|
Hej Nicolai Christensen. det er også dybt beklageligt, men til sidst så bliver man altså så træt af at ens kunder hele tiden hænger os ud over ting som absolut ikke er korrekte. ville du bryde dig om det ? du må forstå at absolut ingen af de påstande som disse personer kommer med er dokumenteret. men andre personer som læser disse indlæg, de tænker jo ikke på om denne person overhovedet har ret ! det kunne lige så godt være en konkurrent som bruger ufine metoder ? Jeg har faktisk i starten af disse tråde(måske ikke denne) ført en pæn dialog, men je ghar stort set hele tiden svaret det samme, på trods af det, så bliver de enkelte utilfredse kudner ved med at skrive. på trods af stor utilfredshed fra mange amino brugere og os selv. derfor kan det være svært at bevare roen når det ikke vil sive ind ! Jeg ved godt at det er mit image der står på spil. men når folk kan stille os i et dårligt lys. så kan jeg også |
Hej Jane.
Jeg tror desværre nogle gange at folk har den opfattelse at når de køber en computer, server, webhotel (webshop) så er det noget som kører fejlfrit. og hvis der opstår en fejl, så kører tingene efter 5 minutter. det er desværre langt fra tilfældet. vi kan ikke forsikre os imod at der sker fejl på hardware, og det er ikke altid at man har noget nyt liggende, eller at denne softwarefejl måske kan rettes på 5 minutter.
Jeg og mange andre syntes ikke at man er dum hvis man ikke kan finde ud af tingene første gang, men det kræver også at man ikke går i panik, hvis der er noget som man ikke kan finde ud af, og selv om man går i stå et sted, så betyder det jo ikke at man ikke kan arbejde med shoppen et andet sted.
vi har tidligere brugt webhoteller hos surftown som må siges at være en stor udbyder, men der oplevede vi at der kunne gå en weekend med nedetid, før det var rettet, og det ville vi ikke byde vores kunder.
Summa sumarum, så tror jeg desværre bare ikke at vi kan gøre alle tilfredse, og det er nok en uendelig kamp at forsvare sig
Bliv gratis medlem