Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 16 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
hmm... Så blev jeg så meget klogere... Jeg tvivler på banken vil låne mig pengene... Men vil da prøve at høre dem ad... Hvad er din bils værdi??? Hvis det er det det hedder...  
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:17
Hej Lasse

En lille bemærkning omkring bankgarantien:

Er det ikke mere på sin plads at finde ud af, om firmaet selv går ind og dækker evt. skader der end måtte forekomme på baggrund af deres produkt?

Jeg tvivler stærkt på, at din bank vil tage sig den fornødne tid og energi det kræver; at undersøge, analysere, vurdere og validere firmaet.

Desuden bliver det nævnt tidligere, at det i høj grad afhænger af din personlige økonomi, din banks villighed til at udstede dig et lån eller din kreditværdighed.

Så hvis du fik et afslag; så ville ingen af os blive klogere af det. - Det ville ikke give et konkret fingerpeg om, at FFi ikke virker. Det ville bare give et fingerpeg om, at din bank vurderer at det ikke er en god forretning (for dig og/eller dem). Derudover vil bankens vurderingsgrundlag være en gråzone.

Så derfor; hvilke garantier udsteder firmaet FFi til deres produkt?

Når det hævdes, at produktet ikke skader bilen. Så må det næsten være en obligatorisk pligt, at de går ind og dækker med en garanti, når/hvis det skulle hænde at produktet i enkelte tilfælde udretter skade imod forventning.

Du må i øvrigt heller ikke undervurdere folks kærlighedsforhold til deres biler. Jeg tror det er de færreste, som vil bruge deres brune bisse som forsøgskanin med mindre der er en meget god grund til det. Men der skal også være en sikkerhed og det er vist den der bliver fisket efter. :)

Mvh.

James

Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:02
Hej James.

Selvfølgelig dækker firmaet for evt. skader på køretøjer. De garanterer endda alle penge tilbage hvis produktet ikke virker. Det står sort på hvidt på hjemmesiden. Kan dog ikke finde det lige nu...  Lægger lige linket ud når jeg falder over det... Der er nogle oplysninger omkring produktet på linket: http://www.planitzer.myffi.biz/en/section_110.asp. Der er en masse spørgsmål som er blevet besvaret der. Bl.a. om eftervirkninger osv... Vender tilbage med linket på garantibeviset senere...

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 00:48
Det står på deres hjemmeside jeg kan bare ikke finde det, hvad kan man sige men tale er sølv tavshed guld.

Mht. værdien af min bil kan det være lige meget hvad den koster, som andre også har nævnt var det nok mere efterlysning af en eller anden form for garanti, men den kom ikke.

Jeg vil dog ikke hakke mere på dig, men du skulle måske have valgt at have alle de grundlæggende specifiaktioner og  garantier på plads inden du prøver at sælge det, specielt netop fordi dette kan være et meget følsomt emne da biler tit er fars legetøj.

Men held og lykke med det!
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:19
Det er rart at se jeg har startet en debat som denne, det havde jeg ikke troet,  nu har jeg solgt piller til 10 til 12 personer, hvor alle har hver deres køremønstre og forskellige vej (landevej og motorvej) og det er både diesel og bezin biler, og min konklusion er at ca 60%, kunne se en større eller mindre fordel ved at bruge pillerne, og jeg ved at der er forskellige måder at tanke sin bil på og hvilken station man bruger, og ikke mindst om brugerne har fulgt min instuktion rigtigt, men det må både komme de heldige og mindre heldige  bruger til gode.

Nu har jeg selv kørt ca. 8000 kilometer med pillerne, og gæt hvad, min bil køre stadig, jeg mener at alle  jer der troer det skader bilerne, så prøv at tænkt på, om et firma som laver pillerne gør det for at ødelægge alle biler, for hvis de gør det, så lever han ikke længe af at lave pillerne.

Desuden synes jeg at jeg kan udlede af denne debat, at mange folk (også jer skeptiker) må være lidt  interresseret om
 pillerne virker, siden I gider at være med i debatten, og fræse rundt på nettet for at finde god/dårlig omtale dette produkt, for hvis I bare gør det for at prøve at gøre livet surt for andre, synes jeg at det er synd.

Tilmeldt 23. Jul 06
Skrevet kl. 10:25
Jeg glemte lige, til jer der bare er lidt interresseret  www.rewiewourmovie.com ikke at den beviser noget
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:34
> så prøv at tænkt på, om et firma som laver pillerne gør det for at ødelægge alle biler

Jeg ved ikke hvem der skule have påstået det, men uanset hvad firmaets formål er, kan det jo sagtens være at det kan ødelægge bilerne alligevel. Årsagen til at de laver pillerne har INTET med eventuelle skadevirkninger at gøre og jeg kan slet ikke se hvor denne sammenligning er relevant.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:55
Først og fremmest må jeg sige at denne tråd interesserer mig, for næsten alt der har med biler at gøre interesserer mig. Tja, jeg har endda i et svagt øjeblik overvejet at prøve pillen. Men skal jeg sætte en finger på det som får mig til at lade være, ja så er det faktisk en del af salgstalen som afskrækker mig.

Der bliver forklaret at forskellen på pillerne og eks. V-Power fra Shell er, at pillerne lægger en hinde invendigt i motoren. Jeg spørger så mig selv: Har jeg lyst til at have en hinde indvendigt i motoren, som den dybest set ikke er konstrueret til at have? Nææææ, egentlig ikke...

Havde pillerne blot haft en rensende effekt var jeg sgu nok for nysgerrig til at lade være med at prøve. Men den der med hinden afskrækker mig altså mere end den overbeviser mig. Jeg er (næsten) sikker på at produktet er testet på alle led og kanter, og der sker sikkert intet ved at prøve pillerne. Men tanken om hinden er altså for meget for mig.

Blot mine tanker om konceptet...

mvh Carsten

Tilmeldt 23. Jul 06
Skrevet kl. 15:58
Først vil jeg sige, det med sammen hængenden med om man laver pillerne for at ødelægge bilerne, så mente jeg bare at min tanke gang er sådan,  at der ikke nogen der laver piller for at ødelægge bilerne.

Det med den hinde, er at det for de bevægelige dele til at køre mere gnidnings fri (ligesom en tefal pande, hvor ting ikke brænder på) eller lige som olien på din bil smøre din motor.

Håber at det var et lille svar til Carsten
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:37
Hej

Jeg har kigget en smule ind på denne forretning og fået en ide om hvordan det fungerer.

Såvidt jeg kan se, så er der tale om denne her pille, som man smider i sin benzintank. Denne pille skulle gerne blande sig med benzinen, dog uden at påvirke selve benzinen. - Benzinen bliver brugt som leder - dvs. den leder produktet ind i de vitale dele af motoren, hvor det så gerne skulle give den ønskede effekt.

Ved omkring de 100 grader går "pillen" i fordampning og denne fordampning danner en hinde inde i selve forbrændingskammeret.

Dette skulle først og fremmest faktisk rense ud i motoren. Ved den første eller de 2 første behandlinger bruger man dobbeltdosis og hvis ikke dette gøres for at rense ud i motoren, så ved jeg ærligt talt ikke hvilket formål denne dobbeltdosis skulle have.

Men dertil, så vil gentagne brug gendanne denne hinde igen og igen. - Så efter "udrensningen", så skulle denne hinde gerne beskytte imod yderligere skidt.

Denne hinde fungerer (såvidt jeg kan se) ikke som et smøremiddel. Hinden skulle gerne forbedre varmekapaciteten i forbrændingskamrene, hvilket skulle forbedre selve forbrændingen i disse. - Ved at forbedre denne forbrænding, så vil en større procentdel af benzinen blive brugt effektivt og en mindre procentdel vil gå tabt og deri ligger benzinbesparelsen. De 7-14% man sparer svarer til de 7-14% der ikke går til spilde.

Kører man med en tung fod og sprøjter benzin igennem den brune bisse, så minimerer man effekten af denne benzinbesparelse, men de andre benefits skulle stadig være gældende.

Jeg kan kun gætte mig til, om det recucerede CO2 udslip også skyldes den bedre forbrænding!?

I hvert fald. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Mvh.

James

Side 16 ud af 19 (183 indlæg)