Jeg finder tonen uværdig til fortsat debat - og jeg vil ønske dig held og lykke med dit forehavende.
Intet er så hæmmende for en udvikling som frygten for en fiasko - så bare klem på ! Er sikker på du finder investorer der vil være med konkurrencen er jo ikke så stor på det marked.
Nå hvilket hovmod "Det har de ikke en skid ............." det er da også en slags opfattelse.
John - kom ind i kampen eller lad være med at deltage. De kommentarer er nytteløse. Almindelige mennesker ved mere om bilmotorer end ingredienser i kosmetiske produkter, så det er ikke hovmod at sige at de fleste ikke har en skid forstand på det, det er et faktum og ikke et postulat. Og jeg skriver det ikke for at tale ned om andre men for at påvise at det lort som du og andre sælger med giftige ingredienser skulle stoppes, da I ikke ved en skid om det.
Og ja det er ikke uden grund jeg er så direkte, for jeg ville elske at der kunne komme en Foever Living sælger og modbevise mine påstande! Men det sker ikke - for de findes ikke. Giftigheden i disse ingredienser er påvist af institutter bestående af professorer og lignende, ikke MLM folk uden grundliggende viden.
Er sikker på du finder investorer der vil være med konkurrencen er jo ikke så stor på det marked.
Du fatter vist ingenting. Jeg har ikke søgt efter investorer. Jeg har sagt at hvis nogen vil have en produktlinie, så bare frem med pengene, så får de noget uden alle de giftstoffer som der er i udvalgte Forever Livings produkter herunder sæber og cremer.
Mit forehavende begrænses til at få sandheden frem og ikke skjule den ved at fordreje tingene og forsøge at tale udenom
Jeg kan til enhver tid pille det produktsortiment fra hinanden og fremstille noget der er bedre, derfor tilbød jeg tidligere, at hvis nogen vil betale, så laver jeg med glæde verdens bedste Aloe Vera Serie til dem. Så frem med pengene, så skal du bare se
Det er jo en verdensnyhed! Kan jeg komme med som downlink fra starten? :-)
Det er jo en verdensnyhed! Kan jeg komme med som downlink fra starten? :-)
Det skal du snakke med dem der smider pengene om. Jeg udvikler og fremstiller bare. Men er da selv på hvis 10 personer er klar til at stifte ApS med 15-20K i indskud hver. Så find 8 andre hvis du selv er på. Men gerne nogen med netværk indenfor MLM/NM - og kun hvis det kører åbent og ærligt, skal ikke have nogen prædikater omkring hemmelighedskræmmeri sat på mig.