Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 4 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor ikke kontakte FDM for at invitere dem til samarbejde om en test af dette produkt? Jeg kunne ikke forestille mig en eneste grund til, at de skulle afvise det, hvis produktet virkelig har denne effekt. Derudover ville de heller aldrig nogensinde afvise, at det rent faktisk har, såfremt det altså er tilfældet.

Det er enormt god markedsføring, hvis du kan henvise til en FDM-undersøgelse, og da de sikkert også nævner det i magasinet Motor, så vil der opstå stor efterspørgsel. Omvendt vil det selvfølgelig være noget af et problem, hvis produktet ikke virker, har bivirkninger eller producentens materiale og påstande på anden vis undergraves.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:07
Ja, det var da en ide. Jeg tror i hvert fald ikke produktet vil få den helt store gennemslagskraft før der er nogle flere uvildige instanser der tester og anbefaler det. Indtil da vil det nok mest være det mindre segment af befolkningen som køber den slags, og tilsvarende, alene på tro og tilliden til producenten. en del folk vil gerne tro på mirakler - uanset om der er hold i dem eller ej.
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 06:23
Det med FDM er en god ide, og tro mig tanken er kommet forbi min hjerne( utoligt nok) men jeg har kun leget med det her i 3 uger, så det vil jeg lade vente lidt på sig pga. at der har ikke været en launch på det her europa endnu (troer jeg nok, det er hvad jeg har forstået)

Desuden har jeg da bestemt ikke regnet med at folk skulle tage det her for gode vare (som jeg skrev i mit første inlæg var jeg meget skeptisk).

Når I ber om at få nogen analyser, kan jeg desværre kun give jer dem som jeg allerede har gjordt, og fættere i USA som også er sketisk over dette ( link til ham  i tidligere inslag) kan jeg ikke tage særligt højtidligt pga. at der står udmiddelbart ikke noget om nogen undersøgelser om dette.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 06:50

Undskyld mig, med fare for at lyde morgensur

Du "tror" ikke der har været launch på dette i Europa endnu, altså du ved som sælger ikke om dette er tilfældet.

Virkningen baseres på dine egne private ture i Elantraen.

Halvdelen af dit første indlæg i denne tråd bruger du på at forklare indtjeningsmulighederne

i dette pyramideselskab.

I mine ører lyder det rimeligt amatøragtigt at man har et revolutionerende produkt,

og virkningen lader man lokale forhandlere dokumentere med forsøg i deres privatbiler.

Held og lykke med fremtiden som medicinmand

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 06:55
Dato: 7/26/2006 6:49:44 AM Forfatter: Hans
Halvdelen af dit første indlæg i denne tråd bruger du på at forklare indtjeningsmulighederne

i dette pyramideselskab.

Har du beviser for at dette firma er et pyramideselskab? Eller mener du at det er pyramide opbygget? At kalde et firma for et pyramideselskab, er ikke smart hvis det ikke er det.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 07:03
Hej Dimitri

Om det er et pyramideselskab eller et selskab opbygget som en pyramide er vist det samme.

Men når der tales om så og så mange point i venstre og højre ben, og forhandlere og underforhandlere

der flyttes op og ned , og fra ben til ben, tja så lyder det unægteligt som en pyramide

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 07:10
Et selskab er pyramide opbygget (hierakisk), der sidder en direktør, herunder er par chefer for eksempel Sjælland og Jylland, nogle flere chefer, og så alle arbejderne.

Et MLM/NM selskab er også pyramide opbygget, da det er muligt at bygge netværk. Det samme er et ulovligt pyramideselskab. Forskellen på disse to er, at MLM/NM selskabet har et reelt produkt at forhandle, det har det ulovlige pyramideselskab ikke.

At deltage i et pyramideselskab/spil er ulovligt, og at kalde et lovligt MLM/NM selskab for pyramideselskab, er også ulovligt!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:11
> at kalde et lovligt MLM/NM selskab for pyramideselskab, er også ulovligt!

Hvad er de for en lov det står i? Vi har ytringsfrihed i Danmark - kun begrænset af øvrig lovgivning (som rasismeparagraf, injurier etc). Jeg kan ikke helt se at ovenstående falder ind under noget af dette ...
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 09:14

Du kan jo kontakte politiet og spørge...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:17
Det er DIG der påstår det er ulovligt, så må du vel vide hvorfor - ellers er det bare tom snak. Jeg har ikke brug for at få be- eller afkræftet dine teorier hos politiet. Hvis du mener jeg siger noget ulovligt så må du jo anmelde mig.
Side 4 ud af 19 (183 indlæg)