Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 17 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. ja. ok. men den kan jeg jo ikke redigere. i nu. hvis du checker datoen. så kan du se at du var kunde da den blev skrevet.

Helt erligt. er sq snart træt af alle disse latterlige beskyldninger

Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej nu må jeg altså blande mig... undskyld jeg ved godt at tråden er startet for noget tid siden... men jeg mener at det er på tide at Way2Web får lidt opbakning og oprejsning fra en yderst tilfreds kunde...

Jeg har en webshop hvor way2web er udbyder, og jeg har kun godt at sige om dette firma... jeg har fået alt den hjælp jeg kunne ønske mig og mere til. jeg kommer lige med et par eksempler.

jeg blev først opmærksom på w2w inde på qxl lige som mindst en anden i denne tråd, og selvom det var billigt trykkede jeg ikke straks på KØB jeg gjorde det som alle der skal handle med et andet firma i erhvervs øjemed bør gøre, jeg søgte på navnet og læste ALT hvad jeg kunne finde på deres hjemmeside... og det er meget...

Derefter stillede jeg en del spørgsmål, og fik hurtigt svar og da jeg havde rodet så meget rundt på deres hjemmeside fandt jeg nogle oplysninger der ikke var gældende for den shop løsning jeg valgte, men da jeg havde fundet et sted hvor det stod og kunne henvise til det fik jeg også denne funktion med uden at det kostede ekstra... det er service.

Jeg fandt også nogle fejl (mente jeg) og selvom det viste sig at det var en meget kendt fejl.... fejl 40... ;o) ja så hjalp way2web mig med at få dette løst.

jeg har kun en gang oplevet at jeg måtte vente på et svar i mere end 36 timer og det var fordi jeg ikke havde modtaget den mail der var sendt fra dem, det er altså ikke noget der kun sker for Way2Web vil jeg lige indskyde... jeg spurgte så bare om det samme en gang til og meget hurtigt sendte de mailen en gang til...

Og her for ganske kort tid siden havde jeg været meget aktiv og lavet en hel masse opdateringer af mine vare... nok lidt for dygtig... i denne proses forsvandt en af mine vare inde fra shoppen, den kunne kun findes hvis man søgte direkte på varenavnet... jeg skrev straks til Jacob fra Way2Web og spurgte hvad jeg havde gjort forkert, og hvordan jeg skulle rette fejlen... der gik IKKE 15 minutter så var der en mail fra Jacob med forklaring om hvad der var sket, og så havde han endda også lige rettet fejlen for mig... Det er rigtig god kunde Service.

og så er det jo almindelig kendt at man skal betale for en ydelse man har bestilt... at Way2Web ikke lukker for forbindelsen for kunder der ikke har betalt inden for fristen viser jo bare at det er mennesker der sider i den anden ende af systemet, og det er endda også oplyst at hvis man  har et problem med regningen eller ikke lige kan betale til tiden, så kan man kontakte w2w og så finders der sikkert også en løsning på det...

Med hensyn til opsigelsen... ja så står der faktisk skrevet flere steder at man skal gøre det skriftligt og sende det med alm. post, det er også meget almindeligt når det handler om en opsigelse... det er en forretnings aftale man opsiger og jeg syntes da der er en meget stor trykhed i at det skal være skriftligt og med underskrift.... jeg ville blive aldeles rasende hvis min shop blev opsagt på mail evt. ved en fejl 

Jeg anbefaler ihvertfald Way2Web til alle der gerne vil have en webshop og jeg har snart haft min i et år og jeg har absolut ingen planer om at skifte til nogen andre...

Alt dette jeg har skrevet er for at give et velfortjent skulderklap til Way2Web og så alle der falder over denne tråd og læser det hele også kan se at w2w har tilfredse kunder.

Jane Vinther

ejer af Den Gode Heks www.dengodeheks.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:51 | Låst

Hvis det var lidt kritik af w2w der skulle til for at få dig op af stolen og få oprettet en Amino-bruger, så er der da kommet noget godt ud af det! Big Smile

Velkommen til Jane, og tak for et indlæg med endnu en nuance.

Tilmeldt 19. Oct 07
Skrevet kl. 10:11 | Låst

Jeg takker Morten Ellegaard Larsen for at byde mig velkommen... og ja der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget, jeg har dog længe tænkt på at oprette mig, men jeg har ligesom alle andre herinde for det meste meget at se til ;o)

og så skulle jeg lige ha noget at sige inden jeg sprang ud i det... så må vi se hvor meget det bliver til ;o)

MVH. Jane Vinther ejer af

Den Gode Heks

www.dengodeheks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:28 | Låst

Hej Jane,

Jeg er selv en af dem der har haft problemer med W2W. Jeg har sendt mails til supporten hvor jeg har modtaget svar indenfor 10-15min, og det er jo super. Men jeg har også oplevet at min side var nede, kunderne kunne ikke bruge deres gavekort og betalingskort, jeg modtog ikke mine mails osv osv.. I disse tilfælde har der gået et døgn før jeg har hørt noget, og det er bare ikke godt nok i forhold til vi snakker om en webshop, hvor folk i forbindelse med et enkelt klik, ville være hos den næste forhandler - for sådan er kunder bare, de gider ikke hvis de 3 gange har været inde at købe noget, men altid har fået en fejl.

Vi havde nogle krav til vores hjemmeside da vi startede, og disse fik vi at vide sagtens kunne blive opfyldt. Men det viste sig hurtigt at de ikke kunne medmindre vi betale yderlige timer for det. Så er det simpelthen ikke korrekt markedsført hvis du spørger mig, og derfor skal en aftale ophæves hvis ikke de kan levere det produkt de fra starten af har sagt de kunne, OGSÅ efter 14 dages returret som de på et tidspunkt tilbød, for fejlene viste sig ikke indenfor de 14 dage.

Vi kunne ikke komme ud af vores aftale, men ville under ingen omstændigheder være hos w2w, da løsningen vi fik var smæk fyldt med fejl, og vi kunne ikke altid komme i kontakt med supporten. Så vi skyndte os at flytte efter meget kort tid, men skulle betale 2 steder samtidig, og selv om det var billige løsninger hos w2w, ja så kan det koste en iværksætter mange penge i den sidste ende.

I og med de er billige, ligger det også lidt i luften at man skal kunne lidt selv. Det mener jeg også jeg kan, men har jeg et akut problem, så er jeg nødt til at få et hurtigt svar - det kunne man heller ikke, og på et tidspunkt fik jeg denne besked:

"Tror du ikke vi har andre kunder end dig"?

"Jeg ved godt serveren har været nede, men jeg kan jo ligesom ikke svare dig så vel"?

Jeg har fuld forståelse for ovenstående, men lille mig der for første gang har fået en webshop, havde måske i virkeligheden brug for et "større" firma, der tilbød at jeg kunne ringe direkte til dem hvis jeg havde et problem, men så synes jeg det er vigtigt at man pointerer overfor sine nye kunder, at i og med det er så billigt, så vil man skulle beregne en længere svar tid.

Vi har sgu alle lavet fejl og taget munden for fuld, men når man tilbyder en service der har betydning for alle andres forretning og indtjening, så er det vigtigt man tager hver enkel kundes problem op - det kan godt være jeg krævede mere hjælp end du gjorde, men det gør mig ikke til en dårligere kunde, bare lidt dummere;0)

Finkena

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:50 | Låst

Hej igen Finkena

Beklager. men vi lever desværre i en verden hvor computere ikke er perfekte, derfor går de fra tid til anden ned, og det kan vi desværre ikke gøre noget ved, andet end at arbejde hurtugt på at få dem til at køre igen !

Kunne faktisk godt tænke mig at vide hvilket krav vi har lovet og ikke holdt ? du har desuden mulighed for selv at prøve shoppen inden du betaler !!! så det er en dårlig undskyldning

Visten fejlen sig ikke inden for de 14dage ? så den er lige pludselig opstået ?? du har ikke gennemtestet shoppen, eller du har ikke opsat den korrekt !!

hehe. du skriver at du er klar over at man skal kunne lidt selv. og at du kan det. men nedenunder skriver du at lille dig jo for første gang har en webshop !!!

Jeg er ked af at sige det, men ovenstående kommentar fra os var nok ikke på sin plads, men desværre aå tror mange at der kun findes dem i hele verden. vi prøver på at hjælpe alle vores kunder så hurtigt som muligt.

hvad er en længere svartid ?

Har du overhovedet læst vores manual og vidensdatabase ? eller vores hjælpevideoer ?

Til andre der læser dette. så er det naturligvis beklageligt, men vi har fundet ud af at det blot er noget som vi må finde os i. vi har prøvet på alle mulige måder på opfordring fra eks. amino, at ændre vores betingelser og shop osv, men ligemeget hjælper det. der vil ALTID være kunder som ikke har vidst hvad de gik ind til, som ikke har læst betingelser osv. og det kan vi åbenbart ikke komme udenom. vi har dog heldigvis flere hundrede som er glade for vores service, men det er jo ikke dem man hører om så ofte :)

Vi håber også at vores tilstedeværelse her på amino viser at vi ikke blot er ligeglade med vores kunder

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:29 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld jeg blander mig i det her, men hvordan er det du skriver til en tidligere kunde, hun har skrevet stille og roligt til dig også svare du tilbage med udråbstegn osv. Og for hende til at lyde ret dum.

Godt det ikk er mig der opbygger det image!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 22:58 | Låst

Hejsa kære w2w.

Jeg har fuld forståelse for at computere ikke altid er perfekte, men min side var nede fra morgen til sen eftermiddag, det mener jeg er for lang tid.

I fortalte mig - i henhold til mine krav - at jeg skulle have et basis abonnement, hvilket jeg købte. Da jeg så endelig fik oprettet det jeg skulle - dette tager længere tid for mig end blot en eftermiddag for "lille" mig, fandt jeg ud af at jeg pludselig skulle opgradere for at få shoppen til at fungere som den skulle, og oveni købet var der nogle ting som der kostede mig timepris fordi pro shoppen ikke kunne dette alligevel.

At jeg skriver jeg kan noget men for første gang har webshop, betyder ikke at jeg kan finde ud af at oprette min webshop 100%, men jeg er ikke helt teknisk dum! Samtidig er jeg ikke tekniker eller programmør - ellers havde jeg sgu ikke købt en løsning gennem nogen som helst, men bygget det op fra bunden.

At jeg så ikke har oprettet den korrekt, det kan meget vel være, men det er vel der at en support skal ind i billedet?

Jeg ved ikke om du/i arbejder ved siden af, men som regel fik jeg først svar om aftenen, og jeg bestemmer ikke hvornår der opstår pludselige fejl som ved dankortbetaling, eller når folk ikke kan bruge deres gavekort, så havde jeg et problem om formiddagen, så er det lang tid for kunden at vente til sent om aftenen eller næste morgen for et svar.

Jeg blev opmærksom på jeres hjælpe manualer og videoer, men i nogle tilfælde var de ikke nok for mig - og så kan man jo så kalde mig dum eller ej - jeg har vel stadig krav på den hjælp som er en del af det beløb man betale for hos jer.

Jeg kan se i har lavet en masse om siden jeg var kunde, så derfor skal jeg ikke kunne sige hvordan tingene forholder sig i dag, tror faktisk heller ikke at i havde jeres tilfredsheds garanti dengang.

Jeg håber da for jer at i har forbedret jer.

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 23:00 | Låst

Hej Nicolai,

Som sagt er det ikke første gang man føler sig dum i forbindelse med dem, så skidt med det, er bare ked af det kostede mig så mange penge, for ikke at tale om tiden det tog at finde og oprette en ny shop.

Finkena

Tilmeldt 19. Oct 07
Skrevet kl. 09:58 | Låst

Hej Finkena

Jeg tror ikke at du eller nogle andre er dumme, jeg er ked af hvis du har opfattet mit indlæg som en hentydning til at nogen skulle være dumme...

Jeg kan godt forstå jeres fustration over at det ikke virker, vi er som forretningsdrivende web-shop eller ej dybt afhængige af at tingene virker, det jeg menet med det var bare at man skal undersøge markedet nøje og også hver enkel leverandør til de enkelte ydelser man har behov for... ;o)

Vi kommer alle sammen ud for at lave nogle fejl, eller købe noget forkert, det må vi så lære af og ikke gentage fejlen så har man alligevel fået noget ud af at betale "lære penge"

Og så må jeg give dig og alle andre ret i at det er død ireterrende når ens shop ikke køre som den skal jeg håber at alle finder den løsning der lige passer til den enkelte.

Med venlig hilsen

Jane ejer af

www.dengodeheks.dk

Side 17 ud af 21 (202 indlæg)