Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 10 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det lyder godt med forbedringer på jeres hjemmeside, men ærgeligt at det ikke hjælper mig eller tidligere kunder.

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:34 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
jeg kan se at sidste indlæg er nogle dage gammelt, men da jeg er ny i dette forum har jeg ikke set det før, men jeg har også dårlig erfaring med W2W og kan kun tilslutte mig dem der advarer imod dem

jeg bestilte og betalt for en shop sidste år, og i hele min opstart mailede jeg flere gange til dem, da jeg gerne selv ville lave mit design, og svarene kom promte, og var posetive.

jeg bestilte og betalte så, og så skulle jeg jo bruge hjælp til hvordan jeg selv kunne ændre mit design, hjælpen fik jeg blot aldrig selv om jeg mailede flere gange.

jeg stoppede så med at betale og sendte en mail med opsigelse, men de slipper ikke en så let, så nu kører sagen, men jeg ønsker ikke at betale.

der syntes jeg de fejler helt fatalt, slip dog de utilfredse kunder med det samme, det er jo ikke dem i skal leve af

og det gælder i alle forretningsforhold, en utilfreds kunder koster mere end man tjener på mange mange tilfredse kunder.

Og der spørges om hvor grænsen går, efter min mening er der slet ingen grænse, enhver utilfreds kunde skal slippes øjeblikkelig og gerne med en pæn hilsen, det giver en meget bedre respons og er guld værd, se blot på alle de indlæg der er skrevet om dette emne i det her forum, og tænk på hvor mang potentielle kunder der er skræmt væk af det

så mit råd til alle der driver forretning, glem de utilfredse kunder, lad dem være og kom videre med de tilfredse

Mvh Kronborg

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:59 | Låst
Hej. corona

Jeg kan slet ikke se problemet. som kunde har man jo ansvar for at læse de gældende betingelser når man udfører et køb. det er jo også en af grundende til at man eks. slet ikke må handle på nettet når man er under 18år. fordi man ikke mener at man så kan stå inde for de handlinger som man udfører. men man burde da mene at folk over 18 år kan tage vare på sine egne handlinger.

Det kan da ikke være rigtigt at hvis man brokker sig tilstrækkeligt så får man sin vilje ? jeg kender så godt den floskel om at kunden altid har ret. men det har de så sandelig langt fra altid. men de mener at de ikke behøves stå inden for de handlinger som de udfører.

Husk på at dette er to firmaer der handler sammen. og her gælder altså helt andre regler end handel til private personer. som en oplysning. så kan vi helt selv bestemme reglerne for vores produkt. uden at det behøver følge reglerne for handel til private. vi holder os dog til disse regler for ikke at få utilfredse kunder.

Det er jo også en lejekontrakt der er tale om her. ikke et engangskøb. så hvis du blot stopper med at betale. så har du jo brudt med de regler som du har accepteret. og man må gå ud fra at du derfor er klar over hvad det er du lejer. så jeg kan som sagt ikke se hvorfor det er et problem i første omgang ? du skal blot sende os en skriftlig opsigelse. og så er der 30dages opsigelsesfrist. (dette står højt og tydeligt i vores handelsbetingelser)

jeg ved ikke hvem du er. men vi besvarer altså alle vores mails. og vi bestræber os på at gøre det inden for 24timer. (dette går efter hvor kritisk fejlen er)

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:13 | Låst
nej jeg kan godt se at slet slet ikke fatter pointen i mit indlæg, det er så bare beklageligt for dig, men hvis du bare tager et lille tilbageblik på denne tråd, burde du kunne forstå hvor meget dårlig omtale du har fået, hvis ikke det kan åbne dine øjne for det negative i den handlemåde i har, ja så er jeg jo nok heller ikke i stand til at åbne dine øjne

med hensyn til din påstand om hurtig svar på mail, og respons på opsigelse, så det ganske enkelt ukorrekt

i er hurtige når man forespørger inden salg, men når man har købt så skorter det på svar, og når man så giver op og skriver at at man ikke vil have jeres abonnement længere, så svarer i ikke men sender nye regninger, og skriver man at man ikke ønsker jeres service mere, så skal i have en skriftlig opsigelse, hvad er en mail hvor skriver at man vil stoppe

jeg har aldrig fået det jeg i første omgang betalte for, i har aldrig ydet mig den hjælp i havde lovet mig,  og svarene på mine mail var meget langsomme, og jeg måtte rykke for svar, inden jeg gav op

Mvh Kronborg

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:23 | Låst

Hej.

vi er også ved at ligge sidste hånd på et system som informerer vores kunder bedre om deres skyld og rykkere osv.

Faktisk så er det blevet helt integreret i shoppen(admin) så det simpelthen ikke er til at undgå at se hvis der er skyld. og man kan få vist en oversign over alle faktura. og der vil være en advarsel hvis der er ubetalte faktura.

Jeg ved godt at det ikke hjælper dig eller tidligere kunder noget som helst. men det er blot som et svar på din bekymring.

way2web
Professionelle webshop løsninger

For det første så skal sådan noget med at ´´vi er også ved at ligge sidste hånd på et system som informerer vores kunder bedre om deres skyld og rykkere osv.´´  være iorden inden man starter sin virksomhed eller så skal man lade være med at sælge sidst produkt så længe man er ´´er ved at ligge sidste hånd på systemet´´ helt ærlig kom ind i kampen. ´´Vi sælger professionelle webshop løsninger´´ ja ja så siger vi det.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hej.

jo. jeg forstår godt hvad du skriver. men jeg syntes bare ikke det kan være rigtigt. fordi kunden har jo ikke ret.

at vi ikke har levet det som vi har lovet er noget vrøvl. fordi du kan altid prøve produktet før du køber det.

og nej. i følge vores handelsbetingelser som du har accepteret. så SKAL der fremsendes en opsigelse med en underskrift. ellers så kan enhver jo opsige din shop. og hvis vi ikke har det på skrift. så hænger vi på den. det regner jeg altså med er forståeligt for alle ?

hvis du blot stopper din betaling. syntes du så at vi skal hjælpe dig ? det er jo ikk gratis.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvis i nu bare gad at levere et færdigt og godt produkt så er den jo ude af verden, Og ikke noget med jamen vi var lige ved. Glem det. !

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 12:31 | Låst
Kære Nicolai Christensen.

nu blev Rom jo ikke bygget på en dag !

vi forbedrer hele tiden vores systemer. og der har hele tiden været informationer om de nødvendige ting. vi er blot ved at gøre dem bedre.

Skyder du blot med skarpt fordi vi ligger ned i forvejen ? eller har du noget konkret kritik ?

det indlæg var en opsølgning på et spørgsmål. så det er lidt uden sammenhæng når du blot skriver det sådan.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 12:33 | Låst
Hej Nicolai Christensen.

som jeg skrev i det forrige indlæg. så er produktet da færdigt.

altså. ved du overhovedet hvad du snakker om ? fordi detr lyder ikke sådan. det lyder som om du har fået grueligt galt fat i noget her :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:35 | Låst
Nicolai: Dvs ifølge dig skulle de have taget systemet ned da de opdagede at der var et problem med at folk ikke kunne overskue ubetalte rykkere? Og du mener ikke de må sælge et system som er fuldstændigt fejlfrit?

Ved ikke om jeg ødelægger dit syn på internettet, men intet er fejlfrit, alt er fejlbehæftet og ting skal opdateres. Dette gælder også ting som webshops, så derfor er det helt normalt at de løbende lægger udvidelser på. Det behøver ikke betyde at de ikke har styr på det eller har solgt et ufærdigt produkt.

Noget andet er så at jeg efterhånden aldrig kunne finde på at handle hos Way2web eller anbefale det til andre, det er simpelthen for useriøst med så mange problemer, og til dig fra Way2web hvis navn vi åbenbart stadig ikke må finde. Tag dig nu sammen, hvis kunden ikke er tilfreds med din webshop så luk hans adgang. Punktum. Send ham en mail og skriv at du er ked af han ikke var tilfreds med jeres produkt men at du håber i måske kan gøre forretning engang i fremtiden.

Det drejer sig om at være fair overfor hinanden, det er i ikke. Hvis i har forretningsvilkår som dikterer at en utilfreds kunde skal blive ved med at betale for noget han ikke får så lav dem om.

Hvis det bunder i at nogle initielle omkostninger så skal dække så indkræv dem via oprettelsesgebyret/førstegangbetalingen istedet for det her. Det er useriøst og uprofessionelt.

Side 10 ud af 21 (202 indlæg)