Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sschh, de voksne snakker...

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Som revisor har jeg efterhånden oplevet mange forsøg på at få MLM eller det nye "Network Marketing" til at virke seriøst med en reel indtjeningsmulighed.

Men de er alle skåret efter samme skabelon, hvor den nye sælger, nederst, skal gå ud finde andre sælgere (ikke sælge produkterne, de sælger jo sig selv eller....). Her starter man så med familien og den nærmeste familie, så kommer de gode bekendtskaber, så kommer de mere perifere bekendtskaber, så kommer naboerne og endelig forsøger de desperat at få erhvervsdrivende med på idéen.

Resultat: I løbet af 6-8 måneder har de reelt kun deres produkter at støtte sig til, idet familien ikke er interesseret eller ikke ønsker kontakt, venner og bekendte har ikke tid mere, naboerne går ind til sig selv når man viser sig, og de erhvervsdrivende har sine undskyldninger.

Man har præcist ikke opnået noget som helst andet end, at den person i hierarkiet som er over en selv, har pludselig opnået en større bonus på grund af ens arbejde o.s.v.....

Her har jeg personligt set kunder være involveret i, LR Cosmetics, Herbalife, Tupperware, Hamburger-Mannheim, ACN m.fl., og iøvrigt alle med samme resultat.

Det mest sure er, når så SKAT meddeler, at de ikke anerkender et underskud, hvorpå man som afslutning ender med en restskat til følge.

Den eneste SKAT reelt godkender af ovennvævnte er Tupperware, hvor de enkelte forhandler i dag betragtes som selvstændige i skattelovens forstand, men det tog også Tupperware adskillige år og ændringer af forhandlerkontrakten før dette blev godkendt.

MLM eller NM eller hvad det hedder næste gang, er ikke skabt med det formål at tjene penge, det er i realiteten kun toppen af pyramiden, der tjener penge.

Med venlig hilsen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:17

Network Marketing igen igen – det er noget siden jeg har deltaget i debatten herinde da jeg har alt for travlt med forretning.

Men jeg finder det morsomt at læse de mange indlæg især i denne tråd - det er altså ikke en seriøs tone I holder jer gutter, men det er vel et udtryk for niveau !

Og vær helt sikker på Network Marketing er kommet for, at blive og det vil alene være de professionelle der får noget ud af det. Ligesom de fleste revisorer der kan ders job gør det.  

Jeg har som de fleste her vil vide en network marketing virksomhed  du kan se mere her: www.jomacompany.dk 

og nu er der så sandelig også en ”registreret revisor” der kommer med sine oplevelser af forretningsdrivendes udbytte af deres anstrengelser, men altså kun dem i network marketing.

Kunne være spændende at høre hvor mange kunder du har revisor i Network Marketing branchen ?Hvem har dog behov for revisor når de intet har i omsætning - så hvorfra den viden ?

Hvis man nu spurgte alle de der herinde er villige til at kommentere på alt vedr. Network Marketing om de ville anbefale deres virksomhedstype/produkter andre – jeg har forstået at de fleste driver med e-trade:  mobiltlf. og solbriller samt og stripdansere og sådan noget som mange andre også driver med - endog på et meget højt professionelt niveau –  hvad ville svaret så blive mon ?

Hvis jeg også spurgte til alle de der modstandere af min forretningsform – Network Marketing - hvad de mener om den bog der er markedsført her i Amino om, at blive millionær som iværksætter – er det ok?

Hvis man spurgte revisor om man skulle starte en virksomhed i e-trade og gå på maredet med at sælge solbriller/mobil tlf. hvad ville rådet så være?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej John

Jeg skal da gerne forsøge at kommentere dit indlæg.

john sommer:

Network Marketing igen igen – det er noget siden jeg har deltaget i debatten herinde da jeg har alt for travlt med forretning.

Men jeg finder det morsomt at læse de mange indlæg især i denne tråd - det er altså ikke en seriøs tone I holder jer gutter, men det er vel et udtryk for niveau !

Og vær helt sikker på Network Marketing er kommet for, at blive og det vil alene være de professionelle der får noget ud af det. Ligesom de fleste revisorer der kan ders job gør det.  

Jeg ved ikke, hvad du mener med tone, men det er vel i realiteten udtryk for deres holdning til dette emne. Nu må vi jo så se, om du kan holde niveau.

john sommer:

Jeg har som de fleste her vil vide en network marketing virksomhed  du kan se mere her: www.jomacompany.dk 

og nu er der så sandelig også en ”registreret revisor” der kommer med sine oplevelser af forretningsdrivendes udbytte af deres anstrengelser, men altså kun dem i network marketing.

Kunne være spændende at høre hvor mange kunder du har revisor i Network Marketing branchen ?Hvem har dog behov for revisor når de intet har i omsætning - så hvorfra den viden ?

Nu har jeg så på din opfordring besøgt din hjemmeside, hvor jeg kan sige, at jeg blev virkelig skuffet, idet jeg faktisk et eller andet sted troede, at dette måske var noget nyskabendeNo. Tværtimod minder det for meget om gammel vin på nye flasker, hvilket ikke bliver bedre af billeder af Bill Gates eller John F. Kennedy og Søren Kirkegaard, men selvfølgelig så længe det skaber nye forhandlere. Det fremgår intet sted, hvordan økonomien er i det her system, uagtet der er en menu, der hedder "Økomomi". Det nærmeste man kommer noget med økonomi, udover en masse floskler, er at nye forhandlere kun skal slippe med kr. 2.500,00 excl. moms.

Det direkte spørgsmål til undertegnede er ganske simpelt, at jeg har haft kontakt med alt for mange, hvor problemet netop har været en "rednings- eller krisesituation", fordi deres økonomi er løbet løbsk, ligesom der opbygget såvel bankgæld og skattegæld m.v., idet det jo også handler om at undgå kritiske rådgivere. Som det også fremgår af hjemmesiden, så har vi coaching og alle mulige hjælpemuligheder indenfor systemet.

john sommer:

Hvis man nu spurgte alle de der herinde er villige til at kommentere på alt vedr. Network Marketing om de ville anbefale deres virksomhedstype/produkter andre – jeg har forstået at de fleste driver med e-trade:  mobiltlf. og solbriller samt og stripdansere og sådan noget som mange andre også driver med - endog på et meget højt professionelt niveau –  hvad ville svaret så blive mon ?

Hvis jeg også spurgte til alle de der modstandere af min forretningsform – Network Marketing - hvad de mener om den bog der er markedsført her i Amino om, at blive millionær som iværksætter – er det ok?

Hvis man spurgte revisor om man skulle starte en virksomhed i e-trade og gå på maredet med at sælge solbriller/mobil tlf. hvad ville rådet så være?

Her har vi så tilhængerne af MLM og NM sædvanlige svaren udenom, idet man nu griber til det næste, hvad nu hvis? Hvis der kunne gives et endeligt svar på dette, så ville jeg stoppe mine indlæg på Amino, da jeg har 7 rigtige i lotto i aften til ca. kr. 75 mio.!!!

Jeg synes hellere du skulle åbne lidt for det system, som du advokerer så godt for. Eks. har du et link med en besparelse på 35%, hvor man ender på forbrug.dk på en side, der ikke findes mereSurprise Hvis man nu starter som forhandler, hvem er målgruppen på de produkter, som fremgår af kataloget, og hvem skal man finde som forhandler, og endelig hvorfor skal jeg dog finde andre forhandlere, som bare tager markedet fra mig som ny forhandler? Bliver jeg i givet fald kompenseret herfor? Hvor højt ligger du John og din kone i hierarkiet? Hvor mange procenter modtager i ekstra for alle nye forhandlere?

Hvis du svare ærligt på disse spørgsmål, så tror jeg faktisk, at jeg vil respektere dit indlæg som seriøst og ikke en salgstale, men jeg tror ikke på det, derimod kommer der formentlig endnu et angreb på os modstandere og tvivlere på hele denne forretningsform.

Iøvrigt vil jeg dog gerne citere fra din hjemmeside, hvor der er et link til en pdf-fil med et indlæg af en John Milton Fogg, som er en varm fortaler for NM, men denne artikel slutter således

Citat:

"95 percent of all the men and women who get involved in network
marketing are struggling, failing and will quit within their first year. The
worst part is, it's not their fault! That's totally unacceptable. We can
change that— starting right now. It's time.... 

Citat slut

Her John har vi det værste ved hhv. NM og MLM, netop alle de strandede stakler, som troede på konceptet, men nu har du vel dårligt nogen statistik over disse forhold, idet du på hjemmesiden skriver I har været i gang i godt et 1 år.

Det sidste spørgsmål jeg har i denne omgang er, hvor længe har moderfirmaet eksisteret? Er det som anført, så har vi et problem, idet det fremgår, det er 25 år, nej 26 år eller på forsiden hele 28 år????

Hele opsætningen er som sagt set før, men eks. LR Cosmetics katalog var da mere farvestrålende end jeres.

Hilsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:28

Tonny Skov Pedersen:

5 x Star

Du har jo kommenteret, hva der skal kommenteres...

Synes bare det er trist, at MLM/NM folk bliver ved med at påstå vi andre, som kommer med konstruktiv kritik, er hele problemet fremfor at kigge indad... Du har med en kort analyse blot bekræftet alt det min sølle 10 punkts plan beviser gang på gang...

MLM/NM er stort snak, men der sker sjovt nok ik den forandring, som alle networkere snakker om...

Og jeg er sjovt nok ik MLM/NM hader, jeg stiller blot de spørgsmål, som enhver MLM/NM deltager burde kunne besvare...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38

Fashion-Seller:

Tonny Skov Pedersen:

5 x Star

Du har jo kommenteret, hva der skal kommenteres...

Synes bare det er trist, at MLM/NM folk bliver ved med at påstå vi andre, som kommer med konstruktiv kritik, er hele problemet fremfor at kigge indad... Du har med en kort analyse blot bekræftet alt det min sølle 10 punkts plan beviser gang på gang...

MLM/NM er stort snak, men der sker sjovt nok ik den forandring, som alle networkere snakker om...

Og jeg er sjovt nok ik MLM/NM hader, jeg stiller blot de spørgsmål, som enhver MLM/NM deltager burde kunne besvare...

Hej

Sad netop og ville give stjerner, men er ikke Amino-PlusEmbarrassed Så tanken om 5 stjerner til dig tæller alligevel for din 10 punkts listeYes

M.h.t. indlægget blev jeg bare en smule irriteret, hvorfor jeg også opfordrer til nogen svar, men nu må vi seWink

De bedste hilsener og takBig Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:40

Hej Tonny,

Jow web-siten er blevet til på basis af opsamlet viden på området for herved, at give andre mulighed for at se Network Marketing som en forretningsmulighed. Derfor er den da også blevet mere omfattende end ønsket, men der er meget at studere - og det er vel også det man må forvente af personer der vil starte for sig selv, at de sætter sig ind i området forud for blot at kaste sig ud i det !

Det er også uheldigt at du ikke kan finde noget om økonomi:

Tonny Skov Pedersen:
Det fremgår intet sted, hvordan økonomien er i det her system, uagtet der er en menu, der hedder "Økomomi". Det nærmeste man kommer noget med økonomi, udover en masse floskler, er at nye forhandlere kun skal slippe med kr. 2.500,00 excl.

Men hvis du nu havde spurgt mig om hvor du kunne finde noget mere om økonomi så ville du få dette svar (se linket herunder ) og dermed en hjælp til at få en afklaring af dit problem.

http://home1.stofanet.dk/joma-company/oekonomi-7.html

Det er jo her at sprogbruget "kikser" Tonny for i stedet for at du skriver:'

citat:
Det nærmeste man kommer noget med økonomi, udover en masse floskler, er  .........

Og det er jo ikke rigtigt vel! Der er endog en ret omfattende del om økonomi og tilmed simuleringsmodel er medtaget.

find den her:

http://home1.stofanet.dk/joma-company/oekonomi-8.html

Så Tonny - det er jo det jeg mener - når man udtaler sig så vær lidt mere sikker på, at det man udtaler sig om også forholder sig som man selv opfatter det.

At vi kan være uenige i forretningsformerne er en ting, men at man forsøger at nedgøre andre områder blot ved at udtale sig på løse grundlag er ikke god stil vel - og hvorfor egentlig så negativ her - mange har gode resultater verden rundt.?

Vel mange andre virksomheder har også måtte lukke - du ved det ikke ? - jeg ved det andre herinde ved det !

Men hvis folk troer at man ved at læse en bog om at bliv milionær som iværksætter eller som forhandler i network marketing så tro om - det er det lange seje træk........... du ved det jeg ved det som alle de andre ved det - ..............Yes

Der er vel ikke grund til kommentere yderligere...............

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:44

Tonny Skov Pedersen:

Sad netop og ville give stjerner, men er ikke Amino-PlusEmbarrassed Så tanken om 5 stjerner til dig tæller alligevel for din 10 punkts listeYes

M.h.t. indlægget blev jeg bare en smule irriteret, hvorfor jeg også opfordrer til nogen svar, men nu må vi seWink

De bedste hilsener og takBig Smile

Du får lige dine stjerner efter kl 00.00... Min kvote er vist brugt for idag ;D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:49

Tonny Skov Pedersen:

Sad netop og ville give stjerner, men er ikke Amino-PlusEmbarrassed

Du kan sagtens afgive stjerner uden at være plus, men du har sikkert opbrugt din kvote for idag Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51

Nicolaj:

Tonny Skov Pedersen:

Du kan sagtens afgive stjerner uden at være plus, men du har sikkert opbrugt din kvote for idag Smile

Så må du fortælle hvordan?Confused

Hilsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:56

Tonny Skov Pedersen:

Nicolaj:

Tonny Skov Pedersen:

Så må du fortælle hvordan?Confused

Hilsen

Ved at klikke på det antal stjerner du vil give. Eneste forskel på plus og ikke plus er at man som plus kan se hvem man modtager stjerner fra.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)