Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Overvejer at tilmelde min netbutik (www.vandklar.dk) til Trustpilot, men vil inden gerne have nogle indputs herfra Smile

Er der nogen som har gode erfaringer eller dårlige eller andet ifm. Trustpilot ?

Venlig hilsen

Klaus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vandklar.dk:

Hej alle

Overvejer at tilmelde min netbutik (www.vandklar.dk) til Trustpilot, men vil inden gerne have nogle indputs herfra Smile

Er der nogen som har gode erfaringer eller dårlige eller andet ifm. Trustpilot ?

Venlig hilsen

Klaus

Du er på portalen http://www.trustpilot.dk/review/www.vandklar.dk

Er du direkte uvenner med din konkurrent , kan de skrive dårligt om dig ved at skrive inden på siden , bliver du uvenner med nogle behøver intet , med dit produktet at gøre , alt er ikke retfærdigt i denne verden

Er du venner med mange , har ingen rigtigt uvenner , der vil skrive dårligt om dig , og levere du et godt produkt er det udmærket sted at få anmeldelser fra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 21:58

Det er (desværre) ikke noget man kan melde sig ind i frivilligt. Du er på helt automatisk.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:04

Hej Klaus.

Har kun gode erfaringer med Trustpilot, da det har mange muligheder og helt klart hjælper med at skabe troværdighed online. 

Du får helt sikkert en fordel ud af deres partner-pakke, blandt andet i form af integration på din egen hjemmeside og automatisk udsendelse af opfølgnings mail.  

// Jesper Skov

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:24

Til Mikael & Martin

Man kan betale xxx kr om mdr/året, og så været Trustpilot partner...

Synes du skal søge herinde på Amino, da vi har haft nogle spændende debatter om emnet tidligere...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 22:11

Jeg har kun god erfaring med Trustpilot.dk. både med indberetning om mine egne erfaringer med webkøb, men også på sidelinjen i en webshop jeg selv deltager i. Kunderne får mere tiltro til butikken hvis man har nogle troværdige anmeldelser. Det nyeste er at Trustpilot automatisk kan sende en opfordring ud til dine kunder om at give en anmeldelse og mange kunder har skrevet en rigtig fin og uddybende anmeldelse så kun +++++ her fra :)

Vi opfordre folk til at anmelde shoppen når de bestiller varene og når varerne er afsendt. Desuden kommentere vi alle indlæg både gode og dårlige.

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:40

langvang:

Hvis ikke du linker til din profil har det ingen effekt. Men spørger du dine kunder om de vil kommentere på handlen og du ikke er bange for at linke direkte til det på din hjemmeside, er jeg sikker på du hiver handler hjem du normalt ikke ville få, hvis du har mange og gode kommentarer. Men det er jo svært at måle. Man kunne måske teste det med en A/B splittest. En med henvisning til siden og en uden. Kunne da egentlig være interessant.

Hvis man ik vil betale for, at måtte linke til sin profil hedder det... Som jeg læser deres koncept, så skal man være partner, og lægge penge i deres lommer.

Og hvor er de så pludselig neutrale henne?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:23

Lone S. Hansen:

Fashion-Seller:

Hvis man ik vil betale for, at måtte linke til sin profil hedder det... Som jeg læser deres koncept, så skal man være partner, og lægge penge i deres lommer.

Og hvor er de så pludselig neutrale henne?

Yep. Det er en hønen-og-ægget forretning. 
De har haft ringet til mig, for at sælge mig den der partneraftale.

For 400 kr. pr. mdr. tilbyder de følgende:

1: Et banner jeg kan sætte på min side
Så jeg.. skal.. betale jer.. 400 kr. om måneden for at.. reklamere for jeres... forretning... med jeres grafik? Som jeg synes er grim?

2: Mulighed for at udsende mails til mine kunder og bede dem rate mig på... TrustPilot. 
Så jeg.. skal.. betale jer.. 400 kr. om måneden for at.. reklamere for jeres... forretning?

Intet andet. 
Da de ringede til mig i starten af året, var option 2 faktisk ikke engang færdigudviklet fra deres side. Det var pnkt. 1, der var den store salgsforce.  

Sådan bare for skæg, bad jeg om noget dokumentation for, at de virkede - og han blev ved med at referere til eksempelvis Andando (en fellow Amino), der har helt sindssygt mange gode anmeldelser.  Jeg blev ved med at argumentere for, at det selvfølgelig virker fordi han har 350 positive anmeldelser og at hans succes nok skyldtes andet og mere, end det lille banner.
De nægter at diske op med data der påviser deres eksistensberettigelse (udover på de 2-3 virksomheder de har, der er top top ratede af mange brugere) og på spørgsmål om, hvorvidt MIN trustrating som den ser ud nu (3 anmeldelser - 1 på kun 2 stjerner (øv)) er god eller dårlig reklame at putte på mit site, bliver mødt med "Nej, sikkert ikke - men det er jo derfor du skal blive partner, så du kan få FLERE anmeldelser"

Det er jo fuldstændig absurd. 

I øvrigt har jeg lagt mærke til, at de ikke skrider ind overfor virksomheder, der har dårlige ratings, men putter bannere på deres sites med 4-5 stjerner og trustratings på deres egne websites.
Derudover har jeg også set eksempler på virksomheder med dårlig Trustrating, der bliver TrustPilot-Partnere og får lov til at "starte på en frisk", med en anden stavning af domænet - som de så kan linke direkte til fra deres site, og dermed omgå de dårlige ratings (der dog stadig findes på sitet), når de reklamerer for deres kunder. 

Utroværdigt udover alle grænser.  

Skype-Surprised (der var ik en smily, som bankede hovedet ind i en mur. Den var ellers PERFEKT her! ;D )

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:26

Trustpilot er klart en fordel at tilmelde sig, idet mange kunder efterhånden kender til siden, og tjekker virksomheden inden de køber noget.

Jeg har selv have gode oplevelser med Trustpilot, både som kunde og virksomhed. :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:32

Henrik Nielsen:
Trustpilot er klart en fordel at tilmelde sig, idet mange kunder efterhånden kender til siden, og tjekker virksomheden inden de køber noget.

Synes du ikke det så er påfaldende, at støtten til både Trustpilot og eMærket alene baseres på "personlige oplevelser" - ALDRIG af dokkumentation på, at det faktisk forbedrer forretningen for dem der deltager og betaler for det?

Hvis din påstand er rigtigt er det jo let nok at teste. Hvorfor er disse tests ikke lavet? Og hvis de er lavet, hvorfor må vi så kke se resultaterne?

Jeg kræver sådan set bare, at Trustpilot og eMærket lever op til den samme form for dokumentationskrav, som jeg - og de fleste andre professionelle, stiller til alle medier, der påstår, at de kan gøre min forretning bedre.

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)