Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sschh, de voksne snakker...

Side 4 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20

Hej

Fandt lige følgende på Amino hjælp:

Du kan stemme på debatindlæggene for at give din mening til kende.

For at forhindre snyd og misbrug er der følgende regler:

• Man kan højst stemme fem gange om dagen.
  • Man skal have været registreret Amino medlem i mindst tre måneder.
  • Man skal have 250 karmapoint for at kunne stemme.
  • Og man kan ikke stemme på ens egne indlæg.

Man kan se de afgivne stemmer på ens egne indlæg på siden Modtagne stjerner

Så må jeg jo lige se, hvornår jeg kom på Amino, ellers så er det Amino Crew jeg må have fat iBig Smile

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23

Hej

Jeg er ifølge min egen profil indmeldt den 5/12 2009, så der går åbenbart lige et par dage mere, så kan jeg få lov til at uddele stjernerBig Smile

Tak for hjælpenYes

Hilsen

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:26

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Jeg er ifølge min egen profil indmeldt den 5/12 2009, så der går åbenbart lige et par dage mere, så kan jeg få lov til at uddele stjernerBig Smile

Tak for hjælpenYes

Hilsen

Så har du fået skrevet mere end 12 indlæg i gennemsnit pr. dag. Det er da godt gået i en revisors travleste periode Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34

Espresso:

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Tak for hjælpenYes

Hilsen

Så har du fået skrevet mere end 12 indlæg i gennemsnit pr. dag. Det er da godt gået i en revisors travleste periode Stick out tongue

Hej

Det er jo netop hemmeligheden ved planlægningWink

Nej den travle periode for mig er så småt begyndt, men jeg skal nu nok få mit at se til. Jeg skal jo være helt færdig med regnskaber og revision primo juni. Der er jo VM i fodbold.Yes

Hilsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:41

Tonny Skov Pedersen:

Espresso:

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Tak for hjælpenYes

Hilsen

Hej

Det er jo netop hemmeligheden ved planlægningWink

Nej den travle periode for mig er så småt begyndt, men jeg skal nu nok få mit at se til. Jeg skal jo være helt færdig med regnskaber og revision primo juni. Der er jo VM i fodbold.Yes

Hilsen

Ja, jeg har kalkuleret med at der ingen indtjening kommer i de 3 uger, for der bor jeg i min sofa Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:50

Nicolaj:

Ja, jeg har kalkuleret med at der ingen indtjening kommer i de 3 uger, for der bor jeg i min sofa Smile

Hej

Dejligt med en lidelsesfælleYes Det er nu 4 uger, men "whatever" 1 uge fra eller tilWink

Hilsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Skov Pedersen:

Nicolaj:

Hej

Dejligt med en lidelsesfælleYes Det er nu 4 uger, men "whatever" 1 uge fra eller tilWink

Hilsen

Ja 4 uger hvis de når finalen Wink Nej pjat, jeg kan også godt lide at se en god fodboldkamp selvom Danmark ikke er med.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja ja - stjerner Hmmm..............

Niveauet holder !  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej John

Jeg troede rent faktisk ikke du ville svare, så jeg er lidt overrasket og også respektfuld overfor dig som person, men absolut ikke for det, du beskæftiger dig med.

john sommer:

Jow web-siten er blevet til på basis af opsamlet viden på området for herved, at give andre mulighed for at se Network Marketing som en forretningsmulighed. Derfor er den da også blevet mere omfattende end ønsket, men der er meget at studere - og det er vel også det man må forvente af personer der vil starte for sig selv, at de sætter sig ind i området forud for blot at kaste sig ud i det !

Det er også uheldigt at du ikke kan finde noget om økonomi:

Tonny Skov Pedersen:
Det fremgår intet sted, hvordan økonomien er i det her system, uagtet der er en menu, der hedder "Økomomi". Det nærmeste man kommer noget med økonomi, udover en masse floskler, er at nye forhandlere kun skal slippe med kr. 2.500,00 excl.

Men hvis du nu havde spurgt mig om hvor du kunne finde noget mere om økonomi så ville du få dette svar (se linket herunder ) og dermed en hjælp til at få en afklaring af dit problem.

http://home1.stofanet.dk/joma-company/oekonomi-7.html

Det er jo her at sprogbruget "kikser" Tonny for i stedet for at du skriver:'

citat:
Det nærmeste man kommer noget med økonomi, udover en masse floskler, er  .........

Og det er jo ikke rigtigt vel! Der er endog en ret omfattende del om økonomi og tilmed simuleringsmodel er medtaget. 

John du kan da ikke klandre mig for noget, som du først linker til nu. Godt nok kan jeg mange ting, men hvis jeg kunne se det her, så havde jeg f...... haft 7 rigtige i Viking-Lotto i Onsdags.

john sommer:

Jeg har lidt svært ved at forstå din selvmodsigelse, idet  du først skriver, at det er uheldigt med den manglende information omkring økonomi, hvorpå du begynder et angreb på baggrund af links, som du først kommer med nu.

Iøvrigt har jeg meget svært ved at forstå, at disse sider skal ligge på en anden hjemmeside end din "officielle", hvis ikke det er bevidst for at skjule den rette sammenhæng. Dine links og indholdet heri kommenterer jeg nedenfor.

john sommer:

Så Tonny - det er jo det jeg mener - når man udtaler sig så vær lidt mere sikker på, at det man udtaler sig om også forholder sig som man selv opfatter det.

At vi kan være uenige i forretningsformerne er en ting, men at man forsøger at nedgøre andre områder blot ved at udtale sig på løse grundlag er ikke god stil vel - og hvorfor egentlig så negativ her - mange har gode resultater verden rundt.?

Vel mange andre virksomheder har også måtte lukke - du ved det ikke ? - jeg ved det andre herinde ved det !

Men hvis folk troer at man ved at læse en bog om at bliv milionær som iværksætter eller som forhandler i network marketing så tro om - det er det lange seje træk........... du ved det jeg ved det som alle de andre ved det - ..............Yes

Der er vel ikke grund til kommentere yderligere...............

Ok ja John, jeg kan da se, du har været i en god skole, så meget tekst uden reelt at sige noget, og dog "du ved det - jeg ved det - du ved det ikke - jeg ved det - jeg ved snart ikke mere", sikke en gang vrøvl. Iøvrigt er min opfattelse af denne forretningsform et udtryk for, at jeg har gjort mig mine erfaringer med kunder, som har prøvet kræfter med hhv. LR Cosmetics og ACN. Når jeg så både læser dine indlæg og besøger din hjemmeside, så skal der såmænd ikke meget til for at lægge 2+2 sammen. Herudover bekræfter de nye links også min opfattelse, og jeg vil da ikke blive det mindste overrasket, hvis ophavsmændene til den virksomhed også er involveret i andre tilsvarende. For det er jo kun et spørgsmål om tid før korthuset vælter.

En ting er dog sikkert, det er at NM eller MLM, eller hvad det nu kaldes, er kun for de få, og for langt de fleste er det en meget stor risiko, såvel personligt som økonomisk. Du kan vælge at tro mig eller fortsætte med at angribe, men der kommer et tidspunkt, hvor der ikke kan rekrutteres flere forhandlere og så begynder hele korthuset (læs: pyramiden) at vælte, hvilket vil være med meget store omkostninger for de fleste.

I den forbindelse vil jeg da gerne bidrage lidt mere til tråden her med nedenstående link, som iøvrigt også beskriver de 4 forskellige metoder, hvormed I i jeres NM modtager bonus m.v. for andres arbejde. Herudover konkluderes det tillige i dette link, at bonus der modtages på grundlag af andre lavere rangerendes arbejde er pyramidespil, som reelt er ulovligt (Måske derfor de nye links i dette indlæg, diskret er placeret på en anden hjemmeside).

http://knol.google.com/k/dan-mitchell/network-marketing/zi3g3ptomn39/2

Hilsen

Side 4 ud af 10 (95 indlæg)