Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 12 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Autowellness

Har du et link til den Belgiske undersøgelse

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:19
Hej Hans

Nej desværre, men jeg skal nok vende tilbage når jeg ved mere. Jeg forventer at Han kommer til Danmark igen om 4-5 uger og så går jeg ud fra at han har noget mere dokomuntation med, så sagt var det meget nyt.

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:45
Det lyder spændende med den undersøgelse, glæder mig til at høre mere om den.

Jeg vil lige spørge alle de søde sporehunde der er her på denne tråd, om i kan finde ud af om en mand ved navn jerry lang, han skulle have mere end 40 års expertice inden for dette område, om det er rigtigt, for han har skrevet en report om mpg caps, og ja jeg ved hvad I vil skrive, at den er bestilt af FFI.

Her linket: www.fuelsafer.myffi.biz

og  det er den report som er nederst til venstre.

Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 23:53

Halløjsa

det er muligt at jeg har en negativ holdning,

men indtil videre har jeg mere tiltro til FDM end jeg har til

Jerry Lang bestilt af FFI eller en Belgisk taxachauffør.

Se virkeligheden i øjnene, og drop den forurettede holdning,  og gør jeres hjemmearbejde bedre,

hvis i vil overbevise den alm dansker der måske har en negativ holdning, der ligger tæt på den jeg ytrer,

om at jeres piller er pengene værd, så kom med troværdig og lettilgængelig dokumentation,

istedet for engelsksprogede "produktblade" eller statements fra Belgiske taxachauffører

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:31
ja ja jeg kender godt typen..... jeg tror heller ikke på hvad de andre siger,men men .....jeg prøver det selv af.

Hvor må livet være kedeligt, hvis man altid kun holder sig til, det man kender, og aldrig tør begive sig ud i noget nyt.

Men du bestille vel også en bøf med bløde løg, når du går ud og spiser!!! Tænk nu, hvis du fik bestilt noget, du aldrig havde smagt før ,og du ikke kunne lide det, så ville pengene jo være smidt ud af vinduet  

Tænk på at den der intet vover, vinder intet.

Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 00:55
Autowellness

Du har den typiske MLM holdning, " hvis i ikke tror på effekten af mirakelkuren, er det fordi i er dumme eller nogle tøsedrenge"

Hvis jeg er mistroisk overfor jeres produkt, er det da din forbandede opgave som sælger at afvæbne min mistro, og kommunikere budskabet ud på en lettilgængelig og troværdig måde.

Og her tror jeg bare ikke Hr og Fru Danmark har den store tiltro til din Belgiske ven.

her ser man gang på gang at MLM sælgerne kommer til kort, og føler en indvending fra en kunde som en

provokation og lader temperamentet fræse af.

Forhandlingen af disse piller lægges i hænderne på folk der falder på halen over at det bliver

heeeeelt viiiiiildt og du får så og så mange sælgere i hvert ben, uden at man ser på om disse forhandlere

har erfaring og evner ud i kommunikation og salg, kort sagt man kan bruge alt hvad der kan krybe og gå,

og hvorfor ??   jeg tror det hænger sammen med, at blot man er villig til at betale for sign-up som forhandler

så er døren åben, og man er en del af en fremtid der tegner heeeelt viiiiildt.

for di man ikke er enig med dig behøves man ikke være idiot

Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:42

Forhandlingen af disse piller lægges i hænderne på folk der falder på halen over at det bliver

heeeeelt viiiiiildt og du får så og så mange sælgere i hvert ben, uden at man ser på om disse forhandlere

har erfaring og evner ud i kommunikation og salg, kort sagt man kan bruge alt hvad der kan krybe og gå,

og hvorfor ?? jeg tror det hænger sammen med, at blot man er villig til at betale for sign-up som forhandler

så er døren åben, og man er en del af en fremtid der tegner heeeelt viiiiildt.

Man ser ofte personer som er fyr og flamme for et produkt - tegner sig op som forhandler - og går ud fra resten bare kommer af sig selv, tenger måske en enkelt eller to andre op i samme selskab... Hvis bare man har lidt erfaring indenfor netværkmarketing vil man hurtigt indse at der skal arbejdes. Uanset hvilket firma man går ind i. Men som networker ved man også hvilke krav man stiller det firma man har fået øje på.
Er firmaet holdbar? - altså ikke et firma der startede i en garage og fandt på noget og sagde "Det sælger vi da lige".
Er produktet billig så alle har råd til det? 
Virker det? - Man kan godt sælge noget som ingen effekt har, men kun i en ganske kort periode. Så der skulle gerne være hold i produktet 100%. Ikke mindst er det vigtigt at få feedback omkring produktet. Hvad synes andre folk?

Er personligt selv droppet ud af et andet firma, for at koncentrere mig om FFI, som firmaet hedder i bogstaver. De informationer jeg fandt frem til via nettet, og de personer som jeg er bekendt med, som gav feedback, var min grund til at starte i firmaet som Uafhængig distributør. Først dér testede jeg selv pillen på min Vectra med meget positive resultater, så jeg var solgt.

Jeg mener ikke man skal gå ud og købe den helt store pakke, bare fordi man ser det en lille smule interessant. Undersøg firmapolitik, produkter osv helt til bunds. Så er man 100% sikker på det ikke var en "brøler", man lige har betalt for. Er man i tvivl, så bliv ude af firmaet. Køb produkterne hjem som privat kunde og prøv dem. Er de gode -køb nogle flere eller bliv evt. forhandler hvis det er det som er interessen.

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:42
Hej Hans

Jeg kan godt forstå dig, men har du prøvet dem? det går jeg ikke ud fra at har, så vil jeg forslå dig at du fortæller mig hvor du bor, så sender jeg dig 10 piller kvit og frit, efter du har prøvet dem og hvis de ikke virker for dig, kan du skrive herinde at det er noget lort, men hvis det virker skriver at  de virker.

Jeg har lidt svært ved at tage folk alvorligt når de skriver  at et produkt ikke virker,  hvis de ikke har prøvet det.

og jeg er stadig ikke fornærmet

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:10
Hej Pillesælger

Jeg har ikke læst hele tråden - og har ikke tænkt mig at gøre det, så måske har mit argument været nævnt tidligere, hvilket jeg så vil beklage.

Men:

Jeg behøver ikke prøve dit produkt. Jeg er nemlig medlem af FDM, som har beriget mig med denne artikel:

http://www.fdm.dk/public/biler/driftogvedligeholdelse/miljo/tilsatningsstoffer.htm

Jeg ved ikke, om der er tale om dit produkt eller et andet, og det bekymrer jeg mig heller ikke om. Når en uafhængig organisation udtaler sig så klart og utvetydigt, er jeg ikke i tvivl.

Derfor - hvis du skal have mig med på pillevognen, skal du sende dine piller til test hos FDM. Når de har konstateret en virkning, som jeg kan bruge til noget, er jeg måske klar til at købe - og ikke ét sekund tidligere.

mvh Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:46
Jeg synes også at argumentet om, at man skal prøve noget selv for at vide hvad det er, er helt ude i hampen. De fleste ting, som jeg tager stilling til, sker på baggrund af kilder jeg stoler på. Det tror jeg også gælder de fleste andre. Og når FDM stilles op imod tilfældige sælgere, underlig udenlandske rapporter, leverandørens egne udsagn osv, så vil jeg også vælge at tro på FDM.
Side 12 ud af 19 (183 indlæg)