Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 12 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej corona

hvis du blot har fremsent en mail. men det ønske. så er den ikke blevet godtaget. og du har ikke modtaget nogen bekræftigelse herpå.

da det på nuværende tidspunkt ikke er muligt at opsige på den måde.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hej snovs.

vi kan desværre ikke gøre alle glade. men helt klart størstedelen af vores kunder er tilfredse. det er kun en brøkdel som er utilfredse.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hej Henrik R.

så sandt som sagt. vi har over tusinde kunder. og kan desværre som du siger ikke gøre alle tilfredse. og vi kan naturligvis også lave fejl. men hvis vi har lavet en fejl. så ændrer vi det også.

udover det. så har amino også påvirket at vi nu har en 14dages periode hvor man kan opsige sit produkt med det samme. også via mail. men man kan ikke få returneret sine pengen hvis de er betalt.

vi har også allerede rettet i vores handelsbetingelser med hensyn til opsigelse på det punkt.

men vi må se om vi kan ændre på vores opsigelse og lave særregler for utilfredse kunder

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:03 | Låst
I stedet for at sige en 14 dages periode hvor man kan opsige, så sig at man kan opsige med det samme, men at man ikke får pengene tilbage. Hvorfor holde på kunderne hvis de vil væk?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 14:11 | Låst
Hej Niels Henriksen .

Jo. men sådan er det jo næsten også. problemet er at hvis vi opsiger kunden når de ønsker det. så kan vi jo ikke lukke for deres produkt. når de har betalt for eks. en hel måned. så bliver de jo nød til at have adgang indtil den periode er udløbet. problemet er som oftest at de slet ikke vil betale. vi har flere kunder der ikke har betalt for flere måneder. men aldrig givet udtryk for at de vil sige op eller noget som helst andet.

men vi kunne godt sige at hvis kunden vil sige op. så træder det i kraft ved udløb af nuværende periode.

vi ændrede faktisk vores regler i forbindelse med at nogle mente at vi burde have en prøveperiode. så det var for at imødekomme kunders ønsker :)

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hej Niels. og andre int.

Vi er nu ved at ændre vores handelksbetingelser så kunden kan opsige med det samme. men den igangværende periode fortsætter (altså. vi lukker ikke for shoppen midt i en periode da der er betalt for det)

vi regner med at dette træder i kraft i morgen. eller starten af kommende uge. da det kræver nogle ændringer i vores system

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:31 | Låst
Dato: 12-08-2007 14:10:34 Forfatter: way2web

Jo. men sådan er det jo næsten også. problemet er at hvis vi opsiger kunden når de ønsker det. så kan vi jo ikke lukke for deres produkt. når de har betalt for eks. en hel måned. så bliver de jo nød til at have adgang indtil den periode er udløbet. problemet er som oftest at de slet ikke vil betale. vi har flere kunder der ikke har betalt for flere måneder. men aldrig givet udtryk for at de vil sige op eller noget som helst andet.

Kunderne betaler vel forud. I jeres betingelser kan I skrive at en kunde kan opsige når som helst men at forudbetalt beløb ikke betales tilbage. Hvis en kunde så ikke har betalt for perioden, så er der ikke noget der forbyder jer at lukke for forbindelsen.

Når en kunde så har opsagt sit engangement med jer og fastsat en dato for lukning, så lukker I blot for den kunde på den angivne dato.

Jeg kan ikke lige se hvor det store problem ligger deri..... Hvis I tilbyder onlinebetaling af jeres faktura så vil jeres system kunne køre det hele selv..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 16:24 | Låst
Hej Niels Henriksen - Netopcom

Hmm. var det ikke også det som jeg skrev i mit andet indlæg ?

jeg tror vi misforstår hinanden. fordi når du skriver at vi burde opsige kunden med det samme. så forstår jeg det med at så skal vi lukke for kunden med det samme. og det kan vi jo ikke. så frem kunden har betalt forud. men vi kan naturligvis gøre det hvis kunden ikke har betalt. men det var ikke tilfældet.

jeg tror vi er helt enige i sidste ende :) og det giver jeg også udtryk for i mit andet indlæg ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:58 | Låst
Apropro handelsbetingelser fandt jeg en sjov passage i vores, der står faktisk at overforbrug af trafik som regel ikke skal betales med mindre der er tale om uagtsomhed fra kunden eller regelbrud, jeg havde faktisk troet at det bare var en mundtlig tilføjelse og at "sådan gjorde vi bare" men det står sku i vores betingelser.

Men pointen var sådan set at vi skriver præcis ligesom alle de andre:

Punk:2.5
  Abonnementer fornyes automatisk for en periode svarende til den løbende ved nuværende
     periodes udløb.

Det skriver samtlige hostingselvskaber og de fleste af dem enforcer det også, men jeg har aldrig været ude for at påtvinge det en kunde. Derimod har jeg oplevet at kunderne var tilfredse med at vi automatisk gjorde det. Den enkelte gang en kunde har været utilfreds(han hostede et kampagnesite hos os der kun skulle bruges i 2006) ringede og brokkede sig...påpegede at domænet til sitet havde været nedtaget i 3 månder.

De 600kr vi kunne have scoret på at kræve vores ret havde betydet at han aldrig havde handlet med os igen, istedet debiterede vi ham de 600kr og slettede hans konto og vi skiltes som venner, og nu har jeg lige for godt en uge siden fået en forespørgsel fra ham igen :)

Anyway...pointen er at vi benytter vores handelsvilkår som retningslinier, vi skriver dem så skarpe vi kan for at beskytte os selv mod en urimelig kunde, men i langt de fleste tilfælde taler vi om tingene istedet for at pege på paragrafer.

Der er et par undtagelser, den vigtigste er når folk ikke betaler eller trækker betalingerne uden aftale. Det kan irritere mig så meget at man ikke lige griber knoglen og siger "Jeg kan ikke betale i den her uge, kan jeg lige få en uge til?" men nej nej, lader bare være med at betale og lader være med at svare telefonen. Så der har vi nogle ret skarpe punkter vi kan tage i brug når det sker.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:15 | Låst
w2w:

det var jo lige præsis sådan det var i mit tilfælde..

jeg ville gerne opsige og havde ikke betalt endnu(der var lavet et regning ja men den var ikke betalt) og jeg skulle betale 1 år frem som regningen lød på og hvis ikke jeg gjorde ville jeg komme i rki...

Side 12 ud af 21 (202 indlæg)