|
Hej snovs. man der var din periode allerede udløbet. du var startet på en ny periode. havde du opsagt før starten på den nye periode. så havde snakken været en hel anden. altså. som udgangspunkt. så skal kunden naturligvis betale. det er ikke "tilladt" blot at lade være med at betale som i dit tilfælde. det som snakken går på. er at de 30dages opsigelsesfrist skal droppes. og måske læmpe lidt på hvor hård man skal være over for kunden. men det er da aldrig acceptabelt at en kunde blot lader være med at betale. så for mig lyder dine anklager som at det er dig der har gjort noget forkert. men det kan så diskuteres om vi skulle have droppet sagen eller ej. for at slippe for at blive hægt ud her på amino !!! |
Dato: 12-08-2007 17:33:45
Forfatter: way2webman der var din periode allerede udløbet. du var startet på en ny periode.
Så er det nemlig at man lige stikker en finger i jorden..... Hvis kunden i starten af en periode ønsker at opsige og ikke har betalt endnu, hvad betyder det så at man stopper kundens aftale? Er det noget I skal producere for kunden ? nej vel? Så mener jeg ikke at man skal begynde at slås med kunden om at de skal betale for en ny periode.
Afslut dog kundens forhold med et håndtryk og et smil på læben... Det har åbenbart vist sig flere gange at kunderne kommer igen ;)
Bliv gratis medlem