Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sschh, de voksne snakker...

Side 6 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs nu ordenligt  - Nikolaj -  !Star

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:27

john sommer:

Læs nu ordenligt  - Nikolaj -  !Star

Jeg citerede dig inden du rettede i dit indlæg, så du behøver ikke spille bolden over på min banehalvdel.

Nu hvor du har ændret teksten til en 3 cifret million omsætning, så må du da gerne lige smide et link til nogle af de indslag du nævner. Jeg har aldrig hørt om en dansk mand i Frederikshavn der omsætter for flere hundrede millioner indenfor MLM.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 19:57

Hej Nikolaj,

Nicolaj:

Jeg citerede dig inden du rettede i dit indlæg, så du behøver ikke spille bolden over på min banehalvdel.

Nu hvor du har ændret teksten til en 3 cifret million omsætning, så må du da gerne lige smide et link til nogle af de indslag du nævner. Jeg har aldrig hørt om en dansk mand i Frederikshavn der omsætter for flere hundrede millioner indenfor MLM.

Nej tænkte det jo nok din research er meget dårlig når tages i betragtning alle dine meget meget bombastiske men også dårlige input til debat vedr. Network Marketing.

Har egentlig ikke lyst til at hjælpe dig med yderligere oplysninger da du optræder meget uoplyst og noget umodent,  men det er nu dejligt at kunne yde noget positivt for mennesker så derfor Niklas så prøv at google Forever Living Product Frederikshavn kim så kan du læse du kan se og høre !

Nåee du kan også lige få denne: http://wenche25.spaces.live.com/blog/cns!63BB8A6F6C2DB064!311.entry

mvh john sommer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Sommer - Hvis du vil opbygge troværdighed omkring din business, er det altså en god ide, rent faktisk at svare på de spørgsmål, folk stiller dig. Så må du altså lige glemme et kort øjeblik, hvem der spørger, og i hvilken kontekst de gør det i.

Det er bare et tip.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 20:03

Hej Simon,

Tak skal du ha´men det tyder ikke på at du har læst hele tråden - gør venligst det svar på de stillede spørgsmkål findes der og her: www.jomacompany.dk 

mvh john sommer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Tak skal du ha´men det tyder ikke på at du har læst hele tråden - gør venligst det svar på de stillede spørgsmkål findes der og her

Det er, som sagt mange gange tidligere, dårlig stil bare at guide folk videre til en side... Du vil opnå 100 gange mere ved at svare på spørgsmålene, og sikre dig at modtagerne forstår svaret.

Det er jo ik sikkert, at alle forstår en evt tekst på en side, og så er du nået lige vidt, ud over at have tabt en evt kunde på gulvet...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

john sommer:

Hej Simon,

Tak skal du ha´men det tyder ikke på at du har læst hele tråden - gør venligst det svar på de stillede spørgsmkål findes der og her: www.jomacompany.dk 

Jeg har gjort mit bedste. Det er muligvis mig, der simpelthen ikke forstår jeres retorik, men jeg synes slet ikke jeg kan finde svar på nogen af mine spørgsmål derinde. Det hele kører i mine øjne efter en fast formel, hvor I sørger for at generere alle tvivlere over til nogle voldsomme tal og statistikker, og springer let og elegant videre derfra.

Fat jer i korthed og svar på spørgsmålene - Det når I helt sikkert længere med.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:15

john sommer:

Hej Nikolaj,

Nicolaj:

Nej tænkte det jo nok din research er meget dårlig når tages i betragtning alle dine meget meget bombastiske men også dårlige input til debat vedr. Network Marketing.

Har egentlig ikke lyst til at hjælpe dig med yderligere oplysninger da du optræder meget uoplyst og noget umodent,  men det er nu dejligt at kunne yde noget positivt for mennesker så derfor Niklas så prøv at google Forever Living Product Frederikshavn kim så kan du læse du kan se og høre !

Nåee du kan også lige få denne: http://wenche25.spaces.live.com/blog/cns!63BB8A6F6C2DB064!311.entry

Synes lige du skal skrue lidt ned for charmen i de personangreb du kommer med imod mig. Jeg har ikke rettet angreb mod dig, men mod MLM og det har du så valgt at tage personligt.

Når jeg googler det foreslåede kan jeg ikke finde andet end 123hjemmesider proppet med stavefejl. Men jeg kan da læse mig frem til at Kim Madsen laver alt mulig andet end MLM og kan også se at han har 30.000 MLM forhandlere under sig, så det er da super med en succes historie! Men det beviser vel bare at det er toppen indenfor MLM der tjener pengene, har du også succes med din MLM forretning John?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:16

Forever Living har cremer der indeholder kraftigt hormonforstyrrende og mutagene stoffer. Det er den rene gift at smøre på kroppen.

Når det så er sagt, så har der være rigtigt mange penge i Aloe Vera, det er ved at være udvandet nu, da produkterne har set sin vej frem til dagligvarehandlen.

Skulle der være nogen der er interesserede i en Aloe Vera Grøn produktlinie og har pengene til det, så henvender I jer bare Smile

Skab dit eget Aloe Vera MLM/NM netværk inden sommer!

Køb ren argan olie her

Side 6 ud af 10 (95 indlæg)