Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sschh, de voksne snakker...

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
MLM burde forbydes ved lov. Jeg har to tidl. venner som er blevet meget ensomme af at sælge LR og herbalife til vennekredsen
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:57

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 21:02

Vi kender alle nogen der er kommet meget galt afsted - Roskilde bank er også et eksempel ...........
Vi kender alle en lang række andre.

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:07

john sommer:

Hej lagersalg,

1830.soap-liste.doc

Vedlagte er den korrekte ingrediensliste.

Hej John

Tager du gas på mig? Jeg fremhæver jo kun giftstofferne.

Men jeg forholder mig alene til officielle dokumenter:

https://distrib.foreverliving.com/cms/downloads/AloeLiquidSoapENG.pdf

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

john sommer:

Vi kender alle nogen der er kommet meget galt afsted - Roskilde bank er også et eksempel ...........
Vi kender alle en lang række andre.

Du skyder helt forbi. Humlen i indlægget over dit er ikke at det kan gå skidt, men at man misbruger og buttfucker sin familie og vennekreds for vildt, ved at prakke dem alle mulige forskellige wonderproducts på. Det er den slags, man bare skal lade være med.

Jeg husker selv, til en sommerfest, at have overhørt en samtale mellem nogle lokale og en NONI-forhandler. Efter en halv times tid, havde hun forklaret hvordan den superjuice kunne fixe alt fra muskelsvind over diabetes til kræft. Det var usmageligt ulækkert og kvaksalveragtigt. Jeg ved godt, du ikke forhandler den slags, men for satan hvor har jeg bare været fjendsk overfor branchen siden.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 21:10

Hej lagersalg 123

Ja det produktblad du har i linket er det samme jeg har taget ingredienslisten fra - så man kan se hele listen og ikke det du har valgt at pege på !

Så kan man sel vurdere hvor giftigt indholdet det måtte være !  

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:16

john sommer:

Hej lagersalg 123

Ja det produktblad du har i linket er det damme jeg har taget ingredienslisten fra - så man kan se hele listen og ikke det du har valgt at pege på !

Hej John

Ok der knak snoren for dig. Tror du jeg er så uintelligent når jeg beskæftiger mig med det til hverdag, at jeg ikke kender til tingene? Vi snakkede om giftstoffer i produkterne, er du med så langt? Derfor listede jeg giftstofferne.

Det er med al tydelighed at du og tusindevis andre Forever Living sælger ikke aner en skid om hvad der er i produkterne og I alene fokuserer på det som i bliver oplært i.

Jeg kan til enhver tid pille det produktsortiment fra hinanden og fremstille noget der er bedre, derfor tilbød jeg tidligere, at hvis nogen vil betale, så laver jeg med glæde verdens bedste Aloe Vera Serie til dem. Så frem med pengene, så skal du bare se Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:17

john sommer:

Og nej det kan man ikke for det har almindelige folk ikke en skid forstand på og får det næppe heller aldrig, hvilket heller ikke burde være nødvendigt hvis de amerikanske virksomheder ikke fyldte deres produkter med giftsstoffer.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 21:19

Hej Simon,

Jeg er nu ret så sikker på at eks. Roskilde Bank er relevant og et godt eksempel på dårligt salg ligesom det salg du omtaler ?

Nåeee men hvis du finder det mere alvorligt at nogen omtaler produkter til deres venner/familie så er det dit valg !

Det jeg arbejder med er bestem værdigt til at blive præsenteret for alle kategorier også min egn famile. Jeg kan oplyse dig om at minegen datter der har problem med overfølsomhed og prøvet mange deodoranter - prøvede vor og den kunne hun tåle! Jeg var glad for at hun kunne hjælpes !Wink 

Simon Tørring:
Du skyder helt forbi. Humlen i indlægget over dit er ikke at det kan gå skidt, men at man misbruger og

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 21:21

lagersalg123,

Nå hvilket hovmod "Det har de ikke en skid ............." det er da også en slags opfattelse.

mvh john sommer

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)