![]() Men som jeg skrev var det bare min mening, det var bestemt ikke for at være sur, for jeg er ligeglad med hvis folk ikke tør/vil spare lidt, og jeg har skrevet tidligere at jeg respektere jeres holding og mening, men jeg mener stadig ikke at I ret til at håne os andre som bruger det, derfor skrev jeg det med maden, for at se om I kom op af stolen og det må man sige jeg havde ret I ![]() |
Jeg køre på piller!!!! gør du????????
Iøvrigt synes jeg den PDF der blev linket til ovenfor af Christensen Consult var meget interessant. Heraf fremgår det jo netop, som mange har sagt, at produktet er lavet for at løse de problemer nogle moterer kan have med at bruge blyfri benzin - gamle biler fra før 73, og visse specialmaskiner. Min bil er lavet til blyfri benzin og dermed falder behovet jo helt væk. Der er ikke noget problem, og derfor er der ikke brug for en løsning :) |
De som vælger at køre på Mpg-Caps er personer som i grove træk: Ønsker at køre mere økonomisk - Firmaet lover en besparelse på mellem 7 til 14%. Ønsker at skåne miljøet - MPG-Caps nedsætter udstødningsgasser med ca. 75 %. Ønsker at rense sin motor - uden at rense den ihjel da der er blyerstatning i. Er du ikke en af dem er MPG-Caps ikke noget for dig... |
Man kunne med ligeså stor rimelighed sige: De som vælger at køre på Mpg-Caps er personer som i grove træk: - Folk der tror på Julemanden - Folk der gerne støtter en helt igennem ugennemsigtig forretning - Folk der er ligeglad med om de er beskyttet af dansk forbrugerlov når de handler - Folk der ikke er bange for at skade deres bilmotor ![]() |
hehe... Godt med lidt humor... Det er klart der er så meget skæpsis over for nye ting... Det er der ikke noget at sige til... Det skal man også være... Men nu hvor jeg selv står og sparer + / - 20 % på denne "mirakelpille" kan jeg ikke gøre andet end at anbefale denne til andre... Så må man selv afgøre om man "tør" putte den i sin egen tank ![]() Der er ingen som siger man skal gå ind og køre netværk-marketing i firmaet... |
Hvis argumentet er at man sparer +/- 20% - så kan der altså ske det at forbruget stiger med 20%..........................? Hvis det virker for nogen så fint - men lad være med at gøre det til en verdensrevolution - så var der nogle helt andre spillere der havde slået til... MVH Lars K |
Kan du fortælle mig hvorfor forbruget skulle stige, og så vidt jeg ved har jeg ikke gjort det en verdens revolution lige som v power er blevet |
Ja jeg synes nu heller ikke at køre flere km efter jeg er startet med at køre på MPG-Caps.... Og hvem er de andre spillere du snakker om Kronborg ![]() |
Hey Venner... Har lige fisket en adresse op fra nettet som jeg synes i alle skulle kigge på engang... Den varer 1 minut og 54 sekunder... Ikke meget af jeres tid... Her er den: http://www.mlmcentral.biz/081706_TMJ4_Report.wmv Pøj pøj... ![]() |
Hej Aminoer, Det var godt nok en lang debat! Måske er der andre der har fundet samme info som jeg fandt på ABC News fra USA af den 31. august 2006. se link http://abcnews.go.com/GMA/PainAtThePump/story?id=1850045&page=1 ABC News har spurgt den amerikanske pendant til FDM, de kaldes AAA - American Automobile Association De er temmelig kritiske overfor Fuel Freedom Internationals produkt som de ikke mener har nogen som helst effekt, desuden har talsmand Joni Lupovitz fra the Federal Trade Commission ikke meget til overs for disse vidundermidler. Uanset hvad vi hver især vil overbevise andre om, så er det allerbedste argument - det der kommer fra andre der er helt uafhængige af en selv. Det virker ikke overbevisende på mig når "pillesælgeren" får opbakning fra en der i sine amino indlæg reklamerer for hjemmesiden der står for selvsamme produkt. Måske tager jeg fejl, og isåfald falder der en undskyldning prompte - men indtil da bør argumenter underbygges. Jeg synes egentlig det er synd for "pillesælgeren" at han krydrede sit start indlæg med pyramidelignende salgsmetoder. Hans oplæg om "vidundermidlet" kunne nemt være hjulpet videre med vore ideer om hvem der kunne hjælpe i den videre fremfærd. Der bør ikke herske tvivl om at ALLE kan stille spørgsmål på amino.dk uden at få hugget knoppen af. Med venlig hilsen Lars C |