Det er enormt god markedsføring, hvis du kan henvise til en FDM-undersøgelse, og da de sikkert også nævner det i magasinet Motor, så vil der opstå stor efterspørgsel. Omvendt vil det selvfølgelig være noget af et problem, hvis produktet ikke virker, har bivirkninger eller producentens materiale og påstande på anden vis undergraves. |
Jeg køre på piller!!!! gør du????????
|
Desuden har jeg da bestemt ikke regnet med at folk skulle tage det her for gode vare (som jeg skrev i mit første inlæg var jeg meget skeptisk). Når I ber om at få nogen analyser, kan jeg desværre kun give jer dem som jeg allerede har gjordt, og fættere i USA som også er sketisk over dette ( link til ham i tidligere inslag) kan jeg ikke tage særligt højtidligt pga. at der står udmiddelbart ikke noget om nogen undersøgelser om dette. |
Undskyld mig, med fare for at lyde morgensur Du "tror" ikke der har været launch på dette i Europa endnu, altså du ved som sælger ikke om dette er tilfældet. Virkningen baseres på dine egne private ture i Elantraen. Halvdelen af dit første indlæg i denne tråd bruger du på at forklare indtjeningsmulighederne i dette pyramideselskab. I mine ører lyder det rimeligt amatøragtigt at man har et revolutionerende produkt, og virkningen lader man lokale forhandlere dokumentere med forsøg i deres privatbiler. Held og lykke med fremtiden som medicinmand ![]() |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej Dimitri Om det er et pyramideselskab eller et selskab opbygget som en pyramide er vist det samme. Men når der tales om så og så mange point i venstre og højre ben, og forhandlere og underforhandlere der flyttes op og ned , og fra ben til ben, tja så lyder det unægteligt som en pyramide ![]() |
Et selskab er pyramide opbygget (hierakisk), der sidder en direktør, herunder er par chefer for eksempel Sjælland og Jylland, nogle flere chefer, og så alle arbejderne. Et MLM/NM selskab er også pyramide opbygget, da det er muligt at bygge netværk. Det samme er et ulovligt pyramideselskab. Forskellen på disse to er, at MLM/NM selskabet har et reelt produkt at forhandle, det har det ulovlige pyramideselskab ikke. At deltage i et pyramideselskab/spil er ulovligt, og at kalde et lovligt MLM/NM selskab for pyramideselskab, er også ulovligt! |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hvad er de for en lov det står i? Vi har ytringsfrihed i Danmark - kun begrænset af øvrig lovgivning (som rasismeparagraf, injurier etc). Jeg kan ikke helt se at ovenstående falder ind under noget af dette ... |
|