Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 1 ud af 21 (202 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

I jagten på shop udbyder er jeg faldet over www.webitall.dk/ og Way2Web 

Er der nogen der kender disse 2 firmaers web løsninger?? De lyder umiddelbart interessante )

JEg er især interesseret på design eksempler og funktionalitet

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:30 | Låst
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:41 | Låst
Du kan jo prøve skrive til Way2Web, de har netop indtaget Amino med en fin omgang mini spam :)

http://www.amino.dk/idealbb/profile/myprofile.asp?userID=1551&mode=recentposts

Puha, ikke lige den slags der tæller positivt i min bog i hvert fald :) vedkommende kunne i det mindste have skrevet et unikt indlæg i hver tråd, fremfor at vise så lidt interesse at der bare copy/pastes et svar.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:52 | Låst
Dato: 01-12-2006 19:47:36 Forfatter:WideEyes - Virtual Tours
Hej

I jagten på shop udbyder er jeg faldet over www.webitall.dk/ og Way2Web

Er der nogen der kender disse 2 firmaers web løsninger?? De lyder umiddelbart interessante )

JEg er især interesseret på design eksempler og funktionalitet

Webitall er ScanNet WebShop løsningen :-) Og den dur! Jeg kender ikke Way2Web, men det er joen Oscommerce Open Source løsning.

God fornøjelse!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:19 | Låst
Ja spam og gentagelser er ikke så rare. Men de giver nu hurtig respons - i hvert fald indtil videre. Jeg savner bare nogle fornuftige referencer fra dem.
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:45 | Låst
Jeg vil Gerne på Way2Web's vegende Komme med en Officiel undskyldning. det er absolut ikke vores procedure at ty til spam. og det har så absolut heller ikke været hensigten. jeg vil ikke komme med en masse dårlige forklaringer, der er jo ikke nogen god forklaring for spam. jeg vil Hermed blot understrege at vi er kede af at det er sket og at det ikke kommer til at ske igen.

Vi har i forbindelse med dette snakket om hvad vi kunne gøre for iværksættere, inden for vores område.
og vi har set lidt på ideen om at starte et Forum udelukkende tilegnet spørgsmål, gode råd og brug af webshops.

Og vil vil gerne benytte lejligheden til at høre nogle af dem der har brug for sådan et forum. om de syntes om ideen ? eller om amino klarer dette udemærket i forvejen, vi er åbne for kritik og gode foreslag, til domæne osv.

Vi vil hermed også gerne åbne op for muligheden at i kan komme med foreslag til initiativer på nettet som kan hjælpe andre i jeres situation eller på punkter i synes der mangler vejledning osv.

Hermed Undskyld. private henvendelser må gerne rettes til jh@w-2-w.dk
PS. Vi håber at denne undskyldning godtages og ikke foragtes.
Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:05 | Låst
Hej Alle

Jeg har fulgt debatten lidt og synes nu jeg må komme med et indlæg.

Jeg har haft kontakt til way2web og føler nu at jeg efter en længere diskussion med dem, er nødt til at advare jeg mod at bruge firmaet.

Jeg havde bestilt deres billigste løsning, men da den ikke virkede, annulerede jeg min bestilling inden jeg betalte første gang. Way2web skriver selv at de ikke anser varen for leveret før betaling har fundet sted. Men jeg skal da lige love for at det ikke kunne lade sig gøre at annullere sin bestilling. I mellemtiden er det vælget ind med rykkede, inkassofordringer og flere fakturaer. Jeg har gentagne gange bedt Way2web om at ophøre med at kontakte mig, da jeg ikke er, har været eller nogensinde ønkser at blive kunde hos dem, men det kan de åbenbart ikke forstå. Deres metode minder lidt om de "dummebøder" man møder i rockerkredse m.m.

Jeg har også prøvet at komme dem i møde med et kompromis om at jeg så ville betale for den ene (første måned) selv om det principielt er mig imod men bare for at få fred, men det besvarede de med en inkassofordring.

Jeg har i hvert tilfælde fundet ud af hvordan jeg ikke skal behandle mine kunder i min butik.

Så et godt råd er - tænk jer rigtig godt om inden i bliver (evigheds)kunder hos Way2Web

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 13:44 | Låst
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:08 | Låst
Way2web-  Ja det står jo sort på hvidt, men eftersom i, så vidt jeg kan forstå på Michaels indlæg, har leveret et mangelfuldt system der ikke har virket efter hensigten, bør der vel også vises noget tollerance fra jeres side, og evt. ophævelse af købet.

Så vidt jeg lige kan se på jeres hjemmeside er det jo "småpenge" for jer, i forhold til den dårlige omtale i får i et stort forum som Amino, der i øvrigt er yderst godt søgemaskine optimeret, så i kan derfor risikere at denne tråd ryger til top på google når der søges på jeres firmanavn.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 16:06 | Låst
Hej Martin.

Først vil jeg sige at jeg sbsolut ikke bryder mig om at skrive disse indlæg. men samtidig så følger jeg at det er min ret at forsvare et produkt som har kostet firmaet mange penge og tid.

Jeg er helt enige i at det måske er småpenge for os. men hvor skal grænsen så være ? ret må være ret. kunden har haft alle muligheder for at afprøve vores produkt og kunden har selv godkendt vores betingelser. det er jo derfor de er der.

desuden så retter vi eventuelle system eller kunde relaterede fejl i størstedelen af tilfældene inden for 24timer. og jeg vil også gerne påpege at nogle "fejl" kan blive kaldet fejl fordi kunden ikke har opdaget en funktion osv.

Jeg vil dog som en ende på alt dette. gerne tage opfordringen til mig. og ophæve samarbejdet med den pågældende kunde. uden at holde kunden økonomisk ansvarlig

Side 1 ud af 21 (202 indlæg)