|
Jeg synes det lyder godt med forbedringer på jeres hjemmeside, men ærgeligt at det ikke hjælper mig eller tidligere kunder. |
jeg kan se at sidste indlæg er nogle dage gammelt, men da jeg er ny i dette forum har jeg ikke set det før, men jeg har også dårlig erfaring med W2W og kan kun tilslutte mig dem der advarer imod dem
jeg bestilte og betalt for en shop sidste år, og i hele min opstart mailede jeg flere gange til dem, da jeg gerne selv ville lave mit design, og svarene kom promte, og var posetive.
jeg bestilte og betalte så, og så skulle jeg jo bruge hjælp til hvordan jeg selv kunne ændre mit design, hjælpen fik jeg blot aldrig selv om jeg mailede flere gange.
jeg stoppede så med at betale og sendte en mail med opsigelse, men de slipper ikke en så let, så nu kører sagen, men jeg ønsker ikke at betale.
der syntes jeg de fejler helt fatalt, slip dog de utilfredse kunder med det samme, det er jo ikke dem i skal leve af
og det gælder i alle forretningsforhold, en utilfreds kunder koster mere end man tjener på mange mange tilfredse kunder.
Og der spørges om hvor grænsen går, efter min mening er der slet ingen grænse, enhver utilfreds kunde skal slippes øjeblikkelig og gerne med en pæn hilsen, det giver en meget bedre respons og er guld værd, se blot på alle de indlæg der er skrevet om dette emne i det her forum, og tænk på hvor mang potentielle kunder der er skræmt væk af det
så mit råd til alle der driver forretning, glem de utilfredse kunder, lad dem være og kom videre med de tilfredse
Bliv gratis medlem