Desuden er det ikke min mening at ord kløve med folk som er ikke vil prøve pillen, for jeg mener så længe at I ikke har/vil prøve pillen burde I ikke udtale jer om hvor vidt pillen virker eller ej. Men jeres skeptis og andet synes jeg er meget fint. niels |
Jeg køre på piller!!!! gør du????????
Jeg har selv for år tilbage renset en Escort motor med Redex - det svinede af h...... til. Min anke er, lad være med at spille tid og penge på at markedsføre en eller anden pille der er vidundermidlet til bilmotorer - det holder ikke... Importer gamle Mustanger fra USA - shine dem op - og sælge dem herhjemme - det er der sgu mere forretning i... Og det er jo forretning dette site drejer sig om ikke... MVH Lars K |
Omkring TÜV godkendelse... Vi arbejder på sagen... Men det koster en formue at få det stempel... Men i mine øjne set er det at produktet er EPA registreret nok... Det betyder for mig at se mere end at det er TÜV-godkendt... Men til hr. Kronborg: Tro det eller ej... Der findes faktisk nogle ting der holder... Hvis ikke du tror mig så find en bil og test det på... Så kan vi snakkes videre om det. Jeg vil gerne sponsorere de piller der skal til og erstatte ALT der går i stykker som er forårsaget af pillen. Vi får vores piller via England. Altså et EU-land... Bare til en orientering... |
Jeg venter til du har en TUV godgendelse. MVH Lars K |
hmm desuden hvis pillen virker på min bil og på 10 andre der bruger den, er det vel nok for mig, pillerne holder ikke opmed at virke fordi der en der fortæller mig at den ikke virker |
Jeg er ved at teste pillerne (sponsorpiller :-) ) på min grandis fra 2004. Jeg har kørt 5 tanke nu, og kører normalt mellem 8-9 km/l, og har oplevet en forbedring i brændstofforbruget på ca 10%. Altså ikke det vilde, hvis man skal kigge pillepris og forsendelse. Jeg synes ikke at kunne mærke en umiddelbar ændring i bilen performance. Jeg har med sikkerhed ikke ændret min kørestil fordi jeg tester piller i. Altså ikke mere aggressivt eller morfar agtigt. Jeg vil køre yderligere 5 tanke og så stoppe for at se hvad der så sker. Derefter vil jeg prøve at køre på Vpower og Nitro3000 for det siges at være det samme som at tanke en pille. Det er iøvrigt lidt spøjst når man står der og skal tanke, så nærmest dækker man over at putte pillen i tanken, det er der ingen der skal se :-) Det virker virkeligt spøjst. Jeg vender tilbage med en opfølgning senere, men da jeg ikke kører så meget går der nok lidt tid. Jeg kan da kun opfordre andre til at teste, det skulle nok være muligt at få lidt sponsorpiller fra nogle af repræsentanterne herinde, ik? |
Det lyder godt med de forsøg, men jeg har et forslag, det er at du tjekker dine tændrør når du kører med piller, og når du skifter til de andre benzin typer og forsøger med dem, derefter tjekker du dine tændrør igen for at se hvad farve de har, for at se om de erstadig er røde eller koksgrå. og jo jeg vil gerne sponsorere 2*5 piller væk til to medlemmer af dette forum, men det kræver ligesom at jeg kan stole på at de bruger pillerne rigtigt, og de er ærgelige. i kan bare skrive til mig mail |
til alle jer der vil se godkendelser fra fdm og tuv, vil jeg sige at jeg kan ikke rigtig forstå det, fordi når i handler madvare som man indtager og giver det til sine børn, det er da ikke godkendt af nogen, det vil jeg da mene burde være mere vigtigt. men det er bare min mening, og jeg synes det lyder som om at folk bedre kan lide deres biler end deres familie, og jeg kan ikke se logikken at producere noget der skader folks biler og dermed ingen kunder og det kan man ikke leve af. er nitro 3000 og v power godkendt af tuv og fdm? men det tanker folk også uden nogen problemer jeg skriver ikke det med en sur mine, det er bare hvad jeg mener og mit synspunkter |
|