Hej Niels
jeg må desværre nok give dig ret i at dette har udviklet sig i en helt forkert retning, det er beklageligvis mig der har startet denne diskussion op igen, men der må åbenbart sidde nogle ret frustrerede personer derude, som i hverfald har fået luft, men nok om det.
Det som jeg gjorde var at reagere på et spørgsmål om nogen kendte w2w, og her er så min grund til at skrive, jeg har også haft mine problemer med at få dem til at stoppe med at sende
fakturaer, efter jeg havde givet dem besked
pr. mail om at jeg ville stoppe, men det er ikke hovedårsagen til at jeg er utilfreds med dem, det er følgende
jeg købte en gang før jul deres shop over qxl, og stillede dem en del spørgsmål inden købet, og fik en meget hurtig respons, svarene kom prompte, og var meget overbevisende.
mit ønske var selv at kunne lave designet og ikke skulle bruge en af de standard templates der var i systemet, og fik det svar at det var meget enkelt og at jeg nok skulle få den fornødne instruks omkring det, og ellers havde de designere der kunne hjælpe og det ville ikke koste ret meget.
jeg bestiller og betaler så for shoppen og skal til at have designet ændret, men her brister tråden, jeg mailer og mailer og får ingen svar, de svar jeg endelig får lever slet ikke op den support man havde lovet mig, jeg prøver gennem to måneder, men får aldrig siden op at køre, til sidst meddeler jeg dem at jeg ikke ønsker abonnementet mere da deres support slet ikke lever op til det de havde lovet.
denne mail svarer de slet ikke på, men bliver blot ved med at sende
faktura, (som jeg nægter at betale, da jeg aldrig har fået brugt deres produkt,) og videre til incasso, som sender det til
rki, her bliver det dog ikke registreret hvis man gør indsigelser, hvilket jeg øjeblikkeligt gjorde, men jeg får stadig rykkere fra incassofirmaet nu et halvt år efter,
derfor advarede jeg mod w2w