Først vil jeg lige sige at det er første gang jeg skriver herinde, og håber derfor at det er rigtigt det jeg gør!
Dette er en tråd, hvor erfaringer kommer frem ang. valg af host i forb. med en webshopløsning. - og i den forbindelse er w2w blevet fremhævet.
Jeg har flere gange kigget med på sidelinjen, og føler nu at jeg må komme med mit input!
Jeg har været kunde ved w2w, og har i starten været MEGET positiv over dem, de var konstant på msn (dejligt når man skulle starte op), de svarede lynhurtig på mails etc... en positiv overraskelse.
Men så begyndte det at gå ned af bakke

Pludselig havde jeg fået rykkere! Jeg indrømmer blank at jeg ikke havde fået betalt for 2. "periode", men jeg havde måske forventet at få en mail, med "rykker 1,2,3" Det har jeg desværre bare aldrig modtaget. Jeg kontaktede w2w, for at spørge hvordan det kunne være! Jeg fik den besked af det måtte være mit spam-filter!
Jeg kunne i midlertid ikke finde nogle mails fra dem! Jeg betalte den pågældende regning, og håbede så på at det ville være en engangsforstilling...
Under min opbygning af shoppen, kom der en del fejl og mangler... jeg kontaktede w2w, og svarene blev langsommere og langsommere... Ja i dette øjeblik sidder jeg og venter på et svar, (jeg sendte min mail for ca. 1 uge siden)
For så ca. 1 mdr siden kontaktede jeg w2w angående endnu en fejl! De ville se på det og spurgte så om jeg så ikke lige ville se på mit udestående (jeg havde fået sat min betaling op til hvert ½ år, istedet for hver mdr.) Da jeg så kigger på mit udestående ser jeg at der er to
fakturaer med hver 3 RYKKERE.... jeg blev gal, rigtig gal!! Jeg spurtge om hvordan det i alverden kunne lade sig gøre... jeg havde stadig ikke fået nogle rykkere via mails... igen fik jeg besked om at det måtte være mit spam-filter! For at gøre en lang historie kort så...
Betalte jeg de ca. 1000 kr... og sendte min opsigelse dagen efter, som et
anbefalet brev!
Den mail jeg pt venter på (og som jeg har sendt 3 gange nu), er blevet en stopklods for mig, da jeg ikke kan få min nye
webshop op at stå! Jeg er nu blevet pænt træt af at vente. Og føler derfor at jeg desværre må advare folk om at benytte sig af w2w.
Jeg synes at tendensen desværre har været at det aldrig er w2w der har lavet en fejl, men altid kunden, og det synes jeg er en skam, da ALLE er menneskelige og kan lave fejl - også w2w!!!! Jeg synes også det er gået i den retning at de gamle kunder er blevet "glemt" og overladt til at passe sig selv!