Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 14 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Super... Tak for linket... Men jeg kan ikke få det til at virke.... Den viser jo ingen video når jeg trykker på det... Eller gør jeg noget forkert???
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:55
Det skulle fungere ligesom når du ser en video fra EB. dk, den skulle begynde at spille automatisk
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 07:15

Dato: 04-10-2006 17:54:34 Forfatter: 4ever Det skulle fungere ligesom når du ser en video fra EB. dk, den skulle begynde at spille automatisk

hmm... Mærkeligt... Når jeg klikker linket frem viser den bare en videokasse med et billede af ABC-News. Til højre er der links til andre videoer... Men der er ikke nogen videoer som starter automatisk... Og startknappen er ingen hjælp... Har du ikke et andet link som kan bruges? Tjener kassen på disse piller så det interesserer mig enormt...

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:49
Jeg siger da også mange tak for linket. Men hvorfor er der ingen af jer, der faktisk har set, og ikke mindst HØRT, hvad der bliver sagt i optagelsen?

ABC News havde haft en af AAA test køre til at prøve MGP Caps, men produktet var ikke blevet testet ved AAA. Og kan vi være enige om, at en test der er baseret på en bil, ikke holder vand? Men jeg har et lignende link til jer, så er der jo lidt at tænke på.

http://www.mlmcentral.biz/081706_TMJ4_Report.wmv

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:47
Altså - man kan stole på en test udført af en "almindelig bilist", men ikke på en test udført af AAA?

Og så lidt rationel tænkning:

Hvis disse additiver virkelig virkede - hvorfor fås der så ikke en Shell-version, som tilbyder mig at køre 20% længere pr. liter?

mvh Hans

Tilmeldt 28. Sep 06
Skrevet kl. 10:03
Beklager, men der er stadig ikke blevet hørt efter! Testen er stadig ikke blevet udført af AAA......... de har testet mange andre lignende produkter men aldrig MGP caps. prøv at se det igen.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:40
Fair nok - men dit videoklip giver en valid vurdering, selvom journalisten betegner det som "unscientific"?

Så må vi jo endnu engang opfordre jer til at få testet jeres produkt hos nogen, vi stoler på - f.eks. FDM.

Hvis nu en FDM-test viser, at produktet ikke har nogen målbar effekt på forbruget - vil du da fortsætte med at sælge produktet under denne påstand?

mvh Hans

Tilmeldt 28. Sep 06
Skrevet kl. 12:42
Det er vist i alles interesse at FDM tester MGP caps. Men for at testen er brugbar er den nød til at testes på flere biler af forskelig mærke og årgang.

Også en lille rettelse, jeg er ikke sælger af MGP caps, jeg ønsker blot at afprøve dem, jeg kører ca. 25.000 km om året i en Mitsubishi Galant 2,4 GDI årgang 99. Lige nu kører jeg omkring 13 km/l, det er vist meget flot, tror papirene, siger den skulle kunne køre 12 km/l. Så der er vist ikke noget at hente ved at køre anderledes, når jeg engang får piller til at putte i tanken

Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:38
DEt du skriver der kan også klares ved at køre med fornuften, jeg kan stadig ikke se hvad pillen skulle gøre som kan få en bil til at køre længere på literen, en liter benzin er stadig en liter benzin, og motoren sluger jo stadig det samme, en 1.4 sluger stadig det samme som en 1.4 og en 2.0 det samme som en 2.0,  det kan vi vel være enige om?

Og når vi er enige om det, hvad er det så der får bilen til at køre længere på literen, hvis man kommer pillen i tanken?

Testen er udført af en AAA ekspert, det må da vidst siges at være det samme
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 17:02
Sådan meget præcist forklaret:  

MPG-Cap™ lægger en tynd katalytisk belægning på stempler, cylindre, hele forbrændingskammeret, ventiler og ventilsæder. Belægningen stopper den langsomme nedbrydning af overfladerne i forbrændingssystemet og giver samtidig en ren og effektiv overflade som forstærker effekten af forbrændingen. Belægningen hindrer fastbrænding af kulstofpartikler og kulbrinte oxidering ved temperaturer over 450 grader C og produktet erstatter fuldt ud bly i blyholdig benzin.
MPG-Cap™
er et tørstof ”tilskud” (pille) som først ”aktiveres” i forbrændings-kammeret og i forbrændingsøjeblikket. Produktet opløser sig i brændstoffet uden at blande sig med det. Herefter føres det sammen med brændstoffet frem til forbrændingskammeret, hvor det danner en katalytisk nano-fase belægning som skaber en katalytisk reaktion ved forbrændingen. Forbrændingen sker således hurtigere, energien forstærkes og forureningen bliver mindre.  Den øgede energi og det øgede tryk på stemplerne er på ca. 30 % hvilket giver en forbedret og øget motorydelse. 

Resultatet er et betydeligt lavere brændstofforbrug, større motorkraft, mindre slid og langt lavere forurenende udstødning.  Du vil kunne køre 7 til 14 % længere pr. liter og ofte væsentlig mere. Du reducerer udledningen fra udstødningen og du får en meget mere driftsikker motor med langt mindre motorstøj. Ofte vil en ”ujævn” motor

Side 14 ud af 19 (183 indlæg)