|
Hej igen mcsolutions og tak for dialogen. den er kærkommen. lad os bare tage den aktuelle sag (sidste nye her på amino) denne kunde beder om at få alt det de har betalt tilbage. selv om de først opsiger efter 16-17dage. der stod i forvejen i et afsnit for sig selv(det var ikke gemt i en lang smøre) at der ingen returret er. det kan næsten ikke siges mere direkte :) je ghar selv prøvet flere gange at jeg ikke kunne opsige mig abbonnement. men der er jo ikke noget at gøre ved det. det hjælper jo ikke noget at brokke sig (det har jeg ikke oplevet). med hensyn til lovgivningen. så har vi jo dokkumentation for at kunden har læst dem. fordi det er umuligt at gennemføre et køb uden at acceptere dem |
Til Jer begge Mikkel og Martin.
i har nok ret i at vi skal blive bedre til at snakke med en utilfreds kunde. måske give en rabat i enkelte tilfælde. indtil kunden føler de er faldet på plads.
Til Martin.
ja. jeg var godt med på at admin er blevet ændret. og jeg går ud fra at du har prøvet den nye version. men helt erligt. så syntes jeg ikke den er blevet så meget bedre. der er faktisk nogle ting ved selve opsætnings ændringerne som jeg syntes virker omsonst. men det kan jo nå at blive lavet om mange gange endnu. men jeg syntes deres nye billedmanager er blevet sweet. og desuden så er hele systemet bygget om. og optimeret meget.
Ps. Mikkel. send dit kontonummer/andet. så sender jeg gladeligt en flad femmer :)
Bliv gratis medlem