|
Hmm. ja. ok. men den kan jeg jo ikke redigere. i nu. hvis du checker datoen. så kan du se at du var kunde da den blev skrevet.
Helt erligt. er sq snart træt af alle disse latterlige beskyldninger |
Nej nu må jeg altså blande mig... undskyld jeg ved godt at tråden er startet for noget tid siden... men jeg mener at det er på tide at Way2Web får lidt opbakning og oprejsning fra en yderst tilfreds kunde...
Jeg har en webshop hvor way2web er udbyder, og jeg har kun godt at sige om dette firma... jeg har fået alt den hjælp jeg kunne ønske mig og mere til. jeg kommer lige med et par eksempler.
jeg blev først opmærksom på w2w inde på qxl lige som mindst en anden i denne tråd, og selvom det var billigt trykkede jeg ikke straks på KØB jeg gjorde det som alle der skal handle med et andet firma i erhvervs øjemed bør gøre, jeg søgte på navnet og læste ALT hvad jeg kunne finde på deres hjemmeside... og det er meget...
Derefter stillede jeg en del spørgsmål, og fik hurtigt svar og da jeg havde rodet så meget rundt på deres hjemmeside fandt jeg nogle oplysninger der ikke var gældende for den shop løsning jeg valgte, men da jeg havde fundet et sted hvor det stod og kunne henvise til det fik jeg også denne funktion med uden at det kostede ekstra... det er service.
Jeg fandt også nogle fejl (mente jeg) og selvom det viste sig at det var en meget kendt fejl.... fejl 40... ;o) ja så hjalp way2web mig med at få dette løst.
jeg har kun en gang oplevet at jeg måtte vente på et svar i mere end 36 timer og det var fordi jeg ikke havde modtaget den mail der var sendt fra dem, det er altså ikke noget der kun sker for Way2Web vil jeg lige indskyde... jeg spurgte så bare om det samme en gang til og meget hurtigt sendte de mailen en gang til...
Og her for ganske kort tid siden havde jeg været meget aktiv og lavet en hel masse opdateringer af mine vare... nok lidt for dygtig... i denne proses forsvandt en af mine vare inde fra shoppen, den kunne kun findes hvis man søgte direkte på varenavnet... jeg skrev straks til Jacob fra Way2Web og spurgte hvad jeg havde gjort forkert, og hvordan jeg skulle rette fejlen... der gik IKKE 15 minutter så var der en mail fra Jacob med forklaring om hvad der var sket, og så havde han endda også lige rettet fejlen for mig... Det er rigtig god kunde Service.
og så er det jo almindelig kendt at man skal betale for en ydelse man har bestilt... at Way2Web ikke lukker for forbindelsen for kunder der ikke har betalt inden for fristen viser jo bare at det er mennesker der sider i den anden ende af systemet, og det er endda også oplyst at hvis man har et problem med regningen eller ikke lige kan betale til tiden, så kan man kontakte w2w og så finders der sikkert også en løsning på det...
Med hensyn til opsigelsen... ja så står der faktisk skrevet flere steder at man skal gøre det skriftligt og sende det med alm. post, det er også meget almindeligt når det handler om en opsigelse... det er en forretnings aftale man opsiger og jeg syntes da der er en meget stor trykhed i at det skal være skriftligt og med underskrift.... jeg ville blive aldeles rasende hvis min shop blev opsagt på mail evt. ved en fejl
Jeg anbefaler ihvertfald Way2Web til alle der gerne vil have en webshop og jeg har snart haft min i et år og jeg har absolut ingen planer om at skifte til nogen andre...
Alt dette jeg har skrevet er for at give et velfortjent skulderklap til Way2Web og så alle der falder over denne tråd og læser det hele også kan se at w2w har tilfredse kunder.
Jane Vinther
ejer af Den Gode Heks www.dengodeheks.dk
Bliv gratis medlem