Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 6 ud af 19 (183 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/27/2006 3:54:34 PM Forfatter: pille sælgeren I hygger jer må jeg sige.
Desuden er det ikke baseret kun på mine test, læs venligst forneden.(jeg ved godt at I Alle er super skeptiske hvad man ser på nettet, men I troer ikke på test jeg finder til jer, og I tager ikke for gode vare hvad mine egne test, HVAD FANDEN TAGER I FOR GODE VARE JA FDM, )

Det her handler, som jeg også skrev i mit tidligere indlæg ikke kun om, hvad vi herinde tager for gode vare. Skal du, eller én i dit højre eller venstre ben sælge disse piller til Hr. Hansen der bor i en lille landsby 10km syd for videbæk (ved herning), ja så er han skide ligeglad med hvad tests på nettet viser og hvad dine egne tests viser. De eneste han stoler på er FDM, Go'' morgen danmark og lignende samt hans nabo/gode ven!

Så kan du blive nok så sur/fornærmet over vores skepsis herinde, men du må indrette dig efter målgruppen og ikke omvendt.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:15
Du behøver skam ikke tage helt til Videbæk for at finde samme sunde skepsis - den er (heldigvis) også her i Roskilde :)

Og som nævnt i denne debat, er det hverken første gang vi hører om additiver eller det eneste produkt på markedet. Hver gang hører vi hvor fantastisk det er, men det er foreløbigt ike blevet den store succes hos forbrugerne. Det kunne skyldes, at de instanser mange af os lytter på (f.eks. FDM) jo ike har været ovenud possitive over disse additiver, og jeg kan ikke komme i tanke o nogle bilproducenter der anbefaler det.

Jeg har personligt brugt alt for mange penge på mine biler til at jeg gider at putte alt muligt skidt ned i den. Jeg vil være 110% sikker på at det virker og at det ikke skader mine biler. Og det har jeg ganske simpelt ikke fået noget ordentligt bevis for i denne debat.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:20

Pillesælgeren

Jeg vedstår mig at jeg skrev amatør, og det mener jeg stadig,

Dine kunder vil kræve valide undersøgelser, ikke dine private hjemmetests af pillerne.

Tilliden til udenlandske prøveanstalter er nok ikke særlig høj i DK,

så jeg tror din største opgave er at tilbagevise den skepsis som et mirakelmiddel

som eks. dine piller altid vil blive mødt med.

Og her er dine private erfaringer bare ikke nok

Kan du garantere at pillerne ikke tærer min motor og tank op på lidt længere sigt??

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:41
Det er helt fint med mig at folk er sunde og skeptisk, og nej jeg bliver ikke fornærmet,  jeg må godt nok have været rigtigt heldig med at have solgt 40 piller på 3 uger ( nå nej det er der ikke nigen der troer på) og folk spørger efter flere, så jeg går ud fra at jeg har fundet de mest naive på fyn.

Nå brok til side, jeg trækker mig fra dette forum ,jeg kan godt se at jeg har taget grulig fejl ,med at skrive om dette emne her i dette forum, For jeg synes at jeg er kommet med de ting jeg har, og ja I har vundet første runde, og de var ikke nok, men jeg regner med at jer der er herinde ,går på indkøb ud fra hvad forbrugerstyrelsen siger og gør, og I køber de ting som FDM siger OSV. jeg går bestemt ikke ud fra at I køre ud på landet og køber kartofler,jordbær for I ved jo ikke hvad der I dem.

MVH niels

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 23:02

Pillepusher

Din attitude er helt efter bogen,

Når folk ikke falder på halen for mine piller , så kan man altid indtage den forurettede holdning.

Held og lykke med din fremtid som medicinmand

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 06:29
Ja jeg ved det, jeg sagde at jeg ikke vil skrive mere, men det sidste inlæg bliver jeg nød til at svare på,  som jeg har skrevet tidligere, synes jeg skeptis er godt, men synes så hellere ikke end at være åben over for nyr ting, men fair nok.

Jeg er hverken fornærmet eller noget, jeg svare i "samme toneleje" der hersker på siden, det går jeg ud fra at de folk som har skrevet i denne tråd, at de kan klare, og tak til dem har sagt held og lykke med det(det sku nok bedre end jeg havde regnet med)

Men jeg vender tilbage hvis det kommer til FDM

Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:31
Hejsa... Har fuldt lidt med i jeres samtale omkring denne pille.

Jeg vil kun lige tilføje at jeg støtter Pille-manden 100%. Jeg troede heller ikke selv på en lille pille kunne gøre at jeg sparer penge på brændstof. Jeg har en Opel Vectra fra 91. Har kørt 27 tankfulde igennem med denne MPG Cap og det viser sig at jeg sparer mere end jeg kunne håbe på... Fra 11,5 km/liter til ca. 14 km/liter ved blandet kørsel... Jeg klager ikke og min gamle øse kører bedre end aldrig før.

Forretningen fungerer og det siges at mere end 90 lande uden for USA har taget i mod produktet med åbne arme. Så havde det været FUP var det nok for længst blevet fjernet fra markedet...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:39
> Så havde det været FUP var det nok for længst blevet fjernet fra markedet...

Det er langt fra sikkert. Der sælges jo f.eks. stadig masser af "rynkcreame" :)
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:56
Ja det har du ganske ret i... Jeg ville være dum hvis jeg benægtede det  

Men man finder aldrig et svar, hvis ikke man søger det.... Jeg ville prøve denne pille fordi jeg ville kunne spare en del da jeg har langt til arbejde. At den så rent faktisk virker er jo bare en bonus... Men det er påstand mod påstand, så hvis man nægter at tro det er et effektivt produkt - så lad det blive ved det...  

Jeg kan kun tale ud fra egne erfaringer... Ligesom "pille-manden"

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 23:33
Synes altid der er en gammel spand af en bil man snakker om at det virker på....
Tror næppe sådan en pille kommer forbi computeren i de nye biler...

Side 6 ud af 19 (183 indlæg)