Forhandlingen af disse piller lægges i hænderne på folk der falder på halen over at det bliver
heeeeelt viiiiiildt og du får så og så mange sælgere i hvert ben, uden at man ser på om disse forhandlere
har erfaring og evner ud i kommunikation og salg, kort sagt man kan bruge alt hvad der kan krybe og gå,
og hvorfor ?? jeg tror det hænger sammen med, at blot man er villig til at betale for sign-up som forhandler
så er døren åben, og man er en del af en fremtid der tegner heeeelt viiiiildt.
Man ser ofte personer som er fyr og flamme for et produkt - tegner sig op som forhandler - og går ud fra resten bare kommer af sig selv, tenger måske en enkelt eller to andre op i samme
selskab... Hvis bare man har lidt erfaring indenfor netværkmarketing vil man hurtigt indse at der skal arbejdes. Uanset hvilket firma man går ind i. Men som networker ved man også hvilke krav man stiller det firma man har fået øje på.
Er firmaet holdbar? - altså ikke et firma der startede i en garage og fandt på noget og sagde "Det sælger vi da lige".
Er produktet billig så alle har råd til det?
Virker det? - Man kan godt sælge noget som ingen effekt har, men kun i en ganske kort periode. Så der skulle gerne være hold i produktet 100%. Ikke mindst er det vigtigt at få feedback omkring produktet. Hvad synes andre folk?
Er personligt selv droppet ud af et andet firma, for at koncentrere mig om FFI, som firmaet hedder i bogstaver. De informationer jeg fandt frem til via
nettet, og de personer som jeg er bekendt med, som gav feedback, var min grund til at starte i firmaet som Uafhængig distributør. Først dér testede jeg selv pillen på min Vectra med meget positive resultater, så jeg var solgt.
Jeg mener ikke man skal gå ud og købe den helt store pakke, bare fordi man ser det en lille smule interessant. Undersøg firmapolitik, produkter osv helt til bunds. Så er man 100% sikker på det ikke var en "brøler", man lige har betalt for. Er man i tvivl, så bliv ude af firmaet. Køb produkterne hjem som privat kunde og prøv dem. Er de gode -køb nogle flere eller bliv evt. forhandler hvis det er det som er interessen.