Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 15 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. jeg kan godt høre at vi ikke har den samme opfattelse af forløbet. og jeg har som på opfordring af mange andre på amino bedt dig om at kontakte os så andre slipper for at læse om dette i langdrag.

men da du i en tidligere post meddelte at du ikke ønskede dette. så kan jeg ikke gøre så meget mere.

PS. det nytter jo ikke at gøre indsigelser efter sagen er sendt videre til retslig inkasso.

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:55 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Uha... jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til denne diskution! Synes det er blevet engang mudderkastning!

W2W skriver flere gange at de gerne vil have at man kontakter dem, hvis man har noget negativt at sige. Jeg må dog give flere at "de uheldige" ret i at der kan gå meget lang tid med svar fra w2w, eller man kan komme i den situation slet ikke at få et svar. Og jeg tror det er DERFOR at folk er nået dertil, hvor de har valgt at offentliggøre deres meninger/bekymringer/frustrationer!

Jeg synes at w2w ser MEGET sort/hvid på mange ting, og det er helt klart en ting de skal rette op på! Ellers vil lignende sager dukke op!

Jeg synes at sagen med Karina er et rigtig godt eksempel på det!

Jacob skriver på et tidspunkt at Karina 10 (eller 14 dage, kan ikke huske det) dage inde i en ny periode, vælger at opsige sit abb. W2W fastholder at de dog skal modtage betaling for 11½ mdr (det der jo mangler af det hele år), hvor Karina ikke længere benytter sig af deres service! Jeg ved at Karina er i CHOK over denne "behandling" og skriver flere gange med w2w om det virkelig passe, at hun skal være bundet i så lang tid! Ja Karina tilbyder faktisk at "slå halv skade" og betale w2w for 6 mdr. Men ifølge w2w kan de ikke ændre i deres regnskab/faktura. Og det er så derfra at sagen måske for alvor har eskeleret!

Jeg synes det er mærkeligt at w2w ikke på en måde har set det menneskelige i denne sag! Og har sagt ja til tilbudet! Og har ladt Karina gå!

Jeg ved ikke om sagen er tabt for Karina! Men en ting er sikker!!! DER ER INGEN VINDER!! Det kan godt være at W2W har fået deres penge! MEN de har fået en gl. kundeflok, som ALDRIG vil anbefale deres firma til evt. fremtidige kunder!

Jeg må desværre sige at den behandling folk har fået herinde, med tilbagebetalinger, en gratis mdr.,"Vi må se på sagen", desværre ikke stemmer overens med virkeligheden!

W2W: Jeg er desværre ked af det på jeres vegne, men i er ikke noget jeg vil anbefale til nogen!

Det kan godt være at dette blev endnu en mudderkage, som blev smidt, men så må det være det!

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 22:20 | Låst

Hej elias.

Dette bliver forhåbentligt vores sidste post i denne tråd. og om dette emne. da vi radikalt har ændret vores handelsbetingelser for at imødekomme ønsker/opfordringer her på amino.

Det kan godt være at vi skal være mere menneskelige. men for søren da. regler er vel regler ? vi har ikke brudt nogle regler. at vi så måske skulle være lidt blødere. er en halt anden side af sagen. og som vi er blevet opfordret til at se nærmere på. og det har vi faktisk allerede gjort hvis du læser alle posterne. vores handelsbetingelser er blevet ændret drastisk på dette område.

Kan vi ikke godt slutte den her fra alle parter ? (ikke for at løbe fra ansvar men folk gider ikke høre mere på det). jeg vil meget gerne tage en snak med de kunder som føler sig skidt behandlet.

Og så vil jeg komme med den konklution at vi skal respektere at ved nogle kunder bedre kan betale sig at et tab for os måske bedre kan betale sig i sidste ende.

Men så vil jeg også komme med en stor opfordring. LÆS HANDELSBETINGELSERNE. hvad end i laver. og husk at i selv har snsvaret for jeres handlinger.

PS. vi har kun en gang modtaget feedback fra en utilfreds kunde herinde. og han er stadig kunde hos os !
(lad være med at udtale dig om ting som du ikke aner noget som helst om syntes du ikke vi bliver beskyldt for nok i foevejen ?)

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:15 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hold op hvor blev jeg vred da jeg åbnede min mailboks i dag, ikke mindre end 6 rykkere lå der fra way2web, så hvor er ændrede handelsbetingelser og når du skriver at vi skal læse handelsbetingelserne, så må der for søren da også være et ansvar den anden vej rundt.

jeg bestilte og betalt for en hjemmeside hos way2web i november eller december sidste år, og blevet lovet hjælp til ændring at designet, og mens vi snakke om købet og i skulle sælge, så var supporten lyn hurtig og der var nærmest ingen ende på den hjælp jeg kunne få, jeg fik ikke brugt siden i december, først fordi vi rejste på en nu og her ferie i 3 uger til Thailand og kom hjem få dage før jul, så jeg kom først igang i januar, og nu fik jeg pludselig ingen support, ingen svar på hvordan jeg kunne få hjælp til ændring af design.

Jeg mailede flere gange, uden svar, og når jeg forsøgte at logge mig ind, så virkede det ikke, nu har jeg fået seks rykkere og trussel om at få rykkere hver anden dag indtil fakturaerne er betalt, allerede i februar månede gav jeg besked om min utilfredshed og alligevel bliver i ved med at sende mig fakturaer og rykkere og i har sågar også sendt det til inkasso med trussel om ribers, men her der det heldigvis sådan at når man protesterer, så skal der beviser på bordet før de vil registrere

Så derfor hold jeg langt væk fra way2web, for hvis i får problemer så lever de ikke op til deres support og man kan åbenbart ikke slippe af med dem igen, det er jo meget godt at man kan gå ind på siden og se sine fakturaer og få et skema til opsigelse, men det hjælper jo ikke meget når man ikke kan logge sig ind, og heller ikke hvis man beder om et nyt password, hvilket jeg har gjort to gange i dag, det virker bare ikke.

Så jeg kan ikke rigtig se hvor i har ændret jer og prøver at gøre tingene bedre, jeg syntes nærmere det er værre, og efter det sidste her, kan jeg advare nok imod jer

Mvh Kronborg

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 16:22 | Låst

Hej.

Vi er netop gået i luften med et system som gør vores kunder opmærksom på hvis de har udestående faktura. da vores kunder ofte klager over at de ikke vidste at de havde fået en faktura. og derpå en rykker.

Du skal også vide at det ikke er en rykker men en påmindelse. en rykker bliver der lagt et rykkergebyr på. og det er der ikke kommet.

Det er dog ikke meningen at du skal modtage 6mails på en gang. og det beklager jeg naturligvis. men jeg vil dog bede dig om at skrive det til os. så vi kan få set på vores nye system og få rettet fejlen !

Vores ændrede handelsbetingelser kan du finde på vores hjemmeside. de har været ændret i meget lag tid

Men hvis du ikke havde haft nogle udestående faktura. så ville du slet ikke modtage nogle mails ! over 2k er trods alt mange penge at skylde ?

PS. slut dog for guds skyld denne tråd. og skriv til os i stedet for. det er trods alt os i handler med. ikke amino !!!!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:21 | Låst

mcsolutions:
Jeg udbetaler skam heller aldrig allerede indbetalte beløb, det er en helt klar politik og den har jeg heller aldrig haft problemer for.

Ehm... denne faldt mig lige for brystet.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:04 | Låst

Hej

Ja du kan for så vidt have ret i dit PS, men det er bare sådan at her inde får jeg svar, det gør jeg ikke på mails direkte til jer, og specielt svarer i ikke på jeres manglende support, og heller ikke på at i bliver ved med at sende fakturaer selv om man har frameldt sig, og heller ikke på hvorfor man ikke kan logge sig ind.

jeg kan overhovedet ikke se hvordan jeg kan få 6 fakturaer, når jeg har betalt i december og ikke fået noget for pengene, og så ved jeg ikke hvad 2k, som du skriver at jeg skylder, hvad det er.

Du kan meget hurtigt blive fri for flere indlæg fra mig fjern de fakturaer, som du ikke har leveret noget for, så er vi kvit, for det er jo ikke sådan at jeg ikke har betalt noget

Mvh Kronborg

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:16 | Låst

Mogens: Fald alt det du vil, sådan er vores vilkår og vores kunder er glade og tilfredse :) 

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 21:09 | Låst
corona

Skriv til os. så vi ikke skal belemre andre med dette.

Og jo naturligvis svarer vi. men det kan godt være at der til tider går længere tid end andre. det beklager vi naturligvis. men vi kan ikke hele tiden regulere vores stab fordi der i perioder er mere tryk på end andre.

Mogens og MC : Mange tak for jeres kommentarer. det er blot ikke alle vores kunder der deler den mening på dette område.

Men konklutionen må nok være at man aldrig kan gøre alle tilfredse. man kan dog sætte sig det som et mål. derfor så har vi også hele tiden lyttet til hvad folk er kommet med af kritik. og har ændret vores politik flere gange. man kan jo ikke gøre alt rigtigt første gang. :)

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:38 | Låst

Jeg er tilfældigvis indehaver af Smyks.dk og jeg må sige at jeg er utrolig ked af at Way2Web her fortsat benytter vores site som reference. Vi er for længst flyttet fra Way2Web's shopløsning, da det er noget nær det mest elendige og fejlfyldte system vi nogensinde har oplevet. De reklamerer med en god og hurtig support, det får man virkelig brug for...
Synes også lige det skal tilføjes, at vi ikke fik en eneste krone tilbage af det årsabonnement vi lod os lokke til at købe på et tidligt tisdpunkt, selvom systemet løbende viste sig at blive mere og mere ustabilt og fejlfyldt.

Side 15 ud af 21 (202 indlæg)