Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 14 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er ikke sur over at i lavede den regning til mig,..

der ligger mange andre ting til grund for at jeg ville opsige..

hvis jeg var blevet gjort opmærsom på på noget tidspunkt at hvis jeg ændrede til at betale et år betød det også at jeg først kunne opsige med udgang af det år, så havde jeg slet ikke ændret...

det jeg blev mest sur over er at i ikke tager ansvar for hvis kunders mail ryger i jeres spamfilter, ligesåvel som hvis jeres ryger i kundernes spamfilter... det er aldrig jeres skyld/problem men kundens...

det kan da ikke være rigtigt at hver gang man sender en mail til jer så skal man bede om kvittering på at i har modtaget den...

jeg har heller ikke skrevet til jer kort forinden at i havde en super support/kunderservice... for dette har jeg ikke syntes i laaaang tid...

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 22:48 | Låst

Jeg er enig med Mikkel i, at nu må denne konflikt løses på anden måde, end i en tråd på Amino.

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:52 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
jeg er dybt chokeret, aldrig havde jeg tænkt mig at det at jeg gerne ville give min mening på en gammel tråd, i den grad skulle få det hele til at blusse sådan op, selv når man går ind på google og skrive w2w, så er det første man denne diskusion.

Man kunne næsten foranlediges til at tro at w2w mener at dårlig reklame er bedre end ingen reklame, det havde vist været bedre for hans firma at han havde ladet denne streng sove stille ind, i stedet får virkelig vækkes alle utilfredse, og så er min pointe igen, slip dog de utilfredes med det samme, og lad dem passe sig selv, den hævnmentalitet som w2w lægger for dagen skader kun dem selv, jeg tror at alle der har fulgt dette forløb vil løbe skrigende væk når de ser nanvnet w2w, fortjent eller ej, så er det nok resultatet

selvfølgelig skal man have lov til at forsvare sig, men i den her sammenhæng, har det vist givet ris til egen røv (undskyld udtrykket) uha uha uha

Mvh Kronborg

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:54 | Låst
Hej Snovs. jeg kan ikke helt se hvordan det hænger samme det du siger. fordi hvis du ændrer dit interval til et år. hvordan vil du så opsige midt i det år ?

vi betaler jo ikke pengene tilbage.

Henrik.

jeps. jeg er helt enig. jeg tror at budskabet er nået igennem. til os i det mindste. da vi har ændret vores handelsbetingelser så de imødegår vores kunders ønsker

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hej corona.

hmm. jeg kan ikke rigtigt se hvor vores hævn er ? jeg syntes absolut ikke at vi hævner os.

faktisk så er vi flere gange blevet rost for at vi deltager i dette. og at vi tager det til eftertragtning.

og om vi har fået ris til egen r** ved du heldigvis ikke noget om. som tidligere sagt. så har det ikke haft indflydelse på salget.

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 23:06 | Låst
så må svaret jo være, dårlig reklame er bedre end ingen reklame, det kunne være man skulle benytte sig af det trick, men at det ikke har indflydelse på salget kan enhver jo komme og sige

Mvh Kronborg

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:14 | Låst
Nu må I sgu da for helvede udveksle telefonnumre, så I kan få afsluttet den diskussion. Det her er ikke stedet til den slags diskussioner.

way2web - Grib dog telefonen og ring til kunden så det hele kan blive afsluttet. Det her er ikke godt for din virksomhed.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:43 | Låst
Niels: Hvis nu man læser hele tråden får man faktisk et positivt indtryk af Jacob, hvilket jeg kan høre du ikke har gjort. Hele vejen igennem opfører han sig reelt og lægger alle kortenen på bordet og lover at ændre sig (jeg er ikke kunde så kan ikke sige om det rent faktisk også er tilfældet). Syntes faktisk også vi har set en del urimelige kunder herinde, som ikke læser hvad de bestiller før de bestiller det.

Er hele tvisten at Karina vil have penge tilbage? Kan ikke rigtig se hvad det er Karina er utilfredsover? Med andre ord hvad Jacob kan gøre for at gøre hende tilfreds?

Hvis du snakker om at være bundet må det være noget med de kræver månedlige betalinger af dig eller har krævet en betaling for et år? Som du så enten ikke har betalt, eller har betalt og vil have tilbage? eller hvad?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:42 | Låst
Dato: 13-08-2007 00:42:43 Forfatter: mcsolutions Niels: Hvis nu man læser hele tråden får man faktisk et positivt indtryk af Jacob, hvilket jeg kan høre du ikke har gjort. Hele vejen igennem opfører han sig reelt og lægger alle kortenen på bordet og lover at ændre sig

Jo.. jeg har læst hele tråden og har også set der hvor han opfører sig reelt. Hatten af for det ;)

Det er blot sindsygt af dem at fortsætte debatten herinde istedet for at gøre det over telefonen.

Det vil være kanon at en af dem skriver at nu har de talt med hinanden og sagen er lukket, så vi alle kan komme videre. Vil jo ikke nægte at jeg følger meget med i hvad andre gør ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 09:54 | Låst
Hej Niels

jeg må desværre nok give dig ret i at dette har udviklet sig i en helt forkert retning, det er beklageligvis mig der har startet denne diskussion op igen, men der må åbenbart sidde nogle ret frustrerede personer derude, som i hverfald har fået luft, men nok om det.

Det som jeg gjorde var at reagere på et spørgsmål om nogen kendte w2w, og her er så min grund til at skrive, jeg har også haft mine problemer med at få dem til at stoppe med at sende fakturaer, efter jeg havde givet dem besked pr. mail om at jeg ville stoppe, men det er ikke hovedårsagen til at jeg er utilfreds med dem, det er følgende

jeg købte en gang før jul deres shop over qxl, og stillede dem en del spørgsmål inden købet, og fik en meget hurtig respons, svarene kom prompte, og var meget overbevisende.

mit ønske var selv at kunne lave designet og ikke skulle bruge en af de standard templates der var i systemet, og fik det svar at det var meget enkelt og at jeg nok skulle få den fornødne instruks omkring det, og ellers havde de designere der kunne hjælpe og det ville ikke koste ret meget.

jeg bestiller og betaler så for shoppen og skal til at have designet ændret, men her brister tråden, jeg mailer og mailer og får ingen svar, de svar jeg endelig får lever slet ikke op den support man havde lovet mig, jeg prøver gennem to måneder, men får aldrig siden op at køre, til sidst meddeler jeg dem at jeg ikke ønsker abonnementet mere da deres support slet ikke lever op til det de havde lovet.

denne mail svarer de slet ikke på, men bliver blot ved med at sende faktura, (som jeg nægter at betale, da jeg aldrig har fået brugt deres produkt,) og videre til incasso, som sender det til rki, her bliver det dog ikke registreret hvis man gør indsigelser, hvilket jeg øjeblikkeligt gjorde, men jeg får stadig rykkere fra incassofirmaet nu et halvt år efter, derfor advarede jeg mod w2w

Mvh Kronborg

Side 14 ud af 21 (202 indlæg)