Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 5 ud af 19 (183 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/26/2006 9:16:54 AM Forfatter: Mikkel deMib Det er DIG der påstår det er ulovligt, så må du vel vide hvorfor - ellers er det bare tom snak. Jeg har ikke brug for at få be- eller afkræftet dine teorier hos politiet. Hvis du mener jeg siger noget ulovligt så må du jo anmelde mig.

Ja, det gør jeg, og jeg har ikke brug for at bekræfte noget som helst overfor dig. Ønsker du at vide hvorfor, kan du kontakte de politiet og få opgivet paragraf nr. etc.. At du mener det er tom snak, er du i din fulde ret til at mene, og jeg kunne ikke være mere ligeglad..

Hvor siger du noget ulovligt? Du har ikke påstået at det pågældende selskab er et pyramideselskab... Dertil kommer, 1. At jeg ikke gider spilde til på at anmelde dig. 2. Jeg har på ingen måde taget stilling til om det pågældende selskab er lovligt eller ulovligt... Det overlader jeg til de rette myndigheder.

At du skriver dette indlæg, mener jeg blot er et forsøg på at være int..

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:32
Du er da til grin. Jeg ved udnmærket hvad der er lovligt og ulovligt. Hold dig til sagen i denne tråd og lad være med at gøre dig selv mere end højst nødvendigt til grin
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 09:36
Dimitri

Jeg skrev pyramideselskab, som Mikkel skriver vil jeg gerne vide hvor det helt nøjagtigt står

at jeg er på vej i spjældet med den udtalelse hvis der ikke er tale om et pyramideselskab,

men blot et selskab opbygget som en pyramide.

Og så undrer det mig helt vildt at et produkt der tilsyneladende kan reducere verdens forbrug

af brændstof til både benzin og dieselbiler med ca 10% , markedsføres på denne måde,

hvor det mest valide dokumentation er en køretur til Polen samt alm. kørsel på 3 tankfulde,

hvor sælgeren af disse piller sværger at han ikke har ændret kørselsmønster under testen af disse piller.

Man skriver en masse om 600 point i venstre ben og 300 point i højre ben,

det lyder for mig som totalt sort snak, altså lige bortset fra at man med 600 point i det ene og 300 point i det andet må halte kraftigt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 09:38
Dato: 7/26/2006 9:31:33 AM Forfatter: Mikkel deMib Du er da til grin. Jeg ved udnmærket hvad der er lovligt og ulovligt. Hold dig til sagen i denne tråd og lad være med at gøre dig selv mere end højst nødvendigt til grin

"Du er da til grin." - Tak Mikkel

"Jeg ved udnmærket hvad der er lovligt og ulovligt." - Åbenbart ikke.

"Hold dig til sagen i denne tråd" - Det er det jeg gør, jeg kommenterede et indlæg. Det du gør her, ved jeg ikke om kan kaldes det samme.

"og lad være med at gøre dig selv mere end højst nødvendigt til grin" - Mikkel det er dig der kommer med vilde påstande om at jeg skal politianmelde dig for noget du ikke har sagt. Desuden svarer du ikke på spm..

Skal vi sige at det var det?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 09:42
Dato: 7/26/2006 9:35:50 AM Forfatter: Hans
Dimitri

Jeg skrev pyramideselskab, som Mikkel skriver vil jeg gerne vide hvor det helt nøjagtigt står

at jeg er på vej i spjældet med den udtalelse hvis der ikke er tale om et pyramideselskab,

men blot et selskab opbygget som en pyramide.

Og så undrer det mig helt vildt at et produkt der tilsyneladende kan reducere verdens forbrug

af brændstof til både benzin og dieselbiler med ca 10% , markedsføres på denne måde,

hvor det mest valide dokumentation er en køretur til Polen samt alm. kørsel på 3 tankfulde,

hvor sælgeren af disse piller sværger at han ikke har ændret kørselsmønster under testen af disse piller.

Man skriver en masse om 600 point i venstre ben og 300 point i højre ben,

det lyder for mig som totalt sort snak, altså lige bortset fra at man med 600 point i det ene og 300 point i det andet må halte kraftigt.

Hej Hans

"som Mikkel skriver vil jeg gerne vide hvor det helt nøjagtigt står
at jeg er på vej i spjældet med den udtalelse" - Hvor skriver jeg noget med fængsel? Ingen steder. Læs endvidere mit svar til Mikkel.

"Og så undrer det mig helt vildt at et produkt der tilsyneladende kan reducere verdens forbrug

hvor sælgeren af disse piller sværger at han ikke har ændret kørselsmønster under testen af disse piller." - På det punkt er jeg helt enig.

Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 09:50

Dimitri

Nu er det jo ikke meningen det skal ende i en gang ordkløveri,

At jeg skrev fængsel var ment som et andet udtryk for at du mener min udtalelse er ulovlig,

Så jeg spørger derfor hvor står det at det er ulovligt med en sådan udtalelse hvis det ikke er et pyramideselskab,

men blot et selskab opbygget som en pyramide?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 09:58
Dato: 7/26/2006 9:50:02 AM Forfatter: Hans

Dimitri

Nu er det jo ikke meningen det skal ende i en gang ordkløveri,

At jeg skrev fængsel var ment som et andet udtryk for at du mener min udtalelse er ulovlig,

Så jeg spørger derfor hvor står det at det er ulovligt med en sådan udtalelse hvis det ikke er et pyramideselskab,

men blot et selskab opbygget som en pyramide?

Nej, det ville være synd for tråden. Okay, så er det mig der misforstod. På det punkt beklager jeg

Jeg har ikke skrevet at din udtalelse ER ulovlig, jeg har skrevet at den KAN VÆRE ulovlig, hvilket dog kommer an på hvad myndighederne mener om det pågældende selskab, og var ment som en opfordring til at være forsigtig med den slags udtalelser, indtil du ved du har ret.

Ønsker du specifikke paragraffer, må du kontakte politiet, da jeg ikke kan huske de specifikke pragraffer/love det går ind over, ligesom jeg ved at det er ulovligt at slå en person ihjel, kan jeg ikke huske hvor det står i loven... Igen, så føler jeg på ingen måde behov for at komme med argumenter, du kan vælge at tage imod rådet/kommentaren, eller overhøre den. Personligt rører det mig ikke...

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:59
Nu bliver det her altså snart sagt til de voksne!

Hvis I ikke snart stopper i deroppe i sommervarmen, ender I alle sammen i kachotten for mundhuggeri.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 10:05

Anders

Skide være med det, bare man kan komme på nettet fra cellen

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:55
I hygger jer må jeg sige.

Jeg vil lige sige at, jeg kan ikke se nogen forskel på dette MLM virksomhed og L.R, FLP, tupperware mm. i bund og grund køre det på samme måde, og de andre virksomheder er ikke ulovlige her I DK.

Og til Ham der siger jeg er amatør, ja du har lidt ret i hvad du siger, men jeg har kun været med i 14 dage, så undskyld at jeg ikke har læst alt hvad der er på nette om denne virksomhed,.

Desuden  har du åbenlyst ikke læst det første inlæg jeg skrev, der skrev jeg desuden at det bliver prøvet på andre end min egen bil, og jeg har aldrig været i Pl med mine piller.

Desuden er det ikke baseret kun på mine test, læs venligst forneden.(jeg ved godt at I Alle er super skeptiske hvad man ser på nettet, men I troer ikke på test jeg finder til jer, og I tager ikke for gode vare hvad mine egne test, HVAD FANDEN TAGER I FOR GODE VARE JA FDM, )

MPG-Cap is fully EPA registered. The fuel economy
technology has been proven in more than 20,000,000 miles of double
blind statistically designed tests. In the most recent test, a 2005
Nissan Altima was laboratory confirmed to show an 11.1% increase in
miles per gallon and testing confirmed a long term emissions benefit
with MPG-Cap use. The boost in energy means that your vehicle will burn
fuel more efficiently, leading to more miles per gallon and a
noticeable increase in power and performance.

Side 5 ud af 19 (183 indlæg)