|
Hmm. jeg kan godt høre at vi ikke har den samme opfattelse af forløbet. og jeg har som på opfordring af mange andre på amino bedt dig om at kontakte os så andre slipper for at læse om dette i langdrag. men da du i en tidligere post meddelte at du ikke ønskede dette. så kan jeg ikke gøre så meget mere.
PS. det nytter jo ikke at gøre indsigelser efter sagen er sendt videre til retslig inkasso. |
Uha... jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til denne diskution! Synes det er blevet engang mudderkastning!
W2W skriver flere gange at de gerne vil have at man kontakter dem, hvis man har noget negativt at sige. Jeg må dog give flere at "de uheldige" ret i at der kan gå meget lang tid med svar fra w2w, eller man kan komme i den situation slet ikke at få et svar. Og jeg tror det er DERFOR at folk er nået dertil, hvor de har valgt at offentliggøre deres meninger/bekymringer/frustrationer!
Jeg synes at w2w ser MEGET sort/hvid på mange ting, og det er helt klart en ting de skal rette op på! Ellers vil lignende sager dukke op!
Jeg synes at sagen med Karina er et rigtig godt eksempel på det!
Jacob skriver på et tidspunkt at Karina 10 (eller 14 dage, kan ikke huske det) dage inde i en ny periode, vælger at opsige sit abb. W2W fastholder at de dog skal modtage betaling for 11½ mdr (det der jo mangler af det hele år), hvor Karina ikke længere benytter sig af deres service! Jeg ved at Karina er i CHOK over denne "behandling" og skriver flere gange med w2w om det virkelig passe, at hun skal være bundet i så lang tid! Ja Karina tilbyder faktisk at "slå halv skade" og betale w2w for 6 mdr. Men ifølge w2w kan de ikke ændre i deres regnskab/faktura. Og det er så derfra at sagen måske for alvor har eskeleret!
Jeg synes det er mærkeligt at w2w ikke på en måde har set det menneskelige i denne sag! Og har sagt ja til tilbudet! Og har ladt Karina gå!
Jeg ved ikke om sagen er tabt for Karina! Men en ting er sikker!!! DER ER INGEN VINDER!! Det kan godt være at W2W har fået deres penge! MEN de har fået en gl. kundeflok, som ALDRIG vil anbefale deres firma til evt. fremtidige kunder!
Jeg må desværre sige at den behandling folk har fået herinde, med tilbagebetalinger, en gratis mdr.,"Vi må se på sagen", desværre ikke stemmer overens med virkeligheden!
W2W: Jeg er desværre ked af det på jeres vegne, men i er ikke noget jeg vil anbefale til nogen!
Det kan godt være at dette blev endnu en mudderkage, som blev smidt, men så må det være det!
Bliv gratis medlem