Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 18 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai Christensen.

det er også dybt beklageligt, men til sidst så bliver man altså så træt af at ens kunder hele tiden hænger os ud over ting som absolut ikke er korrekte. ville du bryde dig om det ?

du må forstå at absolut ingen af de påstande som disse personer kommer med er dokumenteret. men andre personer som læser disse indlæg, de tænker jo ikke på om denne person overhovedet har ret ! det kunne lige så godt være en konkurrent som bruger ufine metoder ?

Jeg har faktisk i starten af disse tråde(måske ikke denne) ført en pæn dialog, men je ghar stort set hele tiden svaret det samme, på trods af det, så bliver de enkelte utilfredse kudner ved med at skrive. på trods af stor utilfredshed fra mange amino brugere og os selv. derfor kan det være svært at bevare roen når det ikke vil sive ind !

Jeg ved godt at det er mit image der står på spil. men når folk kan stille os i et dårligt lys. så kan jeg også

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 13:27 | Låst

Hej Jane.

Jeg tror desværre nogle gange at folk har den opfattelse at når de køber en computer, server, webhotel (webshop) så er det noget som kører fejlfrit. og hvis der opstår en fejl, så kører tingene efter 5 minutter. det er desværre langt fra tilfældet. vi kan ikke forsikre os imod at der sker fejl på hardware, og det er ikke altid at man har noget nyt liggende, eller at denne softwarefejl måske kan rettes på 5 minutter.

Jeg og mange andre syntes ikke at man er dum hvis man ikke kan finde ud af tingene første gang, men det kræver også at man ikke går i panik, hvis der er noget som man ikke kan finde ud af, og selv om man går i stå et sted, så betyder det jo ikke at man ikke kan arbejde med shoppen et andet sted.

vi har tidligere brugt webhoteller hos surftown som må siges at være en stor udbyder, men der oplevede vi at der kunne gå en weekend med nedetid, før det var rettet, og det ville vi ikke byde vores kunder.

Summa sumarum, så tror jeg desværre bare ikke at vi kan gøre alle tilfredse, og det er nok en uendelig kamp at forsvare sig

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 13:32 | Låst

Hej Finkena

Du nævner stadig ikke hvad det var vi havde lovet dig som du skulle betale ekstra for at få !

Jeg ved godt at vores shop kan vike uoverskuelig når man første gang sætter sig ned og skal bruge den, men vi har fra starten af baseret på egen erfarring satset på at vores kunder kunne konfigurere deres shop så meget som muligt.

vi har stadig den mest feature rige shop på markedet, og med flest designs som følger med gratis.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:52 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Min stue er fuld af sindssyg og dyb latter, der stammer helt nede fra mellemgulvet.
Er du VILD, en tone at diske op med, overfor sine kunder - og tidligere kunder. Det er jo fuldstændig vanvittigt. (men ikke desto mindre, helt gennemsyret morsomt). Enten er du dummere end en 4 kilos snotklat, eller også har du nordeuropas største boller.

Jeg er bange for, at du ikke har hjulpet hverken din sag, eller din virksomhed ved at involvere dig i debatten herinde.
Jeg kan godt forstå, at det kan være frustrerende at se ens virksomhed være under angreb, men jeg har svært ved at forestille mig, at du har fået en eneste fan, på baggrund af din indblanding - eller at en eneste af dine kritikere er kommet "på bedre tanker" - også selvom du starter hvert andet indlæg med "Jeg er ked af at sige det" (så lad være).

Du har angrebet nogle af dine kunder, som du mener kræver for meget tid af jer - et godt råd ville eventuelt være, at deaktivere din aminoprofil og bruge lidt af den tid, på de "mange tusinde" tilbageværende kunder. Det tror jeg, helt ærligt at du får mere ud af.
Tror dog effekten havde været bedre, hvis du havde gjort det lidt tidligere.

I mellemtiden er jeg - og sikkert størstedelen af alle andre læsere af denne tråd (den er pt. læst over 4.000 gange) fuldstændigt hamrende ligeglad med, hvad din løsning kan. Jeg ville alligevel ALDRIG blive kunde hos jer, og vil glødende anbefale andre, at styre udenom jeres virksomhed. Ét er de mange fejlmeldinger tidligere kunder kommer med, noget andet er din på Amino, eneste tilfredse kundes topmenu, der ligger omkring 20 pixels over hele siden i samtlige 4 browsere og 2 styresystemer jeg har testet den i, noget tredje er meldingerne om jeres manglende svar, nedetid, inkassosager, uigennemskuelige struktur og dårlige adminmodul, men allervigtigst for min beslutning om aldrig at lade nogen jeg ikke decideret hader blive kunde hos jer, er helt klart, uden sammenligning din holdning, din retorik og din arrogance.
Det kan man simpelthen ikke byde folk - slet ikke, når de betaler én - heller ikke selvom man mener, de tager fejl.

Hvis du ikke kan holde ud, at skulle holde dine kunder i hånden skulle du måske have valgt en anden branche, end netop webshops - en af de brancher, hvor der er allermest support.
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 15:12 | Låst

Hmm. Lone.

Du burde læse nogle af de andre indlæg som er her på amino. der er faktisk folk som roser mig !!! da jeg flere gange har luftet om de tvar en god ide at svare eller ej

Jeg mener nu ikke at jeg har engrebet en kunde med at de bruger for meget af vores tid. je gkan have sagt at vi ikke vil bruge tid på andet end support ! der er væsentlig forskel !

du ved højest sansynligt heller ikke at vi har udviklet manual, vidensdatabase og videosupport som vores kuder kan bruge, men blot ikke gør det.

Og hvis du syntes at jeg er som du skriver. så syntes jeg du burde revurdere din indledning. den er absolut ikke flaterende specielt fra en som ikke aner hvad snakker om.

du kan jo ikke se om dem som skriver herinde faktisk har noget at brokke sig over ? langt de fleste herinde har klaget over at de ikke kunne få deres penge retur. og det skriver vi højt og tydeligt at de ikke kan i vores handelsbetingelser. derefter så begynder folk at komme med alle mulige undskyldninger om at shoppen er smæk fyldt med fejl og slet ikke virker osv.

at der ligger 20pixels er vist næppe en fejl. at vores adminmodul er som det er. det er vist heller ikke nogen fejl og vist næppe noget at råbe sådan op for ?? vores adminmodul er faktisk en vidreudvikling af det allermest brugte shoppingsystem overhovedet.

Tag lige og styr dine kommentarer, det er helt uaceptabelt at angribe mig som person. og jeg vil bede dig om at stoppe det med det samme, det er ikke mig ´der er til diskution her. men firmaet og et produkt. så hold dig til det !

Lad folk selv vurdere hvad de syntes om at vi deltager i debatten.

Du aner i bund og grund intet om vores system. så hvordan kan du rakke ned på det ?

de kuner som jeg har snakket med herinde. har allerede truet med advokat så tror du selv at de vender deres mening ?

PS. nu har vi altså flere hundrede kunder, men det er jo ikke dem der leder efter indlæg med os. for at følge de andre som tuder fordi de ikke læste handelsbetingelserne

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 15:45 | Låst

Dette er sidste indlæg fra os. da vi ikke vil være med til dabat med personer som synker så lavt som det er tilfældet.

Way 2 Web takker hermed af til de mange personer som har kunnet finde ud af at føre en pæn dialog med kritik og ros.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:00 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej W2W.

Du har ret, jeg ved ikke ret meget om jeres produkt - jeg har blot læst om din virksomhed herinde - ligesom mange andre, potentielle kunder har - og det er dét, jeg reagerer på. Din tone herinde, er i hvert fald ikke fordrende for fremtidigt samarbejde, skulle jeg mene. (min er heller ikke, men jeg sælger heldigvis ikke en support-løsning).
At dine tidligere kunder herinde, beklager sig over ikke at kunne få penge retur og først "bagefter" klager over mangler i produktet, er som sådan ikke et forsvar. Det er meget naturllgt, at der er en GRUND til, at de ønsker deres penge retur.
Derudover er det sandt, at jeg selvfølgelig ikke ved, om de her mennesker lyver, lyver, så bukserne flyver, men sund fornuft og en god portion tid brugt på Amino siger mig, at der som regel sjældent er røg, uden en brand.

Det er ikke dig, der er til diskussion, men du repræsenterer din virksomhed og jeg grinte lidt af den repræsentation - og indrømmet, jeg kunne muligvis have skrevet det mere delikat, men rent faktisk var det blot en opfordring til, at du enten selv fandt en anden tone, når du talte på vegne af din virksomhed (i fremtidige kunders navn), eller også slet ikke sagde noget.
Jeg reagerede som Amino-bruger - på hvad jeg havde læst om din virksomhed. Både fra din og andres penne og gør dig blot opmærksom på, at billedet der tegner sig, desværre bestemt ikke længere er kønt - og det er sguda synd.

I øvrigt rakkede jeg ikke ned på dit system, fordi jeg som du ganske rigtigt siger, ikke kender det - jeg kan blot konstatere, at det site jeg kiggede på, som eneste reference, så mærkeligt ud - og dét pointerede jeg. Ikke at alle jeres kunders sites så mærkelige ud, for det ved jeg ikke en skid om - men lige dét dér, gør.
Og de andre ting, var bare hvad jeg havde samlet op, fra jeres utilfredse kunders indlæg herinde. (For det er jo desværre, det billede der tegner sig, når man læser om jer herinde - og det er jo dét jeg forsøger at gøre dig opmærksom på).

(Nu fik jeg lige en mail om, at du har skrevet, at du ikke længere vil deltage i debatten).
Jeg synes ikke nødvendigvis, at det er en dårlig beslutning, men jeg synes at det er lidt komisk, at du gør det på baggrund af mit indlæg.
Men heldigt for dig, at du kunne trække dig ud af debatten som offer din virksomhed, at I kan trække jer ud af debatten, som ofre. Good for you. Så har jeg købt dig jer noget af det sympati, du I ikke selv kunne opmønstre.
(orv, den var lav, hva'? Tillykke med statusen, som dobbelt-offer).

:-)
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:16 | Låst

Hej Lone

Jeg må desværre give dig ret... siden som du referere til er jo nok min... og ja den ser meget mærkelig ud Tongue Tied

Jeg er heller ikke ubetinget tilfreds med W2W´s produkt længere og det selvom jeg var en varm fortaler for dem...

Ja jeg har haft meget positive oplevelser men deres service...

Og ja jeg VAR meget glad for deres produkt...

jeg er som sagt ikke ubetinget tilfreds mere, og har da også overvejet at finde andre græsgange...

Mvh

Jane Vinther

ejer af

Den Gode Heks

www.dengodeheks.dk  (lige pt ikke noget at være stolt af)

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:45 | Låst

Hej Jane

Hvis du overvejer at skifte til en anden webshop-løsning, kan jeg klart anbefale ScanNet.

Vi er også en af Way2Webs "mindre tilfredse kunder", og alt hvad Way2Web ikke leverer, leverer de hos ScanNet.

Altid er de hjælpsomme, flike & forstående, og er der fejl (for det kan jo nok desværre ikke undgåes), bliver de - i hvert fald som vi har oplevet det - altid rettet med det samme. Vi har aldrig oplevet at vente mere end 30min på at få svar fra dem/, og det har været lige meget, hvilken type henvendelse det har drejet sig om.

Selv da vi en lørdag aften stillede et ikke hastende spørgsmål til en layout indstilling, fik vi svar inden for ca. 20 minutter - og vi havde været super tilfredse med bare at få svaret mandag.

I modsætning til Way2Webs webshop har ScanNets integreret betalingsmodul, så man ikke skal logge ind seperat for at hæve pengene på dankort & kreditkort - det er super genialt. Prismæssigt er ScanNets shop en smule dyrere end Way2Webs; 100-300 kr. afhængig af, hvilke funktioner man vil have, men vi har været rigtig glade for at give de ekstra penge.

- Niki Gade

Medindehaver af netbutikken puritas.dk

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 23:09 | Låst

Bump. der er integreret betalings funktioner direkte i administrationen i vores shop. i den nyeste version som alle vores kunder er blevet tilbudt gratis!

og vi svarer også kunder lørdag,søndag aften/nat

Side 18 ud af 21 (202 indlæg)