Jeg kommer fra København!
Mvh Søren |
Jeg tror Jesper N. Jepsen og jeg kigger på at arrangerer et Møde i trekantsområdet i starten af det nye år..
Lidt ala aminoTASTIC...
Jeg kommer fra København!
Mvh Søren |
-- Man kan hvad man vil!
Jeg tror Jesper N. Jepsen og jeg kigger på at arrangerer et Møde i trekantsområdet i starten af det nye år.. Lidt ala aminoTASTIC...
|
Hvis det skulle blive nødvendigt kan vi nok godt ligge lokale til i Videnpark fredericia.
EDIT: Ved godt beskeden ikke var myntet til mig,vil bare gøre opmærksom på at manglende lokaler ikke skal holde jer tilbage :) |
Mvh Jesper N. Asmussen
Nu har jeg ikke været med til aminotastic - hvad skete der da der? |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Det er helt ok :) Jeg råder også over lokaler på op til 100 mennesker, så det skulle være muligt :)
Men har nogen forslag til hvad vi evt kan foretage os en lørdag eller søndag? |
# NickN
Martin Thorborg, Sebastian Gullak og Kenneth uha, DenFedeCoach talte...
Derefter var der mingleri, plus spisen med derefterfølgende speednetworking ved - SpeedNetworking :) Jeg måtte desværre forlade selvskabet klokken 21. da jeg skulle nå et tog.
|
Du kan forhåbentligt lægge lokale til? Bare fordi vi kommer fra jydelandet kan vi altså både finde ud af at lægge moms på og bruge den danske gramatik :P Jeg kunne nok godt finde på at dukke op hvis i arrangerer noget :) |
Jeg opdagede godt den sproglige brøler, men fandt det for pinligt at rette i mit indlæg to gange :P
For at kompensere for mine manglende grammatiske kompetencer vil jeg imponere med, at vi har adgang fadølsanlæg på kontoret! (okay indrømmet, Tuborg Drauchtmaster kan næppe kaldes et fadølsanlæg) |
Mvh Jesper N. Asmussen
Uha helt sikkert et plus :)
Kom med nogle ideer? :) |
22-11-1990 Ah. Maiwand Burhan Fashion Generation www.fashiongeneration.dk www.fashion-generation.com www.fashion-generation.dk
Jeg er næsten lige fyldt 17, og har et stort ønske om at være iværksætter. Jeg studerer på Niels Brocks Elitegym. (http://www.brock.dk/index.action?menuId=4307). Jeg har altid været pengeglad derfor har jeg besluttet mig for, at lave en webshop med modetøj til nye og unge generation. Ideén fik jeg for ca. 1 år siden og har siden da udarbjedet forretningsplan, hentet kontakter etc. Finansering af Webshop er min hidtid største problem, og er derfor ikke helt oppe at køre endnu. Jeg er nu i "skaffe kapital" processen, og fortager mig ikke andet end at spare op i øjeblikket:). For at prale lidt vil jeg da lige sige, at min forretningsplan er blevet godkendt af Swiss airlines tidligere internet markedsførings direktør, (er lidt stolt, da jeg i en alder af 16 år, har forsvaret min forretningsplan, og fået den godkendt
Det var lidt om Maiwand :) og Fashion Generation www.fashiongeneration.dk
|