Hej.
jeg har lidt kommentarer til det forskellige.
angående handelsbetigelser. så sendes de med automatisk til alle vores kunder når de opretter sig. så det varige medie har vi dækket os ind under.
med hensyn til handel mellem firmaer eller firma til privat kunde. så står det højt og tydeligt at
CVR nummer skal oplyses på en webshop. jeg er dog ikke klar over om det er en lovpligt. men alle kunder anbefales alle steder fra ikke at handle med et firma hvor CVR nummer er nemt at finde på siden.
dermed er det vel klart størstedelen der er formaer som køber en webshop. der kan jo bare lige være den tvist at man jo godt kan vente med at åbne butikken. til man har fået et cvr nummer.
jeg kan dog oplyse at pågældende kunde er
CVR registreret. og at kunden har haft adgang til sin shop siden samme dag som den blev bestilt. så det er absolut ikke korrekt at shoppen kun har været tilgængelig i 5dage. hvis kunde læste sin velkomstmail igennem. så ville kunden finde et tydeligt
link til preview shoppen. og sige den op inden for de 14dage.
Vi vil internt se på om vi er villige til at tilbagebetale de det fakturerede beløb. og som i skriver mange gange. så er det ikke et stort beløb, nej. men det kan det blive i det lange løb, desuden så giver det en del ekstra-arbejde. som vi ellers gerne ville bruge på support. og det er nok mere fordi vi nu har de regler som vi har.
og så syntes vi nok at folk som er erhvervsdrivende må stå inde for deres handlinger. det nytter da ikke noget at man ikke undersøger det
marked som man er ved at investere i ? man må da gå ud fra at kunden ikke blot køber noget for sjov ? i håb om at få sine penge retur. dette er både omsonst og meget omkostningsfuldt