Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 9 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Forskellen på dine piller og Vpower er at Shell er et stort firma, som nok ikke leger med bilers sundhed med deres benzin - Folk stoler mere på et stort firma...

Få Shell til at sælge dine piller, så skal du se løjer :)

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 11:36

God ide Jesper

Men hvis Shell skal sælge dem , går hele ideen med opbygningen i en MLM struktur

( bemærk venligst at jeg ikke skrev pyramide ) jo tabt, hvilket jeg tror er en væsentlig drivkraft

i salget af disse lykkepiller

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 12:11
Ja MLM effekten forsvinder helt, men troværdigheden stiger en hel del, ved at lade dem sælge pillerne...
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:40
Hejsa alle sammen.

Shell som er et kanon firma har faktisk prøvet at opkøbe rettighederne på MPG-Cap for et større milliard beløb, men uden held.

Jeg har undersøgt det med at få produktet TÜV godgendt... Det koster 320.000 kroner. Babti... Vi har underrettet FFI omkring det på et møde, og de er villige til at betale en stort del af beløbet. Men ikke det hele. Deres begrundelse herfor er de i USA betaler omkring 50.000 kr for en lignende godkendelse (EPA) og den dækker et område som er langt større end Europa. ´

Jeg kan selv udemærket godt følge FFI, for havde det været mig som skulle bestemme ville jeg være mere end lykkelig hvis jeg kunne sælge et produkt mere end 1 mio. mennesker køber... uden en TÜV-godkendelse...

Men i sidste ende er det jo mega irriterende at have disse debatter omkring en godkendelse - så vi er på egen hånd så småt begyndt at spare de sidste penge op til en TÜV-godkendelse. Det tager nok lidt længere tid end et år - så jer som vil have godkendelsen i hånden... Håber I har tålmodighed. Jer andre... Sæt i gang...

Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 15:29

At 320.000 kr for en godkendelse er en hindring for et selskab med et produkt, hvor man er budt et større

milliardbeløb for rettighederne lyder sgu da utroligt

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 15:33
Umiddelbart lyder det rimelig nærrigt, 320K for en kvalitetsstempling af sit produkt, er da ikke vanvittigt - Især ikke i et marked hvor der er flere millioner potentielle kunder...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:08
Jeg kan altså heller ikke rigtigt få de der tal til at hænge sammen. På den ene side snakkes der om millioner af kunder og milliarder af kroner i omløb, og på den anden side skulle 320k så være et problem. Det forstår jeg altså ikke helt. Hvor er alle de der omtalte penge?
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 18:40

Pengene er da sendt opad i pyramiden Mikkel

Jeg kunne bare ikke lade være med dennne kommentar

Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:48
Dato: 27-08-2006 13:39:51 Forfatter: Lasse P
Jeg har undersøgt det med at få produktet TÜV godgendt... Det koster 320.000 kroner. Babti... Vi har underrettet FFI omkring det på et møde, og de er villige til at betale en stort del af beløbet. Men ikke det hele. Deres begrundelse herfor er de i USA betaler omkring 50.000 kr for en lignende godkendelse (EPA) og den dækker et område som er langt større end Europa. ´

Jeg har lige for 5 øre kommentarer.:

EPA http://www.epa.gov/ har ikke godkendt produktet. Det står udtrykkeligt på brevet fra EPA (http://myffi.biz/en/pdf/EPA_registration_info_pkge.pdf) at det er en registrering (muligvis lovpligtig) og det ikke markedsføringsmæssig må fremgå at der er tale om nogen form for godkendelse eller anbefaling fra EPA. Hvis FFI bruger EPA registreringen som argument for at hverve nye sælger, bør I stå godt i forbindelse med en eventuel retssag.

Hvad angår Shell, så har de en ganske stor forsikring i tilfælde af at de ødelægger noget - og de har også råd til at betale for eventuelle skader, og de har et ganske stort laboratorium.

For så vidt angår TÜV - så er der yderligere information her: http://www.tuev-cert.de/e12/e27/e25/index_en.html 

Det er fortsat min opfattelse, at pillen blev opfundet til at erstatte blyindhold i forbindelse med overgangen til blyfri og MTBE fri benzin. Det er muligt den virker - det er også muligt at Super Diesel og V-Power virker.

Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:40
Ja jeg vil erkende Christensen Consult har ret i at Mpg-caps kun er EPA-registereret. Min fejl at skrive det andet...

Hvis du kan finde det sted hvor Shell har deres dokumtation for at V-Power ikke skader motor osv. kan du ikke give mig linket,???

Også omkring erstatningen...

Side 9 ud af 19 (183 indlæg)