Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 19 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære tidligere kunder af Way 2 Web.

Vi vil gerne i kontakt med jer som føler har noget til gode hos Way 2 Web og tilbyde en kompensation.

Skriv venligst en personlig besked her på amino eller en mail til os. så vil vi hurtigst muligt gennemføre kompensationen 

dette vil være praksis fremover, vi vil tilgodese kunden mere og efterleve kundens krav i højere grad.

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:25 | Låst

hov

hvad i alverden var det, har i fået ny talsmand eller hvad, energien i denne meddelelse er i hvert fald en ganske anden end vi tidligere har set, om jeg har noget tilgode, skidt med det, bare jeg ikke får flere rykkere for noget jeg ikke kunne bruge, så er jeg såmænd tilfreds, og jeg tror faktisk at de er stoppet, så tillykke med jeres nye image

Mvh Kronborg

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:42 | Låst

Det er et godt signal at sende og man har altid lov til at blive klogere:
Det er en god beslutning som jeg er sikker på vil gøre meget godt for jeres forretning.
Jeg har selv mange gange oplevet at kunder var urimelige, men det nemmeste er at give dem pengene tilbage og lade dem belaste en konkurrent i stedet for.
Godt gået!

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:09 | Låst

way2web:
dette vil være praksis fremover, vi vil tilgodese kunden mere og efterleve kundens krav i højere grad.

Godt gået, så kan vi håbe på der kommer lidt færre tråde om jer her på amino i fremtiden :)

Held og lykke med jeres nye strategi.

Et andet godt tip kunne være at lytte til jeres kunder, jeg ved ikke om i gør dette i forvejen men jeg synes at kunne fornemme en rød tråd igennem de mange der har klaget over jer, nemlig det at der har været nogle funktioner der ikke har virket eller har været sværre at bruge. Jeg ved godt i har en stor hjælpe sektion, men det gider de fleste ikke læse, så man kunne istedet arbejde med at gøre systemet mere simpelt og intuitivt.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:45 | Låst
Undertegnede, også kendt som "Den store kritiker-røv" tager også brokkehatten af, for den nye strategi.
Tillykke med beslutningen, w2w. :-)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:13 | Låst

Hej Lone

Behold du bare hatten på... Wink 

Det de gør, at at udstede en værdikupon - i vores tilfælde på den oprindelig fakturaes beløb - som så skal bruges på deres side. Og når vi nu engang har valgt en anden løsning og haft den i 9 måneder; så springer vi jo ikke hovedkulds tilbage i armene på Way2Web. Det er muligt, at andre kan blive tilfredse hos dem, men vores udgangspunk er: hvorfor gå tilbage til en fuser? Og da slet ikke når vi idag har en løsning som vi er overordenlig glade for.

Måske er det mig, der har overforfolket:

way2web:

Kære tidligere kunder af Way 2 Web.

Vi vil gerne i kontakt med jer som føler har noget til gode hos Way 2 Web og tilbyde en kompensation.

Skriv venligst en personlig besked her på amino eller en mail til os. så vil vi hurtigst muligt gennemføre kompensationen 

Men en værdikupon til køb hos Way2Web var ikke lige det jeg havde forestillet mig - så vi har takket nej tak; for det var vi absolut ikke noget at bruge til.

Til Way2Web: I gør Jer selv en rigtig stor bjørnetjeneste; min forventning var helt klart at få nogle kontanter tilbage... og jeg må indrømme, at jeg blot rystede lidt på hovedet og tænkte... ja, ja... de har jo stadig ikke fattet det... og gør det nok heller aldrig! Lad være at holde på en utilfreds kunde på den måde ; så er I i hvert fald sikre på, at vedkommende ALDRIG kommer tilbage. Det er altid en fordel at give kunden en god oplevelse - også når de forlader Jeres virksomhed - for så kommer de måske tilbage igen.

Martin skriver noget meget fornuftigt; det kan altså ikke betale sig at bruge tid på hårdnakket at holde fast på sine forretningsvilkår på den måde som I gør - ALT for dyrt!

Jeg vil tilføje, at I totalt glemmer kundens oplevelse i det her; det er altså grundreglen, at kunder normalt er utilfredse fordi de føler sig dårligt behandlet, og ikke som nogle forretningsdrivende ynder at tro: at det er for at brokke dig. Jeres vilkår kan være nok så juridiskholdbare; men det ændrer altså ikke på kunden opfattelse; og som en populær amerikansk tv psykolog siger "There is no truth, only perception!" - en sætning som ALLE, der har med kunder at gøre bør indgravere i panden - for så kan man altså undgå situationer som den I er i nu; så sæt jer for pokker da i kundens sted!

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 20:44 | Låst

Hej.
Vil lige indskyde en kommentar i det manglende indlæg

Med denne kupon er det op til dig at bruge som du har lyst. du skal ikke nødvendigvis bruge den selv. den kan også bruges på webhotel uden webshop, eller sælge den.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:45 | Låst

way2web:

Hej.
Vil lige indskyde en kommentar i det manglende indlæg

Med denne kupon er det op til dig at bruge som du har lyst. du skal ikke nødvendigvis bruge den selv. den kan også bruges på webhotel uden webshop, eller sælge den.

Jeg vil under ingen omstændigheder sælge noget, jeg ikke kan stå inde for; og webhotel har vi ingen brug for idet, vi har egen hosted server hos Danhost - og det er vi vældig glade for Big Smile

Men OK... jeg kan jo også give den væk - så hvis det er nogen, der vil have den (værdikuponen er på 898,- kr.); så skriv endelig.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 20:38 | Låst

Besked til alle: 

Delvist på baggrund af kritik her på amino har vi nu ændret vores betingelser.  
  Vi har valgt en model som dk-hostmaster benytter sig af 

således at der ved udeblivende betaling blot lukkes for den pågældende service og aftalen ophører. 

kunder vil derfor ikke blive fastholdt af den indgåede aftale, og vil ikke kunne blive hæftet for det efterfølgende.

Vi takker for alle meninger og kommentarer. og beklager tidligere kunder der kunne have brugt denne ændring tidligere

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:27 | Låst

way2web:

Besked til alle: 

Delvist på baggrund af kritik her på amino har vi nu ændret vores betingelser.  
  Vi har valgt en model som dk-hostmaster benytter sig af 

således at der ved udeblivende betaling blot lukkes for den pågældende service og aftalen ophører. 

kunder vil derfor ikke blive fastholdt af den indgåede aftale, og vil ikke kunne blive hæftet for det efterfølgende.

Vi takker for alle meninger og kommentarer. og beklager tidligere kunder der kunne have brugt denne ændring tidligere

Se.... det var da ikke så svært ;) 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 19 ud af 21 (202 indlæg)