Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 11 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Lars C
Tak for dit inlæg, jeg synes det var fint på nær det , du skriver om jeg har statet min debat med at infomere om pyramide spil.

Det gjorde jeg udelukkende fordi , at jeg havde læst et sted er på amino, at man må godt forklare let mere om MLM medtoden, istedet for kun at skrive "tjen flere penge
"osv osv.  og hvad der er bag ved istedet kun for at sælge.

Du må meget undskylde og jer andre, men I ved umiddelbart ikke meget om MLM siden i skriver som I gør, desuden undre det mig at de folk herinde rakker MLM konceptet ned, men I befinder jer i et forum som OMHANDLER MLM.

Men hvis I gerne vil vide helt præcis hvordan og hvorledes omkring mlm vil jeg gerne være behjælplig, derefter vil jeg sige, at der er mange andre herinde som ved meget mere om mlm end jeg gør.

venlig hilsen niels

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 09:34
Dato: 23-07-2006 20:39:28 Forfatter:pille sælgeren Hej er lige hoppet på et helt nyt mlm program.
Hvor jeg sælger piller til benzin og diesel biler, firmaet der laver dem lover at man kommer til at køre 9-14% længere på litteren.

www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm

Skeptisk? jeg var indtil jeg prøvede det på min egnen bil , som er en hyundai elantra fra 1999, den kørte 11,4 pr. liter før pillerne, efter køre den 13 kilometer på litteren,.

Jeg er ved at afprøve dem på 6 andre biler, og indtil nu har de gået frem med 1-3 kilometer på literen ( man kan først regne med det efter den 3 tankfuld)

Hvordan tjener man penge med dette unikke koncept.

Se mere på www.abc-rejsekammerat.dk/caps.htm
www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm
ellerring på 61691613
mail nm@mail.tele.dk

Kære Niels,

Du har ganske ret i at kritikken af dit indlæg baseret på en fordømmelse af forhandler-princippet, var langt ude taget forummet i betragtning - jeg tror vi var flere der misforstod din mission p.g.a. den detaljerede omtale af selve produktet.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:51
Rabatten her til aften på DR1:

Et produket jeg mener hedder PD5, blev omtalt. Dette produkt skulle have samme egenskaber som denne tråds pille.

Ifølge rabattens meget uvidenskabelige test med en enkelt bilist, viste det sig at han har kørt 1,8-2,2 km. længere per liter diesel. Hertil kommer at han havde sin bil hos mekanikeren, som udtalte at hans turbolader (mener jeg det hed) var meget ren (denne burde havde været snavset).

FDM udtaler, også i programmet, at de har testet produktet på to bilister, og finder at produktet ingen som helst effekt har! Den renser ikke motoren, den får ikke bilen til at køre længere på literen, og den får ikke motoren til at yde mere.

De kom flasken i fryseren, og i løbet af et par timer, var flaskens indhold frosset til is. Heraf udleder FDM, at flaskens indhold stort set består af vand, og det anbefales ifølge FDM ikke at hælde vand i sin motor.

De beskriver produktet som overflødigt, og fraråder brugen af det.

For evt. detaljer, må I se evt. genudsendelse af rabatten

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:33
Ja det er lidt dumt at gå på tv med et produkt ikke engang FDM kan anbefale....

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 01:44

iflg aftenens udsendelse mener FDM at PD 5 er vand ,

www.pd5.dk skriver de også at det er så miljøvenlig at mennesker kan drikke det,

så putter du vand eller kodimagnyler i tanken, gavner det vist mest sælgerens baglomme.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 14:12
Jeg tror osse jeg vil følge FDM''s råd og købe noget god rødvin :)

Han gav osse nogle gode råd om hvordan man nemt og gratis kunne spare brændstof... LINK

Jeg sætte normalt bilen i frigear (eller kobler ud) når jeg ser rødt lys eller er omkring 200m fra mit hjem.

Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:14
Jeg har lige et spørgsmål som nogen af jer måske kan svare på... Kender nogen af jer til Jerry Lang Hvis I gør vil jeg gerne høre lidt om det...
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:57
Dato: 24-07-2006 07:22:31 Forfatter: Martin Thorborg
Eller brug tiden i bilen på at tænke nogle kreative tanker og lav dem om til omsætning der kan betale alt den benzin du gider at købe ;-)

Dbh Martin

Du skærer lige til benet ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 02:04
ARRGH!!! Kan I ikke være rare at starte en ny tråd med en grammatisk korrekt overskrift? Er ved at være godt træt af at se det evindelige "Jeg køre på piller!!!! gør du?????????" i listen over nye indlæg.

Normalt retter jeg ikke folk (med mindre jeg læser korrektur), men når jeg har set den samme ukorrekte tekst 107 gange, så bliver det s'gu for meget :-P

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:58
Hej

Nu vil jeg lige blande mig lidt i debatten. For en uge siden blev der i Belgien netop afsluttet en uafhængig laboratorium undersøgelse. Dette fik den Belgiske regering op af stolen! De kunne nu se de muligheder de havde for at sparre en masse penge på brændstof bl.a. til deres militærkøretøjer. Hvor ved jeg det fra? Vi havde besøg af en Belgisk taxichaufør som var og fortælle os om MPG-cap. Han havde selv 4 biler og sparrede ret meget hver mdr. ved at putte piller i tanken. Om vi sparre penge ved at putte piller i tanken? Aner det ikke, men det skal da prøves. vi bruger da penge på så meget andet joks, og tænk nu hvis det virker  Vi har en gang brugt godt 4000 kr på at få motoren renset, fordi den var sodet til, og den havde kun gået 150.000km så det ville vi godt undgå igen. Men jeg vender tilbage når jeg har kørt med dem, og ved lidt mere.

Side 11 ud af 19 (183 indlæg)