Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Way2Web & Webitall

Side 9 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
jo det har de og jeg har det endda på skrift da man jo kun kan kontakte dem pr mail eller msn...

 

 

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg beklager at skulle sige det. men. Sikke noget løgn.

 

vi har blot oplyst kunden om at hvis tredie rykker ikke betales behandles sagen videre af RKI. vi har så sbsolut ikke truet kunden. men oplyst kunden om sagens videre forløb.

 

 

og jeg ved ikke hvorfor nogen mener det er ulovligt. det er det så sbsolut ikke ? i så fald. så kunne jeg godt tænke mig at se hvor det står i din lovsamlign ?

 

vi har i samråd med advokat og rki diskuteret dette. og der er ikke noget galt i det som vi gør

 

helt ærligt.  fordi vi måske træder forkert i jeres mening. og siger at sagen kommer til RKI. tror i så at det betyder at regningen ikke skal betales ? prøv nu at holde jer til sagen. den pågældende kunde har allerede utallige gange forsøgt at nedskyde os med diverse beskyldninger. som eks. at vi ikke må gemme samtaler på mail eller messenger. det er jo netop en af grundende til at vi ikke bruger telefonen. og er fuldt ud lovligt.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
w-2-w: den pågældende kunde har allerede utallige gange forsøgt at nedskyde os med diverse beskyldninger. som eks. at vi ikke må gemme samtaler på mail eller messenger. det er jo netop en af grundende til at vi ikke bruger telefonen. og er fuldt ud lovligt.

 

undskyld mig men hvad har jeg sagt for at nedskyde jer????

ja jeg har SPURGT om man måtte gemme samtaler fra msn for det troede jeg ikke man måtte og det havde jeg hørt at man ikke måtte uden modparten vidste det...

 

det med rki, der skrev jeg hvad der skete hvis jeg ikke betalte den og fik som allerførste svar at så blev jeg sendt i rki.. ikke noget om rykker 3 før jeg selv skrev at det godt nok var tidligt at blive sendt til rki...

 

hvis man vil være kunde hos w-2-w skal man også være opmærksom på at deres system til tider er ustabilt... min mail har lige været nede i 3 dage og jeg har en veninde der ikke har kunne bruge sin mail i 5 dage(indtil videre).. det er langt fra optimalt når det er en firma mail..

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Så blander jeg mig lige...

 

Hvis du kigger vilkåerne igennem for den forenklede inkasso proces, vil du se, at det ikke er muligt at køre en sag den vej, hvis debitor har gjort indsigelser mod kravet.

 

Er der gjort indsigelser, skal det først afgøres, om debitor overhovedet skylder pengene.

 

Jeg har anmeldt TDC og deres advokatfirma for dårlig advokatskik til advokatnævnet, fordi de to gange har tilmeldt mig RKI, samt truet med det (uden at gøre det) flere gange, i en tvist jeg har med TDC - det må de ikke, da jeg har gjort indsigelser mod kravet - hvilket advokatnævnet nu har tydeligtgjort for dem.

 

Har en kunde gjort indsigelser, så er det god advokatskik, at gøre opmærksom på det, når du udsender betalingspåmindeser/rykkerskrivelser. Sagen kan overgå til advokat, der kan udtage stævning mod debitor, men debitor kan ikke tilmeldes RKI, og man må absolut ikke true med det.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Nightfall
jamen. vi snakker slet ikke om det samme. det er klart at sagen ikke kan køres hvis der er gjort indsigelser. men det er vores procedure at hvis kunden ikke betaler for tredie rykker. så kører sagen automatisk videre. det er ikke os der bestemmer om der er indsigelser eller ej. disse indsigelser skal foreligges den retslige inkasso.

 

dermed ikke sagt at hvis der er gjort indsigelser. så kan sagen sagtens gennemføres.

 

 

det er så absolut ikke ulovligt at oplyse vores kunde om vores procedurer

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Først vil jeg lige sige at det er første gang jeg skriver herinde, og håber derfor at det er rigtigt det jeg gør!



 



Dette er en tråd, hvor erfaringer kommer frem ang. valg af host i forb. med en webshopløsning. - og i den forbindelse er w2w blevet fremhævet.



 



Jeg har flere gange kigget med på sidelinjen, og føler nu at jeg må komme med mit input!



 



Jeg har været kunde ved w2w, og har i starten været MEGET positiv over dem, de var konstant på msn (dejligt når man skulle starte op), de svarede lynhurtig på mails etc... en positiv overraskelse.



Men så begyndte det at gå ned af bakke



 



Pludselig havde jeg fået rykkere! Jeg indrømmer blank at jeg ikke havde fået betalt for 2. "periode", men jeg havde måske forventet at få en mail, med "rykker 1,2,3" Det har jeg desværre bare aldrig modtaget. Jeg kontaktede w2w, for at spørge hvordan det kunne være! Jeg fik den besked af det måtte være mit spam-filter!



Jeg kunne i midlertid ikke finde nogle mails fra dem! Jeg betalte den pågældende regning, og håbede så på at det ville være en engangsforstilling...



 



Under min opbygning af shoppen, kom der en del fejl og mangler... jeg kontaktede w2w, og svarene blev langsommere og langsommere... Ja i dette øjeblik sidder jeg og venter på et svar, (jeg sendte min mail for ca. 1 uge siden)



 



For så ca. 1 mdr siden kontaktede jeg w2w angående endnu en fejl! De ville se på det og spurgte så om jeg så ikke lige ville se på mit udestående (jeg havde fået sat min betaling op til hvert ½ år, istedet for hver mdr.) Da jeg så kigger på mit udestående ser jeg at der er to fakturaer med hver 3 RYKKERE.... jeg blev gal, rigtig gal!! Jeg spurtge om hvordan det i alverden kunne lade sig gøre... jeg havde stadig ikke fået nogle rykkere via mails... igen fik jeg besked om at det måtte være mit spam-filter! For at gøre en lang historie kort så...



 



Betalte jeg de ca. 1000 kr... og sendte min opsigelse dagen efter, som et anbefalet brev!



 



Den mail jeg pt venter på (og som jeg har sendt 3 gange nu), er blevet en stopklods for mig, da jeg ikke kan få min nye webshop op at stå! Jeg er nu blevet pænt træt af at vente. Og føler derfor at jeg desværre må advare folk om at benytte sig af w2w.



 



Jeg synes at tendensen desværre har været at det aldrig er w2w der har lavet en fejl, men altid kunden, og det synes jeg er en skam, da ALLE er menneskelige og kan lave fejl - også w2w!!!! Jeg synes også det er gået i den retning at de gamle kunder er blevet "glemt" og overladt til at passe sig selv!

 



Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej elias.

Jeg vil bede dig om at sende din mail en gang mere til support mailen og . evt. til en anden mailadresse. da vi ikke har nogle ubesvarede mails liggende. og da slet ikke som er fremsendt 3 gange.



 Vi beklager naturligvis hvis du ikke har modtaget dine rykkerskrivelser. vi kan kun se at de er afsendt herfra. det sker helt automatisk med 10dages mellemrum.



 Jeg vil gerne kompensere med en måned gratis. eller opsige dit abb. med det samme. hvis du påpeger hvem du er i din mail.

 

Opdatering:

vi har nu gået alle mails igennem og der var desværre et par stykker som ikke var færdigbehalndlet. så måske har du fået dit svar nu(jeg ved naturligvis ikke om det er fra dig da jeg ikke ved hvem du er)


Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
hold da op der er forskel på folk...

jeg har flere gange brokket mig over nogenlunde det samme men er blevet afvis, lige som Elias skriver...

 

 

 

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Så må jeg også hellere komme med en opt.

- Jeg har pr. dd. modtaget den manglende mail fra jer.

 

Jeg synes at det med de manglende rykkere, virkelig er et punkt der skal arbejdes på, da der er en væsentlig forskel på at betale 55 kr også at betale næsten 400 kr, pga. mail-problemer. - Her tænker jeg på fremtidige kunders skyld.

 

Jeg har opsagt mit abb. og kan derfor desværre ikke bruge dit tilbud!

 

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

vi er også ved at ligge sidste hånd på et system som informerer vores kunder bedre om deres skyld og rykkere osv.

 

Faktisk så er det blevet helt integreret i shoppen(admin) så det simpelthen ikke er til at undgå at se hvis der er skyld. og man kan få vist en oversign over alle faktura. og der vil være en advarsel hvis der er ubetalte faktura.

 

Jeg ved godt at det ikke hjælper dig eller tidligere kunder noget som helst. men det er blot som et svar på din bekymring.

Side 9 ud af 21 (202 indlæg)