Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 15 ud af 19 (183 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:42
Kære venner,

Kom nu bare med dokumentation for at produktet holder - så skal vi nok købe det.

MVH
Lars K

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 21:17
Ikke for at ødelægge din tro på produktet, men går du ned på tankstationen kan du få noget der renser motoren du hælder i benzinen, det anbefales på at bruges på biler af ældre dato, netop pga af at der sidder ting der er fastbrændt osv. og jeg tror alle ved at en gammel slidt motor bruger mere brændstof end normalt,  men det er squ ikke et mirakel du har fundet i pille form, tror det de har på tanken har stået på hylden der i over 10 år, der findes til almindelig bensin og til diesel i henholdvis en rød og sort flaske.

Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:22
Det produkt du køber som renser motoren, har samme effekt som MPG-Caps. Korrekt. Men MPG-Caps har bare også den effekt, at opbygge en hinde som gør at du sparer på brændstoffet. Det kan renseproduktet ikke. En meget hurtig forklaring på Mpg-Caps er, at det fungerer nøjagtig på samme måde som V-Power -> bare med meget større effekt...

Angående dokumentation for at det holder... Kan kun henvise til Jerry Lang dokumentation, testrapporter, news-videoer og personlige meninger. Bl.a. gennem fora.

og jeg kan blive ved... Bare gå ind på google og tryk mpg-caps i søgefeltet...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:14
Dato: 12-10-2006 07:22:10 Forfatter: Lasse P
Nogle links:

www.spar10.nu

Det er ikke dokumentation, når sælger og producent lovpriser et produkt.

Hvordan er det, du mener, at siden spar10.nu dokumenterer noget som helst.

Den beskriver jo bare, at der er nogen, som gerne vil have mig til at putte en unødvendig pille i min tank.

Jeg har ikke tjekket de andre links - så der kan selvfølgelig fjæle sig en uvildig undersøgelse fra en valid videnskabelig kilde bag ét af dem.

Gør der det?

mvh Hans

Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 18:36
Dato: 12-10-2006 08:13:57 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 12-10-2006 07:22:10 Forfatter: Lasse P

Nogle links:

www.spar10.nu

Hvordan er det, du mener, at siden spar10.nu dokumenterer noget som helst.

Den beskriver jo bare, at der er nogen, som gerne vil have mig til at putte en unødvendig pille i min tank.

mvh Hans

spar10.nu har kun en 2 min. video fra engelsk nyhedstv, hvor de laver en uopfordret test af MPG-Caps. Det er det hele... Men værd at se. De lavede testen for at fælde FFI, men det gik modsat deres forventninger..

Det der gør det så svært for en som mig at overbevise folk om at denne pille faktisk virker er pga. dokumentationerne. De er alle lavet af amerikanere... Og det er ikke godt nok for danskere... Desværre...

Men en, selvom det er amerikansk firma, valid videnskabelig kilde er uden tvivl, Jerry Lang.
Mener jeg har henvist til den før. Linket er :

http://www.planitzer.myffi.biz/en/pdf/Jerry%20Lang%20FFI.pdf

En anden direkte test ses på linket:

http://www.planitzer.myffi.biz/en/pdf/southwesttestresults.pdf

Det er vidst noget af det mest reelle at hive frem... Ja så er der selvfølgelig EPA registreringen...

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 10:15
Ja, jeg vil nu godt prøve pillerne, hvis du giver mig en bankgaranti på min bils værdi, bare i tilfælde af der skulle ske noget, vil du det?
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 16:37
Dato: 13-10-2006 10:15:22 Forfatter: vierhurtigst Ja, jeg vil nu godt prøve pillerne, hvis du giver mig en bankgaranti på min bils værdi, bare i tilfælde af der skulle ske noget, vil du det?

Jep. Ingen problemer... Bare send mig nogle papir jeg kan skrive under på... email: kontakt@lp-design.biz 

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 19:42

Hej Lasse P

Nu var det en bankgaranti han bad om, så den kan du vist ikke selv skrive under

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:31
En bankgaranti er en garanti din bank udsteder, og som  udbetales såfremt visse betingelser opfyldes (i dette tilfælde, at pillerne ødelægger bilen). Så enten skal du deponere pengene i banken, optage et lån, eller have en bank der stoler på din kreditværdighed :)
Side 15 ud af 19 (183 indlæg)