Det er for nemt at bare stille spørgsmål de personer jeg leder efter til mit team skal være proaktive opsøgende og analyserende - der er serveret så megen information til jer alle nu i denntråd at det skulle være muligt at finde jeres svar på alle sp.
Men prøv at Google Forever Living Product kim og/eller se dette link:
Jeg har vel sagt nok i denne tråd allerede, og tak for stjernerne for det for øvrigt. Men helt back to fucking basics. Hvad går MLM egentlig ud på? Med de afkast-satser (hvis det hedder sådan), der nævnes på blandt andet Johns side må 'lønnen' for fodtudserne da blive horribelt lav. <-- I hvert fald, hvis jeg har forstået det rigtigt.
Jeg har vel sagt nok i denne tråd allerede, og tak for stjernerne for det for øvrigt. Men helt back to fucking basics. Hvad går MLM egentlig ud på? Med de afkast-satser (hvis det hedder sådan), der nævnes på blandt andet Johns side må 'lønnen' for fodtudserne da blive horribelt lav. <-- I hvert fald, hvis jeg har forstået det rigtigt.
Det voks koncept jeg er på vej med, der vil man kunne tjene mellem 7-15.000 per måned i DK. Når det udvides til udlandet, så er det ikke urealistisk hvis man får gang i forretningen at man kan tjene meget mere.
Bortset fra humoren, tror sq snart jeg tager bladet fra munden og tilbyder 5 herinde fra der ved noget om NM/MLM at skabe deres egne millioner istedet for de går til udlandet. Der findes ikke noget på markedet der ikke kan laves tilsvarende.
Det er for nemt at bare stille spørgsmål de personer jeg leder efter til mit team skal være proaktive opsøgende og analyserende - der er serveret så megen information til jer alle nu i denntråd at det skulle være muligt at finde jeres svar på alle sp.
Men prøv at Google Forever Living Product kim og/eller se dette link:
Her får I oplysninger via pressen og ikke via mine holdninger og salgstaler Prøv det nu!
John, det er ikke en artikel fra pressen, men et blogindlæg. Jeg citerer fra overskriften: "Artikkel i Nordjyske tidene i Danmark", det er vist kun på EB at de stavefejl ville gå igennemkorrekturen.
Det voks koncept jeg er på vej med, der vil man kunne tjene mellem 7-15.000 per måned i DK. Når det udvides til udlandet, så er det ikke urealistisk hvis man får gang i forretningen at man kan tjene meget mere.
Husk lige på, at DK er et meget specielt marked, når det gælder voks... Du vil f.eks aldrig kunne opnå samme succes rate i DE og flere andre EU lande, da der findes mange konkurrenter, og forbrugerne kan få samme kvalitet til meget lave priser...