Kan jeg få dig til at oplyse hvor denne reference skulle være ? så vi kan få den fjernet
Jeg vil også gerne gøre opmærksom på at alle vores kunder har haft rig mulighed for at teste shoppen før de købte den. at den så måske ikke fungerer som forventet er naturligvis ergeligt. men vores shops kører fejlfrit på mange sider.
Jeg syntes ikke du skal beskylde os for at vi har lokket dig til noget. vi har måske oplyst at du kan spare penge ved at tegne et abb. for et år. men det er da helt op til dig selv om du vil gøre det eller ej. du er gammel nok til at tage ansvaret for dette
"Easywebhost" ... siden du nu ikke tør stå frem med dit navn. Inden for den professionelle verden er det heldigvis sådan at du selv får lov at bestemme hvilke vilkår du ønsker at forhandle dine varer under.
I modsætning til mange andre er vi meget åbne om vores vilkår og generelt til at handle med og jeg skammer mig på ingen måde over mine vilkår, som desuden har været igennem en advokat. Jeg er skam bekendt med aftaleloven og købeloven samt den beskyttelsespræceptivitet der foreligger i forbindelse med FORBRUGERkøb og PRIVATE aftaler.
Hvis du kigger på punkt 1. i vores vilkår ( http://mc-solutions.dk/vilkaar.pdf ) vil du se at der står at vi udelukkende handler med juridiske enheder der lovligt kan indgå denne aftale. Dette udelukker (hvilket også er eksemplificeret i teksten) privatpersoner og afgrænser kundekredsen til erhvervskunder.
Men jeg skal garanterer dig for at mine kunder er tilfredse og at du ikke finder nogen med mere lempelige regler end vi har :)
Som jeg også skrev tidligere så er en virksomheds vilkår noget man falder tilbage på hvis man ikke længere kan snakke om tingene.
Hvis du kigger på punkt 1. i vores vilkår vil du se at der står at vi udelukkende handler med juridiske enheder der lovligt kan indgå denne aftale. Dette udelukker privatpersoner og afgrænser kundekredsen til erhvervskunder.
Hej Mikkel
Vi snakker forbi hinanden, da du udelukkende har virksomheder som kunder.
Jeg er ked af at skule sige det. men jeg tror lige at du skal checke din lovgivning igennem.
Jeg kan godt finde det pågældende punkt i lovgivningen hvis det bliver nødvendigt.
Hej
Forbrugerombudsmanden er faktisk ved at undersøge markedet for webhosting / discounthosting for private, da dette er et gråzone marked. og hvis man vil køre den lige efter bogen, rent lovgivningsmæssigt og forsøge at sikre sig rettigheder, som kunden ikke mener de kan være tjent med mister man sikkert også en masse kunder på den konto.
Hvad er jura værd, hvis det på bundlinien koster dig en masse kunder og dermed tabt fortjeneste, hvis en lille ændring af paragrafferne kunne give flere tilfredse kunder og man kunne undgå en masse bøvl ?
Jeg har prøvet Way2Web der er en del fejl i shoppen jeg kunne ikk forstå der ikk kom nogle kunder men så fandt jeg ud af at de ikke kunne komme videre fra kurv og da jeg ville opsige det får man ikk noget svar og da man standser betalingen sender de inkasso breve til en kan derfor ikke anbefale nogen af ruge way2web
Hmm. prøv evt. at skrive til os. det kan være at der er en simpel forklaring (opsætning)
det er normalt vis også en god ide at teste sin shop før man blot læner sig tilbage og reger med at kunderne blot vælter ind. men fordi du ikke sælger noget er jo ikke ensbetydende med at der overhovedet er nogle kunder !
Du glemmer også meget vigtige elementer i denne sag. som jeg ikke gider belemre andre med. men skriv dog til os først og fremmest.
Men jeg kan oplyse dig om at vi ikke har modtaget nogen opsigelse fra dig. og vi har heller ikke modtaget indsigelser om produktet. som skulle gøre at du ikke vil betale og dermed ikke sendes til inkasso. du har trods alt ubetalte faktura for 3mdr. !
Til alle andre. så tag lige de ting som folk skriver med et gran salt. det er ikke altid os der har lavet kludder i det. og hvis det er. så øndrer vi også vores beslutning. som kan ses her på amino.
jeg er sq ked af at jeg skriver det som jeg gør. men jeg håber at folk forstår mig. og ja. jeg er helt med på atselv om vi er i vores helt gode ret til at gøre det som vi gør. så kunne vi godt "tjene" tilfredse kunder ved ikke at hænge dem op på det som de skylder.
men helt erligt. hænger det virkelig sådan sammen ? at fordi nogle ikke kan tage vare på deres handinger. så skal vi andre bøde for det ? det koster da noget at drive forretning.
Jeg vil godt understrege at vi IKKE gør noget forkert ifølge loven (den gældende) og at vi allerede på opfordring har læmpet gevaldigt på vores betingelser.