behandler sine nuværende & tidligere kunder ordenligt! 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:46 | Låst

Prosit!!!

Jeg kan godt se hvor denne sag leder hen ...

http://www.google.dk/search?q=way2web :) ... kig på nr 2 

Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:23 | Låst

Ja ja det er godt med jer, hvordan kan det så være at jeg dags dato har modtaget et brev fra jeres inkasso firma, det i skriver gælder måske ikke alle??? Men nu har jeg jo på skrift at i opgiver jeres sager mod tidligere kunder som mener at de ikke har fået den vare som i skriver i tilbyder på jeres hjemmeside. Som i (way2web) nok er klar over er jeres produkt for os aldrig kommet op og køre, der har aldrig været solgt en vare fra den web-shop, samt vi har haft to udefrakommende mennesker til at hjælpe os med sitet og det kom aldrig til at virke.

Jeg ser frem til ikke yderligere at skulle modtage breve fra jeres inkasso firma.

venlig hilsen Frank Olin

www.seeandbuy.dk

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 06:51 | Låst

Hej. for det første så har du købt produktet under andre handelsbetingelser. for det andet, så er det en gammel sag, som stadig ikke er betalt ! denne sag er fra den 1-11-7, mailen som du har modtaget 20-5-08 er blot en rykker på denne endnu ubetalte sag.

Vi kan desværre ikke garantere salg på vores kunders hjemmesider.

PS. jeg vil bede dig om at skrive til os, hvis du gerne vil i kontakt med os i stedet for et sted hvor vi måske ikke læser dine beskeder. det er nok ikke den bedste måde at appelere til vores gode side om at få fjernet sagen.

[Beklager jeg ikke holdt helt ord]

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 07:21 | Låst

Hold kæft mand hvor er det her ynkeligt at se på ... har kommet med velmente råd til way2web før som åbenbart ignoreres ... så må jeg jo komme med et råd til alle andre ... lad være med at handle med dem! Vi kan tydeligt se herinde at de ikke er til at stole på. Men udover det burde denne tråd så ikke lukkes taget de sidste dages udvikling (http://www.amino.dk/forums/t/33901.aspx) i betragtning?

Er ærlig taget træt af at få mails indeholdende kommunikation mellem way2web og deres kunder, og det gavner på ingen måde debatten her at det fortsætter! 

Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 07:54 | Låst
Hvis du har noget at sige til os kan du blot maile os.

Fortsat god dag

Jamen lotte hansen jeg har sagt og skrevet en masse til jer men i er for dumme til at afslutte sagen på en ordentlig måde og sidste gang jeg prøvede så fik jeg en mail fra dig, om at det der stod herinde bla. ikke galt mig. Men igen må jeg jo sige i er fyldt lort og bedrag jeg kan ikke læse jeres indlæg herinde anderledes end at i frafalder jeres krag der står ikke noget om at det er før eller efter en hvis dato.
OG FAKTISK LOTTE HANSEN HAR JEG BETALT JER FOR EN MASSE MÅNEDER SOM JEG IKKE HAR FÅET EN SKID FOR OG DET VED DU GODT.
Og du vil have at jeg skal maile til hvorfor skulle jeg det, jeg vil godt advare andre om jeres suspekte måde at drive forretning på.
 Jeg har endnu ikke fået ringet til nogen af jeres referencer som jeg gjorde sidst, da jeg afslørede at mange af dem overhovedet ikke havde noget med jer at gøre eller de havde flyttet deres domæne pga. problemer.

mvh Frank

Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 08:13 | Låst

Hej Mikkel

Jeg syntes netop ikke at sådan en tråd skal lukkes, da jeg som ny bruger nødigt ville ryge i kløerne på way2web. Jeg har nu i hele mit liv haft med kunder at gøre, da jeg var 14 startede jeg med at stå i forretning og bringe vare ud, da jeg var 17 kom jeg i lære som kontormaskinemekaniker og havde med kunder at gøre, i 14år har jeg kørt som servicetekniker for et amerikansk ejet firma, de sidste 6 år har jeg drevet et ejendomsservice firma som jeg har started fra bunden og det sidste år har vi started 2 web-shops op, I al den tid har jeg ikke oplevet et firma der var så supekt som way2web og det ønsker jeg ikke andre skal opleve, og jeg vil lige fortælle at jeg startede med at henvende mig til dem på en ordentlig måde men blev mødt med en arrogance jeg ikke har kendt mage til. De kunne have haft mange flere kunder hvis de havde behandlet folk ordentlig.

mvh Frank

www.sseservice.dk

www.seeandbuy.dk

www.skonnehjem.dk

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:04 | Låst

Det vil jeg os sige er ved at være rimeligt træt af at få mails fra amino ang denne tråd

JEG UNDERSREGER LIGE AT DET IKK ER AMINO JEG ER TRÆT AF HAR FULD RESPEKT FOR MARTINS ARBEJDE

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:18 | Låst

Hej "TK Trans" og alle andre, der er træf af at få mails fra Amino angående denne tråd:

Ved at trykke på "afmeld abonnement" (der er øverst på siden, lige over det første indlæg) vil I ikke længere modtage mails fra Amino når der kommer nye indlæg i denne tråd Wink

Side 20 ud af 21 (202 indlæg)