Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 19 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle.

Så er jeg tilbage, og jeg må da indrømme at jeg morer mig da lidt over alle de udsagn der kommer her på siden, nogen for, andre imod MLM og FFI Pillen.

Lad os få det på det rene med det samme, en disributør har ikke noget produkt ansvar, det er som ordet siger producenten. Er man ikke tilfreds med resultatet af en evt. test periode er der fuld tilfredshed eller pengene tilbage garanti. Længere er den ikke.

Udsagn som at motoren tager skade, er noget af det værste vrøvl jeg har hørt til dato, vedkommende har med garanti ikke prøvet produktet, eller også er det en bil af en sådan alder at motoren alligevel var færdig. Min BMW har ikke taget skade tværtimod, har sparet over 20% og er gået fra 95 orktan ned på 92 oktan hvilket er en rimelig god besparelse samtidig forrurener min bil mindre fra sidste syn til nyt syn har i år. Ta´ den.

Det samme gælder min bil nr. 2 som er en SAAB 9000 2,3.

Yderligerer oplysninger om produktet  og firmaet kan ses på www.ritter.myffi.biz hvor der samtidigt også kan bestilles diverse vare. Vælg blot det sprog du ønsker info. på.

I er også velkommen til at skrive til min E-mail hb-ritter@t-online.de  for at hører mere om mine positive erfaringer med dette unikke produkt.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 18:39
Jeg napper altid en mitsubishi pille inden jeg sætter mig i bilen...

Hvis folk bare kørte ordenligt og ikke bare gassede op osv... kommer du til en bakketop til sæt bilen i fri gear og tril...
Det er så gratis at gør... og man ikke sin bil noget ondt...

Men dem der synes pillen er å så dejlig... hvorfor mon at Q8, F24, Statoil, 123, OK, DK, Shell o.s.v ikke selv smider piller i deres benzin som de så kan tjene endnu mere på???

Og hvis men ikke kan tåle at høre noget dårligt om "ens" produkt så mener jeg man er blevet blind over for et dårlig produkt...

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 00:28
Hvad mon de forskellige bil-importørere siger til disse piller...? Det vil da være lidt surt at miste garanti-retten på sin nye bil, når de finder ud af at man har "forgiftet" motoren...

/PBL

Side 19 ud af 19 (183 indlæg)