Forskellen på dine piller og Vpower er at Shell er et stort firma, som nok ikke leger med bilers sundhed med deres benzin - Folk stoler mere på et stort firma...
Få Shell til at sælge dine piller, så skal du se løjer :)
Shell som er et kanon firma har faktisk prøvet at opkøbe rettighederne på MPG-Cap for et større milliard beløb, men uden held.
Jeg har undersøgt det med at få produktet TÜV godgendt... Det koster 320.000 kroner. Babti... Vi har underrettet FFI omkring det på et møde, og de er villige til at betale en stort del af beløbet. Men ikke det hele. Deres begrundelse herfor er de i USA betaler omkring 50.000 kr for en lignende godkendelse (EPA) og den dækker et område som er langt større end Europa. ´
Jeg kan selv udemærket godt følge FFI, for havde det været mig som skulle bestemme ville jeg være mere end lykkelig hvis jeg kunne sælge et produkt mere end 1 mio. mennesker køber... uden en TÜV-godkendelse...
Men i sidste ende er det jo mega irriterende at have disse debatter omkring en godkendelse - så vi er på egen hånd så småt begyndt at spare de sidste penge op til en TÜV-godkendelse. Det tager nok lidt længere tid end et år - så jer som vil have godkendelsen i hånden... Håber I har tålmodighed. Jer andre... Sæt i gang...
Umiddelbart lyder det rimelig nærrigt, 320K for en kvalitetsstempling af sit produkt, er da ikke vanvittigt - Især ikke i et marked hvor der er flere millioner potentielle kunder...
Jeg kan altså heller ikke rigtigt få de der tal til at hænge sammen. På den ene side snakkes der om millioner af kunder og milliarder af kroner i omløb, og på den anden side skulle 320k så være et problem. Det forstår jeg altså ikke helt. Hvor er alle de der omtalte penge?
Jeg har undersøgt det med at få produktet TÜV godgendt... Det koster 320.000 kroner. Babti... Vi har underrettet FFI omkring det på et møde, og de er villige til at betale en stort del af beløbet. Men ikke det hele. Deres begrundelse herfor er de i USA betaler omkring 50.000 kr for en lignende godkendelse (EPA) og den dækker et område som er langt større end Europa. ´
Jeg har lige for 5 øre kommentarer.:
EPA http://www.epa.gov/ har ikke godkendt produktet. Det står udtrykkeligt på brevet fra EPA (http://myffi.biz/en/pdf/EPA_registration_info_pkge.pdf) at det er en registrering (muligvis lovpligtig) og det ikke markedsføringsmæssig må fremgå at der er tale om nogen form for godkendelse eller anbefaling fra EPA. Hvis FFI bruger EPA registreringen som argument for at hverve nye sælger, bør I stå godt i forbindelse med en eventuel retssag.
Hvad angår Shell, så har de en ganske stor forsikring i tilfælde af at de ødelægger noget - og de har også råd til at betale for eventuelle skader, og de har et ganske stort laboratorium.
For så vidt angår TÜV - så er der yderligere information her: http://www.tuev-cert.de/e12/e27/e25/index_en.html
Det er fortsat min opfattelse, at pillen blev opfundet til at erstatte blyindhold i forbindelse med overgangen til blyfri og MTBE fri benzin. Det er muligt den virker - det er også muligt at Super Diesel og V-Power virker.