Hej alle, Jeg er glad for at så mange vil deltage i tråden(jeg håber der kommer endnu flere til). Det er rigtig fedt at se så mange, endog rigtig unge, mennesker der har iværksætteri i blodet. Jeg startede først som 16-17 årig med de første spæde trin, så jeg er da noget bagefter en del herinde:-) Jeg håber at nogle kan bruge de her mange indlæg. Både som inspiration og saltvandsindsprøjtning. Men det kunne jo være, der sad en og læste, som skulle bruge netop en af de her unge mennesker i sin virksomhed. I forlængelse af det, er det mit håb at et ungt grafisk talent springer på banen, så vi kan få lidt hjælp på YoungInc kontoret:-) |
19 år, studerende og ligeledes ung iværksætter.
Har sammen med min kompagnon virksomheden RecoverIT, som foretager data gendannelse. Virksomheden driver vi fra vores kontor i Videnpark Trekantsområdet i Fredericia, og så klarer jeg ellers studierne hjemme fra.
Vi startede i 2005 med en plan om at blive selvstændige, og efter ca. et halvt år med intensiv produktudvikling/research m.m. var vi klar til at tilbyde vores service til kunder.Siden er det gået stille og roligt fremad, efterhånden som vi er blevet klogere og mere erfarne. Udvikling er en god ting.
Derudover er jeg involveret i en række andre projekter, der beskæftiger sig med rejser og underholdning for unge.