Hej Tonny, Citat: Nej sådan er det jo mange gange intet er kun sort eller hvidt! Man behøver ikke at syntes om det andre beskæftiger sig med - tænk bare på din egen branche hvor revisorer anklages for.......... IT Factory sagen - jow Tonny der er brodnekar alle vegne ik! Og nednestående link er interessant for folk der ikke ved noget om branchen, men det er netop derfor jeg har valgt min web-site således at man ved studie deraf bliver klogere på forretningsmulighederne. http://knol.google.com/k/dan-mitchell/network-marketing/zi3g3ptomn39/2
|
Hej John
Ja enige bliver vi nok aldrig, og selv om der skulle ske det, at det hele "klapper" sammen, så tvivler jeg på, at vi får sandheden at vide.
john sommer:Hej Tonny,
Citat:
Jeg troede rent faktisk ikke du ville svare, så jeg er lidt overrasket og også respektfuld overfor dig som person, men absolut ikke for det, du beskæftiger dig med.Nej sådan er det jo mange gange intet er kun sort eller hvidt!
Dette var nu ment som ros af dig som person, men du behøver jo ikke at modtage den!
Jo, desværre er det min opfattelse, at de fleste indenfor din forretnings branche meget hurtigt "lukker i", når man fremkommer med kritiske spørgsmål om eks. økonomi og organisation.
john sommer:Man behøver ikke at syntes om det andre beskæftiger sig med - tænk bare på din egen branche hvor revisorer anklages for.......... IT Factory sagen - jow Tonny der er brodnekar alle vegne ik!
Og nednestående link er interessant for folk der ikke ved noget om branchen, men det er netop derfor jeg har valgt min web-site således at man ved studie deraf bliver klogere på forretningsmulighederne.
http://knol.google.com/k/dan-mitchell/network-marketing/zi3g3ptomn39/2
Det er helt sikkert, at der i alle brancher er nogle meget uheldige elementer, som trækker branchen i en meget negativ retning. M.h.t. min branche, revisionsbranchen, er det alt andet lige her kun et fåtal, som bringer branchen i miskredit (oftest de store autoriserede revisionsfirmaer), men her er der så meget fokus på de omfattede virksomheder i medierne, at vi nu grundet de seneste 10 års skandaler, nu er blevet påtvunget stadig skærpede regler som godkendte revisorer.I denne forbindelse kan jeg kun bifalde, at de involverede revisorer bliver straffet i videst muligt omfang.
Men at sammenligne revisionsbranchen med en MLM eller NM virksomhed holder bare ikke Forholdet er netop det modsatte i din branche, hvilket I også kan slippe af sted med, idet der ikke er den store fokus pt. på denne branche, men vi kan da håbe på, at Operation X eller Kontant vil ofre lidt tid på at kigge jer lidt efter i sømmene. Det kan jo komme hurtigere end man aner, alene af den grund vi har denne lille "meningsudveksling".
Endelig er det også påfaldende, at du rent faktisk erkender, at opdelingen af din hjemmeside med økonomidelen på en anden hjemmeside faktisk bekræfter de i "linket" anførte forhold. Det må dog være en ikke uvæsentlig del af en forretning, hvordan den egentlige økonomi er i denne forretning. Hvorfor dette hemmelighedskræmmeri? Jo, det er nok fordi hele konstruktionen balancerer på kanten af det lovlige, idet der her formentlig vil kunne statueres "pyramidespil" for den forretning, som du er en del af.
Hilsen