Hej Lone
Behold du bare hatten på...
Det de gør, at at udstede en værdikupon - i vores tilfælde på den oprindelig fakturaes beløb - som så skal bruges på deres side. Og når vi nu engang har valgt en anden løsning og haft den i 9 måneder; så springer vi jo ikke hovedkulds tilbage i armene på Way2Web. Det er muligt, at andre kan blive tilfredse hos dem, men vores udgangspunk er: hvorfor gå tilbage til en fuser? Og da slet ikke når vi idag har en løsning som vi er overordenlig glade for.
Måske er det mig, der har overforfolket:
Kære tidligere kunder af Way 2 Web.
Vi vil gerne i kontakt med jer som føler har noget til gode hos Way 2 Web og tilbyde en kompensation.
Skriv venligst en personlig besked her på amino eller en mail til os. så vil vi hurtigst muligt gennemføre kompensationen
dette vil være praksis fremover, vi vil tilgodese kunden mere og efterleve kundens krav i højere grad.
Men en værdikupon til køb hos Way2Web var ikke lige det jeg havde forestillet mig - så vi har takket nej tak; for det var vi absolut ikke noget at bruge til.
Til Way2Web: I gør Jer selv en rigtig stor bjørnetjeneste; min forventning var helt klart at få nogle kontanter tilbage... og jeg må indrømme, at jeg blot rystede lidt på hovedet og tænkte... ja, ja... de har jo stadig ikke fattet det... og gør det nok heller aldrig! Lad være at holde på en utilfreds kunde på den måde ; så er I i hvert fald sikre på, at vedkommende ALDRIG kommer tilbage. Det er altid en fordel at give kunden en god oplevelse - også når de forlader Jeres virksomhed - for så kommer de måske tilbage igen.
Martin skriver noget meget fornuftigt; det kan altså ikke betale sig at bruge tid på hårdnakket at holde fast på sine forretningsvilkår på den måde som I gør - ALT for dyrt!
Jeg vil tilføje, at I totalt glemmer kundens oplevelse i det her; det er altså grundreglen, at kunder normalt er utilfredse fordi de føler sig dårligt behandlet, og ikke som nogle forretningsdrivende ynder at tro: at det er for at brokke dig. Jeres vilkår kan være nok så juridiskholdbare; men det ændrer altså ikke på kunden opfattelse; og som en populær amerikansk tv psykolog siger "There is no truth, only perception!" - en sætning som ALLE, der har med kunder at gøre bør indgravere i panden - for så kan man altså undgå situationer som den I er i nu; så sæt jer for pokker da i kundens sted!