Tak for dit inlæg, jeg synes det var fint på nær det , du skriver om jeg har statet min debat med at infomere om pyramide spil. Det gjorde jeg udelukkende fordi , at jeg havde læst et sted er på amino, at man må godt forklare let mere om MLM medtoden, istedet for kun at skrive "tjen flere penge "osv osv. og hvad der er bag ved istedet kun for at sælge. Du må meget undskylde og jer andre, men I ved umiddelbart ikke meget om MLM siden i skriver som I gør, desuden undre det mig at de folk herinde rakker MLM konceptet ned, men I befinder jer i et forum som OMHANDLER MLM. Men hvis I gerne vil vide helt præcis hvordan og hvorledes omkring mlm vil jeg gerne være behjælplig, derefter vil jeg sige, at der er mange andre herinde som ved meget mere om mlm end jeg gør. venlig hilsen niels |
Dato: 23-07-2006 20:39:28 Forfatter:pille sælgeren Hej er lige hoppet på et helt nyt mlm program.
Hvor jeg sælger piller til benzin og diesel biler, firmaet der laver dem lover at man kommer til at køre 9-14% længere på litteren.
www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm
Skeptisk? jeg var indtil jeg prøvede det på min egnen bil , som er en hyundai elantra fra 1999, den kørte 11,4 pr. liter før pillerne, efter køre den 13 kilometer på litteren,.
Jeg er ved at afprøve dem på 6 andre biler, og indtil nu har de gået frem med 1-3 kilometer på literen ( man kan først regne med det efter den 3 tankfuld)
Hvordan tjener man penge med dette unikke koncept.
Se mere på www.abc-rejsekammerat.dk/caps.htm
www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm
ellerring på 61691613
mail nm@mail.tele.dk
Kære Niels,
Du har ganske ret i at kritikken af dit indlæg baseret på en fordømmelse af forhandler-princippet, var langt ude taget forummet i betragtning - jeg tror vi var flere der misforstod din mission p.g.a. den detaljerede omtale af selve produktet.
Med venlig hilsen
Lars C